Poté co následně Marinette otevřela oči tak chtěla okamžitě ječet ale ta osoba co jí držela v svém náručí jí hned zacpala pusu. A která říkala.
Alexandr: a ty jsi vážně překrásná dívka. A taky budeš perfektní pojistka proti Peacock a jejímu parťakovi Butterfly Mana, až se objeví aby mě zastavili a tebe naopak zachránili.
Řekl zlostně Alexandr. Jenže nepočítal s tým že tam zrovna někdo přijde. Takže poté co uslyšel, takže Mari–, jí vzal ze zadu a ke spánku ji položil pistoli tak že poté co to Michal uviděl následně řekl
Michal: Marinette o okamžitě ji pusťte vy.
Alexandr: A ty si jako kdo? já si teď Marinette odnesu a ty až potkáš Butterfly Mana s Peacock. Tak jim vyřiť, ať se mi okamžitě vzdají nebo tady Marinette se jinak nedožije zítřejšího rána. Hahahahahaaa!!!!!!!
A potom následně zmizel a nikdo neví jak a kam, a Michal ještě potom řekl.
Michal: jen počkej bratře, já si tě najdu a pak ti nakopu zadek a budeš dost dlouho sedět za tenhle unos.
V tom přišla Karen a následně řekla.
Karen: co se děje Michale, slyšela jsem nějaký křik a kde pak je Marinette?
Michal: no........
A tak jí vše Michal odvyprávěl.
Karen: Cože??!!!
vyjekla okamžitě Karen.
Adrien: co se děje
Nakonec se tam přišli podívat i Adrien se Sandrou, a tak to Michal znovu vyprávěl.
Sandra: Ten hajzl! No ale já už mu přistřihnu křídla to přísahám.
vysupěla Sandra
Adrien: jak to jen myslíš?
Ptal se jí Adrien.
Sandra: to teď neřeš Adriene, a teď nás prosím vás omluvte.
A pak vzala Michala za ruku a následně s ním odešla. Za hodinu oba byli už na místě. Byl to docela velký dům, ale jen s jedním oknem uprostřed. Butterfly Man se svojí holí ničil potom jedny dveře za druhýma. Až vešli do obrovské haly kde uviděli dvě paky u kterých stal Alexandr který následně také řekl.
Alexandr: já jsem to věděl, že přijdete. Tak co jste ochotní se mi vzdát?
Peacock: Kde je Marinette?!!!
Alexandr: a hele mé se naše pávice se nám bojí o Marinette.
Peacock: ptám se znovu a naposledy, kde je Marinette?!!
A v tom Alexandr zatáhl za první paku, a následně ukázal do rohu, kde se rozsvítilo světlo a kde taky byla Marinette svázaná obrovskými železnými řetězy, které se ani nedají rozbít. V tom Alexandr zatáhl za tu druhou paku, se kterou se ovládají ty řetězy, a ty řetězy se začali svírat a přitom taky probodávali Marinette.
Butterfly Man: dost nech už toho přestaň
Zaječel v chvíli Butterfly Man.
Alexandr: Nemáte moc na výběr, okamžitě se mi vzdej té.
Peacock: co budeme jen dělat Motýlku?
Zeptala se Sandra potichu svého parťaka.
Butterfly Man: už vím, co uděláme.
ČTEŠ
Lišajův příběh
FanfictionKe svým 13letím narozeninám Michal dostál od tajemného může své motýli mirakulum a taky pozná jako Michal tak jako Butterfly Man úžasnou holku. Peacock, která taky dostala své paví mirakulum k 13 letím narozeninám se časem do sebe zamilují, a poté...