Když jsme následně dorazili na to místo nemohla jsem uvěřit svým vlastním očím Sandra nás všechny dovedla k nějakému Canyonu a pak následně řekla.
Peacock: tak dobře přátele, jsme na místě, tady se odehraje další zkouška a ten kdo jí bude plnit je Arnošt a jako pomocnici si ve mé Nikol svojí přítelkyni. A jako Aréna nám poslouží právě zdejší Canyon. Arnošte tvým úkolem je aby, si se dostal na druhou stranu toho Canyonu, a to bez jakékoliv škody a ztráty. A pokud se ti to povede, složil jsi svojí zkoušku.
Arnošt: jenom tohle to máme hned hotový, Peacock nezdá se tito trochu moc eazy?
Peacock: ne vůbec se mi to nezdá eazy Arnošte, protože i v této zkoušce budeš muset s někým bojovat a najít v sobě schopnost o který ani nevíš.
Arnošt: dobře a kdo to teda bude, kdo půjde proti nám.
Peacock: to je jednoduchý Arnošte, budu to já, kdo po vás půjde.Řekla Sandra a Arnošt s Nikol jen udiveně polkli, což se ani nedivím přeci Sandra je už dlouho superhrdinka a se svým přítelem Michalem mají víc zkušeností než my všichni do hromady. A pak už to teda začalo, Arnošt s Nikol se teda vydali na druhou stranu toho Canyonu. Peacock mezitím mě, Adriena s Karolínou mezitím dostala na konec toho Canyonu a potom se vrátila, aby se zapojila do té Arnoštové zkoušky.
Z pohledu Peacock
Poté co jsem Marinette, Adriena a taky Karolínu dostala na druhý konec toho Canyonu a následně jsem se vrátila zpět k Arnoštovi, který zrovna plnil svojí zkoušku. A jak jsem je následně povzdáli sledovala jsem si mezitím připravila svoje útočné pírka, a ve chvíli kdy mé nejméně čekali jsem přešla k útoku. Následně jsem po nich začala házet ty svoje pírka, když se v tom přihnala písečná bouře a já jsem netušila, že toho Arnošt s Nikol hned využijí a vytvoří svoje dvojníky z kamenu takže když bouře ustala tak jsem chtěla zaútočit, když jsem si následně všimnula, že je to bouda a Arnošt s Nikol už byli dávno pryč. Když jsem potom následně chtěla vyrazit za nimi tak mě v tom zrovna někdo praštil zezadu a já jsem padla na zem.
Z pohledu Marinette
Když jsme všichni čekali na Arnošta s Nikol a taky na Sandru, když v tom jsme uviděli vybíhat Arnošta s Nikol a tak jsme k nim šli Karolína s Adrienem jim pomáhali a já jsem si jako v tu chvíli říkala kde jako je Sandra když byla ta, co je zkouší. Poté co se Nikol proprala a následně se taky vydýchala tak potom řekla
Nikol: Peacock je někde uprostřed písečné bouře.
Ve chvíli co to do řekla jsem se podívala do toho Canyonu, a za chvíli jsem uslyšela nějaký divný smích a za chvíli to taky uslyšeli i ostatní. A poté co si všichni stoupli vedle mě, mě Adrien chytil za ruku a Arnošt následně potom řekl.
Arnošt: co je to jako za smích
Adrien: to není ledajaký smích Arnošte.
Nikol: a co by to teda bylo než smích Adriene?Mezi šťastným smíchem a tímhle smíchem je obrovský rozdíl Nikol, odpověděla jsem na otázku.
Nikol: Vážně, a jaký je v tom rozdíl?
Při normálním smíchu je vidět že se normálně bavíte a je sranda, což při tomhle smíchu víte, že teprve začnou ty pravé problémy. Odpověděla jsem jí na otázku, a v tom se za chvíli ozvalo z místa odtud šel předtím ten zlý smích známí hlas který následně poté, co jsem to do řekla tak řekl.
Carnage: Přesně tak Marinette, problémy teprve začnou a bez Peacock a Butterfly Man nemate ani jak zabraní tomu co teprve přijde.
A následně co vyšel sté písečné Bouře jsem následně řekla, Carnage já věděla, že ten hlas od někud znám, co jsi provedl s Peacock šmejde.
ČTEŠ
Lišajův příběh
FanfictionKe svým 13letím narozeninám Michal dostál od tajemného může své motýli mirakulum a taky pozná jako Michal tak jako Butterfly Man úžasnou holku. Peacock, která taky dostala své paví mirakulum k 13 letím narozeninám se časem do sebe zamilují, a poté...