Potom jsem se musela začít strašně moc smát.
Duusu: Co pak je Marinette?
Ptala se mě následně Duusu, Kdyby si viděla jakým hlasem jsi to právě teď říkala a jak si se u toho šklebila, začala by ses k tomu taky smát, řekla jsem a Duusu na mě hodila ten svůj naštvaný ale tak moc vtipný úšklebek, tak dost už se nesměju, řekla jsem a Duusu mi na to odpověděla.
Duusu: ale smála si se Marinette.
Mezitím Dole u televize z pohledu Adriena
Sandra: Proč se Marinette směje, vždyť říkala, že jde přeci spát?
Řekla najednou Sandra, a na to Michal řekl.
Michal: já se na ní půjdu podívat.
A následně odešel za Marinette, ale bylo na něm vidět, že tušil co tak Marinette rozesmálo.
Zpět u Marinette
Ťuk, tuk.
Dělej té skovej té se, Dále, řekla jsem a za chvilku ze dveří si to ke mně mířil Michal.
Michal: Marinette já jsem myslel, že si říkala, že jdeš spát.
Jo vždyť už jdu. Řekla jsem a Michal se jenom usmál a následně řekl.
Michal: tak jo vy dva už můžete vylézt, Čau Nooroo tak c-
Nooroo: nic neříkej už se nás dávno ptala Marinette.
Michal: A-aha a tomu se si tu smála?
No to je moc dlouhá historie a mě se to nechce teď vyprávět. Michal si pak ke mně sedl a položil mi svojí ruku na moje rameno, takže ty jsi teda Butterfly Man? Zeptala jsem se Michala a on mi na to odpověděl.
Michal: ano jsem ten Butterfly man, který ti tenkrát zachránil život, a taky té zachránil když jsi mela v sobe toho symbiota.
A já jsem se na něho jen usmála. Potom mě začal hladit po mých vlasech. Pak jsem si položila svojí hlavu na jeho klín a on mi vyprávěl, co všechno zažili s jeho parťačkou Peacock a taky co zažil před tím, než se stal Butterfly Mane, zároveň mi taky vyprávěl, jak se poznali s Adrienem a taky co jsou vlastně zač Nooroo a Duusu. a jak mi to vyprávěl tak mě to krásně uspávalo a tak jsem zavřela svoje oči a jen jsem si užívala, jak mi Michal krásně vypraví a zároveň se mi prohrabuje ve vlasech bylo mi to velmi příjemné. Asi po čtvrt hodině jsem potom usnula, protože jsem byla už vážně moc unavena a jak mi vyprávěl ještě k tomu tak to bylo ještě fajn a neumím si to vysvětli ale, když jsem ležela u Michala na jeho klínu mela jsem takoví zvláštní pocit který si neumím vysvětlit a taky jsem se u něho cítila velmi dobře v bezpečí. Michal mě teda pak nechala spát a z mojí postele si vzal polštář a za chvilku usnul taky.
A co Adrien a Sandra?
Ty mezitím pořád seděli u televize. Adrien se zeptal Sandry co tam tak dlouho Michal dělá. Ale Sandra mi na to neodpověděla. Tak se na ní podíval, ale uvíjel jen jak má svojí hlavu na jeho klínu a spokojeně si spala. Adrien jí nechtěl zbytečně budit a tak vypnul televizi a za chvilku usnul taky.
Ráno z pohledu Michala
Ráno jsem se probudil jako první a poté co jsem se rozkoukal tak jsem uviděl jak mi Marinette leží přímo na hrudníku. Tady si ze mě někdo udělal polštář. Řekl jsem si v duchu a usmál jsem se. Marinette se za chvilku začala probouzet. Protáhla se a praštila mě do hlavy. V tu chvíli se zarazila.
ČTEŠ
Lišajův příběh
FanfictionKe svým 13letím narozeninám Michal dostál od tajemného může své motýli mirakulum a taky pozná jako Michal tak jako Butterfly Man úžasnou holku. Peacock, která taky dostala své paví mirakulum k 13 letím narozeninám se časem do sebe zamilují, a poté...