Nová Vedoucí

21 0 0
                                    

Nikol: no Sandro myslím že ho znáš, je to Michalův kamarád Arnošt.
Michal: cože??!! Tak že vy jste s Arnoštem konečně spolu jo.
Nikol: ahoj Michale, ano konečně jsem mu řekla, že ho miluju.
Michal: tak to je fajn a jaký to bylo.
Sandra: tak dost zlato, to je jejich soukromá věc Nikol se taky neptá jaký to je když to spolu máme.
Arnošt: čus kámo tak jak se vede, koukám, že jste spolu na pokoji a Nikol mi říkala, že spolu chodíte to mi s Nikol taky.
Michal: čas kámo koukám že si přefiknul Nikol to jsi týpek.
Arnošt: jo no to se ví jako ty Sandru co kámo.
Michal: to si piš, klidně si to někam i hned zapiš.
Arnošt: a už jste to spolu dělali v té nové chatě ve který jste teď, to my s Nikol před hodinou jsme se oba udělali.
Nikol: ale zlato prosím tě vážně si se na to musel ptát a taky zároveň říkat?
Michal: v poho Nikol já to čekal, že se zeptá, ano kámo už jsme to spolu dělali v téhle chatě tak spokojený.
Arnošt: jo kámo už jsem.
Sandra: tak dobře hoši to by mohlo stačit. Ted tak trochu změníme téma, abychom se furt nebavili o tom sexu. Nikol proč si mi vůbec zavolala?
Nikol: no jo vlastně měli byste si zapnou televizní zprávy protože je ta dost zajímavá reportáž

A tak Michal přepnul ten film, na který jsme koukali a začali jsme koukat na televizní zprávy.

Ve zprávách

Moderátorka Daniela Vítová: dobrý večer, zdraví vás opět tady z televizního studia, vaše skvěla moderátorka Daniela Vítová. Dneska se podíváme opět do New Yorku, kde byla přepadnuta laboratoř, která patří pod střední univerzitu v New Yorku. A naše reportérka Andrea Panovská, by už momentálně v tuhle chvíli mohla být na místě. Andreo, slyšíme se?
Reportérka Andrea Panovská: ano slyšíme se Danielo, právě se nacházím přímo na místě, kde byla dneska ve 16:00h odpoledne přepadnuta laboratoř střední univerzity.
Moderátorka Daniela Vítová: a jsou nějaké oběti a zranění Andreo?
Reportérka Andrea Panovská: pak členu ochranky byli zabiti a dva studenti střední univerzity jsou středně zranění, ale dostanou se s toho. A jedna studentka střední univerzity je od toho útoku nezvěstná.
Moderátorka Daniela Vítová: a známe jméno té nezvěstné studentky?
Reportérka Andrea Panovská: ano Danielo to známe. Jmenuje se Sára Whittlová ve věku 16-17 let a podle jejích přátel byla velmi moc chytrá a ke všemu velmi nadaná. Mam tu mladíka, který viděl i to co se jí prý stalo, že je nezvěstná. Takže Maxi můžeš nám říct, co se ve skutečnosti stali než došlo k tomu přepadnuti a taky co se stalo během něho.
Max Dillon: no, nejdřív než nás napadnul Carnage. Sára s Erikem se hádali kvůli výzkumu, co jsme prováděli a když pak Erik zjistil, co ti stvoření dokáži, začal byt posedlý představou, že kdyby se ty stvoření spojili s námi lidmi a dokázali bysme dosáhnout společně symbiózy tak bysme dokázali neuvěřitelné věci. No a Sára zase mela opační názor a říkala mu, že to muže byt velmi nebezpečné atd. když potom se rozlítli dveře od naší laboratoře vešel tam Carnage s jedním tich trestanců co nedáno osvobodil s té věznice. Nejdříve to zkoušel po dobrém, a když mu Erik nedal ty skleněně boxy tak to udělal po zlém najednou se svými chapadly chytl mě a Erika a potom hodil toho zločince dovnitř k tomu stvořeni ale to stvoření když se sním spojilo ho za par sekund zabilo když se pak Sara vrátila a on si jí všimnul tak si ji přitáhl a pote co jsi od ní vzal te zbylé boxy tak řekl „ velmi zajímavé, asi budeš chytřejší než tady ten hňup. A taky asi budeš dobrý materiál pro moji sestru, a ke všemu si krásná a chytrá zároveň to se nám bude velmi hodit" s tím hňupem myslel Erika a mel pravdu kdyby si v tu chvíli nehrál na namyšleného blbce Sára by tu ještě byla.

A pak Maxovi začali téct slzy z očí.......

Reportérka Andrea Panovská: no tak maxi do pověste nám to, chápu, že je to smutné že už svojí přítelkyni nikdy neuvidíte, ale prosím do pověste naším divákům co se dělo dal.
Max Dillon: poté co ji Carnage olízl celý obličej jí hodil dovnitř toho skleněného boxu a potom co do ní vlezlo to stvoření se celá změnila, nejdříve se tam celou dobu se sebou jen neskutečně a zároveň i statečně bojovala, ale ten parazit v ní byl neskutečně silný a tak se stala jednou z nich sice to na nějakou dobu dokázala ovládnou ale ne úplně aby se toho dokázala zbavit a než zmizela ještě mi dokázala říct „promiň zlato, ten symbiot je příliš silný nezbavím se ho, moc mě to mrzí. A hlavně nikdy nezapomeň, že tě miluju ze všech na světě a taky z celého svého srdce" a potom když zmizela ve tmě blikající chodby řekl jenom, tak sbohem moje milovaná nikdy na to nezapomenu.
Reportérka Andrea Panovská: dekujeme Maxi to je všechno a hodně štěstí aby si to zvládnul překonat. Tak to vidíte milý diváci to, co mělo byt růžova budoucnost se změnilo ve chvíli do smutků a slz. A taky už víme, že Sára Whittlová nezmizela jen tak úmyslně ale, že se kvůli Carnageovi stala jednou z nich a mi všichni teď přejeme upřímnou soustrast Sářiným rodičům a že je nám líto že se jejich dcera stala jednou z nich.
Moderátorka Daniela Vítová: děkujeme, Andreo. Tak to vidíte Sára Whittlová je první členkou v nové armádě co Carnage vytvořil i když proti svojí vůli.

Lišajův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat