Alec: Vítejte ve finále soutěže na kidz+, kde dneska vyhlásíme šťastnou vítězku, která se stane novou rosničkou kidz+.
A tak teda následně ty finalistky vystoupily z limuzíny a následně pomalu postupovali do studia a ještě přitom následně mávali ke svým fanouškům.
Alec: Začali jsme 5000 soutěžícími, ale díky vám milý diváci jsme ten výběr zúžili na ty to dvě úžasné mladé dámy. Přivítejme fantastické finalistky. Po mé levici Aurore Beauréalová a po mé pravici Mireille Caquetová. Která z nich bude tou šťastnou vítězkou, hlasujte. Jednička pro Auroru, dvojka pro Mireille. Účtují se pouze běžné poplatky.
U Marinette
Marinette následně jako vždy hlídala Manon Chamakovou, a jak už bylo u Manon klasikou. Brala Marinette věci a potom co jí Marinette honila, aby svoje věci dostala zpět. Manon s toho vždycky udělala hru.
Marinette: Dělej Manon, vrat mi ho.
Manon: Ale já chci být taky módní návrhářkou.
Marinette: Manon prosím, ještě není hotový. At ho prosím tě nezničíš. Au, eeeh!!!!
Manon: Já budu hlasovat pro Mireille, je to jednička.
Marinette: Hele, to je můj mobil. Ach, jo. Jak jsem na to mohla jenom kývnout? Eeeh.Řekla následně Marinette, když se v tom objevila její kwami a tak taky následně v tu chvíli řekla.
Marinette: Schovej se, Tikky.
Tikky: Žádný strach. A víš co? Když ukočíruješ Manon celý den, tak pak dáš všechny padouchy levou zadní.V tom následně někdo zazvonil na zvonek u dveřích a tak se teda následně Tikky schovala, Marinette teda následně šla otevřít. Ve chvíli co teda otevřela a uviděla, že je to Alya. Následně v tom pak řekla.
Marinette: Alyo.
Alya: Ahoj, mám pro tebe velkou novinu. Hádej, kdo ted fotí v parku?
Marinette: Hhhh, ted. Opravdu je ted Adrien v parku.
Alya: Opravdu tam fotí.
Marinette: Pro pana. Co mu mám jako říct?
Alya: No třeba mu řekni to, co mu říkáš obvykle.A v tom následně si Alya z Marinette začala dělat legraci a taky jí následně v tu chvíli napodobovala, jak následně vypadá, když následně mluví s Adrienem.
Marinette: Nech toho, prosím tě.
Manon: Áááá, kdo to je?
Marinette: No vidíš, tenhle detail mi úplně vypadl.
Alya: A jaký pak?
Marinette: To je Manon, dcera jedné máminé známe. Dneska odpoledne jí hlídám, Hhh, ach jo. Nemůžu ven, hmmm.
Alya: Já budu hádat, zase si nedokázala říct ne. vid?
Marinette: Ne, jenom jsem nemohla říct ne.
Alya: Ale jdi, nic se přeci neděje. Já ti klidně té detail pohlídám.
Marinette: Díky. Ale mám jí na krku já, navíc bych ti to nemohla udělat ona je, naprostý anděl. Áááá, Manon polož to! No tak, vrat se.
Alya: Necháváš jí zbytečně sebou lehce mávat, já ségry musím hlídat v jednom v kuse. Takže jsem na andílky super expert.
Manon: Hele! Co jsi jako vůbec zač?
Alya: Jsem tajemná kouzelná mytická bytost ze světa rysperia, převlečená za fanatickou lidskou dívku. Plním kouzelná přání, ale jenom prtatům, kteří jsou velmi hodný.
Manon: To teda nejsi, nebo jo?V tom tam následně Alya s Manon, začala poskakovat a taky i běhat po obyváku. Ve chvíli co jí pak následně posadila Marinette na její ramena, následně v tom řekla.
Alya: Tak jo, a ted půjdeme do parku.
Manon: Joooo!!!!!!!!
Marinette: Tak jo.A tak teda následně všichni 3 vyrazili do parku, kde následně fotil Adrien Agreste.
ČTEŠ
Lišajův příběh
FanfictionKe svým 13letím narozeninám Michal dostál od tajemného může své motýli mirakulum a taky pozná jako Michal tak jako Butterfly Man úžasnou holku. Peacock, která taky dostala své paví mirakulum k 13 letím narozeninám se časem do sebe zamilují, a poté...