U Marinette
Poté co jsem se vrátila domů z venku s Adrienem jsem vešla do našeho bytu, který máme na pekárnou a ve chvíli co jsem pozdravila svoji mámu moje máma řekla.
Sabine: ahoj zlatíčko tak jak bylo venku s Adrienem, a copak jste dělaly?
No byli jsme na zmrzlině a taky jsme zašli do kina a potom jsme se jen procházeli a následně jsme zašli do parku, ale potom jsme museli jit každý domu protože Adrien ma focení a ja mam zase hromadu úkolů.
Sabine: no jo no povinosti tak to bývá kdyz jsi synem slavného módního návrháře, ale určitě se zase uvidíte. Jo málem bych zapomněla byla tu tvoje kamarádka z tábora.
Vážně???!! Ona tu byla Sandra, a co pak chtěla? Zeptala jsem se hned co to moje mama rekla a ta mi následně řekla.
Sabine: no chtěla stebou mluvit ale ty si ještě před pár minutami odešla s Adrienem takže jste se minuli, ale následně mi dala pro tebe dopis a taky kartičku na které je napsano v kolik je asi sraz na určeném místě.
Aha a kde to teda všechno je, mami?
Sabine: Dala jsem ti to na tvuj psací stůl ve tvém pokoji Marinette.
Dobře díky mami, řekla jsem a následně jsem se vydala do svého pokoje a následně potom jsem u svého počítače uviděla obálku kde bylo napsáno pro Marinette, a taky u toho byla kartička. nasledně jsem si odložila svojí kabelku a potom jsem si teda sedla na svojí pohovku a zaroven jsem si otevřela ten dopis a začala jsem do nasledně číst.
Dopis pro Marinette
Milá Marinette.
Na Paříž se blíží něco strasné ho a nebezpečného, a ted co je muj Michal v komatu, a to jen kvůli mě. Ted jsem dostala za ukol najít další vyvolené kteřím mužu v boji duvěřovat a taky své vyvolené si mam taky dukladně prověřit jestli važně jsou hodny stejních schopností jako mam já s Michalem i když budou i o něco jiny než mam já s Michalem. I když vlastně i já s Michalem mame odlíšní schopnosti, takže jestli máš zajem Marinette dostav se na místo srazu ten určení čas který je na té kartičce. Je mi moc líto že tě do toho musím tahat Marinette, když si ještě takhle mlada ale ted už nezaleží na tvém životě nebo na životě ostatních, protože jestli jsou toho součastí ti symbioti se kterými jsme se všichny setkali, tak mame jako velky problem. V takové situaci prostě jde o něco víc než o naše nebo životy ostatní.
Tvoje nejlepší kamarádka Sandra.
A tak jsem se podívala na tu kartičku a tam byla na obrazku Eiffelova věž a zdruhé straně bylo napsano sraz 16:40h odpoledne a tak jsem se nasledne podívala na hodiny a tam bylo 14:30h, a tak jsem se teda převlíkla a nasledně jsem se tam vydala aby tam nepřišla pozdě a taky moc rada pomužu své kamošce Sandře ktera je zaroven Peacock.
U Adriena
Poté co jsem se vratil z venku s Marinette a taky z focení jsem šel do pokoje a nasledně jsem uviděl na stole dopis s kartičkou určení pro mě ale ve chvili co jsem jí chtěl otevřít tak tam přišla Nathalie že mam hodinu šermu a tak jsem teda šel na tu hodinu šermu a následně jsem si taky vzal sebou ten dopis s tou kartičkou.
Po šermu
Potom co skončil šerm jsem ješte seděl v šatně a nasledně jsem si vzpoměl na ten dopis s tou kartičkou tak jsem si ho vyndal z tažky a nasledně ho otevřel a nasledně jsem ho potom začal číst.
Dopis pro Adriena
Milý Adriene.
Na Paříž se blíží něco strašné ho a nebezpečného, a ted co je muj přítel a tvůj nejlepší Michal v komatu, a to jen kvůli mě. Ted jsem dostala za ukol najít další vyvolené kteřím mužu v boji naprosto duvěrovat a taky své vyvoléne si mam dukladně a pečlivě prověřit jestli važně jsou hodny stejních schopností jako mam já s Michalem i když budou i o něco jiny než mame já s Michalem. I když vlastně i já s Michalem mame odlíšní schopnosti, takže jestli máš zajem Adriene dostav se na místo srazu v ten určení čas který je na té kartičce. Je mi velmi moc líto že tě do toho musímtaky tahat, když si ještě tak mladý, ale ted už nezaleží na tvém životě nebo na životě ostatních, protože jestli jsou toho součastí ti symbioti se kterými jsme se všichny setkali, tak mame jako dost velky problem. V takové situaci prostě jde o něci víc než o naše nebo životy ostatní.
ČTEŠ
Lišajův příběh
FanfictionKe svým 13letím narozeninám Michal dostál od tajemného může své motýli mirakulum a taky pozná jako Michal tak jako Butterfly Man úžasnou holku. Peacock, která taky dostala své paví mirakulum k 13 letím narozeninám se časem do sebe zamilují, a poté...