Sandra neustále pořád padala dolů, s Eiffelové věže. A Viktor následně pomalu šel k Marinette, Nikol a taky ke Karolíně a přitom taky na svých rukou, vytvořil špičatý bodáky, se kterými je chtěl následně probodnout, jak už je jeho zvykem. A když už to vypadalo, že to pro Sandru bude konec, objevila se v tom Michalova skupina s Michalem včele osobně. Následně potom všichni přeskočili policejní zataras a okamžitě běželi, k Eiffelové věži, co jen dokázali běžet rychle. V tom ale Michal řekl.
Butterfly Man: Tak jo Kocoure, vyhoď mě.
Černý Kocour: No tak dobře, chyt se mojí tyče.A tak teda Adrien prodloužil svojí tyč, a Michal se následně chytl za ten dlouhý konec. Ve chvíli co se Michal držel, Adrien ho hodil proti Sandře, aby jí stihl chytit. Co se taky povedlo, ve chvíli co byla Sandra těsně nad zemi jí Michal chytil, a následně se s ní odkutálel pod Eiffelovou věž. V tom tam přiběhl Adrien s Arnoštem a Michal v tom následně opět řekl.
Butterfly Man: No tak dobře, vy dva odpoutáte pozornost. A ve chvíli co po vás půjde anti-Venom, já půjdu k Saře a společnými silami zavřeme tu obrovskou díru nad Paříží. Potom taky i osvobodíme Marinette s ostatními.
TurtleBoy: Dobře, tak jdeme teda na to.
Černý Kocour: Počkej Michale, co uděláme tady s tvojí přítelkyní? Celá Paříž právě uviděla, kdo vlastně je?
Sandra: Počkej té kluci jako, já chci jako jí s vámi, pořád Viktorovi dlužím kopanec do zadku za to, jak mě hodil dolů.
Butterfly Man: Ano to já vím, že mu za to chceš nakopat zadek. Ale bez svého pavího mirakula to jako půjde těžko, jedině kdyby ti ho někdo z nás přinesl.
Sandra: To je dobrý nápad, tak mi ho už doneste. Chci se konečně vrátit do práce.
Butterfly Man: No tak teda dobře, Kocoure postarej se o to a ty kámo, se zase postarej o to, aby si odpoutal pozornost. A já už zařídím zbytek.
TurtleBoy/Černý Kocour: Dobře.
Butterfly Man: Zlato ty počkej tady, než ti Adrien přinese tvoje mirakulum.
Sandra: Dobře miláčku, jak myslíš.Řekla Sandra a následně potom Michala políbila, potom co se od sebe odtáhli, všichni následně vyrazili na svoje úkoly. Adrien se teda vydal pro Sandřino mirakulum, Arnošt zase šel odpoutat tu pozornost, a Michal. Tak ten zase šel plnit zbytek úkolu. Tak se to teda rozběhlo ve chvíli, co si Denis všimnul Arnošta, vyrazil i hned za ním v tom si jich ale všiml taky i Viktor. Ve chvíli co si všiml i Adriena, který běžel proti němu tak následně řekl.
Riot: Kde je Michal?
Řekl hned potom, co se začal rozhlížet kolem, potom Michala zahledl, jak běží k vrcholu Eiffelové věže. A tak se teda za ním rozběhl a přitom ještě řekl.
Riot: Nesmí se dostat k portálu!!!!
Ale v tom mu zkřížil cestu, Adrien. Který se následně vrhnul na Viktora. Poté co mu dál tu kopačku, následně upustil i Sandřino mirakulum. Potom co to Adrien chytl, okamžitě ho šel odnést Sandře, která čekala pod Eiffelovou věží. Michal pořad běžel k vrcholu Eiffelové věže a Viktor následně poté, co se vzpamatoval, se vydal za ním. Arnošt pořád bojoval s Denisem a taky se snažil dostat ke svojí tašce se zvukovými granáty, kterou Denis odhodil.
ČTEŠ
Lišajův příběh
FanfictionKe svým 13letím narozeninám Michal dostál od tajemného může své motýli mirakulum a taky pozná jako Michal tak jako Butterfly Man úžasnou holku. Peacock, která taky dostala své paví mirakulum k 13 letím narozeninám se časem do sebe zamilují, a poté...