Záhadná bílá místnost

4 0 0
                                    

Potom co Michal spadl do bezvědomí Sandra zpanikařila i hned vzala mobil a zavolala záchranku. Tak asi za 3 minuty přijela na místo a odvezla ho do nemocnice. Sandra jela taky, ale jiným autem. Když dorazili do nemocnice tak Michala převezli a ošetřili. Sandra mezitím seděla v čekárně a byla velice nervózní. Za půl hodiny přišel doktor a řekl.

Doktor: vy jste nějak příbuzná s panem Froncem?

Ptal se Sandry doktor.

Sandra: jsem jeho přítelkyně.

Řekla trochu dost nervózně Sandra, protože se bála, že jí nic neřekne.

Doktor: no něco vám mohu říct, ale ne vše.

Řekl jí doktor, a Sandra na to.

Sandra: no to nevadí, tak co mu je pane doktore?
Doktor: váš přítel má otřes mozku ještě ale nevíme jak je to vážné, ale už teď je jedno jasné. A to že dostal pěknou perdu přímo do hlavy, nevíte náhodou, co se mu stalo?
Sandra: no zachránil mě před opilým řidičem který se najednou odněkud vyřítil a já si ho nevšimla, protože jsem byla příliš moc zamyšlena a nervózní k tomu. Poté co mě odstrčil tak ho ten řidič srazil a Michal se praštil do hlavy o jeho čelní sklo a potom následně co se překutálel o jeho auto tak spadl na silnici. Není správné, že to odnesl kvůli mně, to já tam měla ležet s otřesem mozku a ne on, ono je to prostě strašně dlouhý a zamotaný.
Doktor: dobře nebudu vás dal trápit slečno, ale doufám, že jste informovala jeho rodiče?
Sandra: a kruci... no eh.. už jdu.

Řekla na rozpacích Sandra a zároveň našla Michalův mobil a začal volat jeho mamce.

Rozhovor

Marta: Michale kde jako vězíš proč si se tak dlouho neozval.
Sandra: dobry den.
Marta: Počkat kdo je u telefonu?
Sandra: no já......já jsem Sandra Rosenkranzová.
Marta: no ne ty jsi ta jeho přítelkyně, kterou se seznámil na tom táboře, jsem moc rada, že tě konečně poznávám, ale to někdy jindy, co se přesně stalo Michalovi?
Sandra: Michal je v nemocnici prosím doraž té co nejdřív a já vám to vše vysvětlím.
Marta: dobře už jedu.

Konec rozhovoru

Sandra teda típnula mobil a šla k hlavním dveřím a čekala na Michalovou Mamku. Ta za 10 minut přijela i s Michalovým dědou. A Sandra začala vyprávět že byli v kině a že zapomněla svým rodičům napsat že u nich spí a pak ráno zpanikařila a utekla, ale asi se ztratila a taky že ji malém přejel opilý řidič, protože byla nervózní a taky si ho nevšimla a pote když byl skoro u ní tak jí v tu chvíli Michal odstrčil a ten řidič ho srazil místo ní a Michal tak ten se přitom praštil do hlavy a upadl do bezvědomí. Když to všechno Sandra vychrlila na Michalovu mamu tak ta tam jen stála jak opařená, ale za chvíli se už vzpamatovala. A tak následně šli k doktorovi, aby jim řekl co je s Michalem. Když se tedy potom jeho Mama dozvěděla, že má jen lehký otřes mozku tak byla ráda, že to byl jen lehký otřes mozku. A tak se tedy zeptala, jestli můžou se Sandrou jít za Michalem. Doktor to povolil, ale jen po jedno maximálně po dvou a tak tam šli jako první Michalová Mama a taky i jeho děda, kteří tam byli půl hodiny, a pak tam šla Sandra. Sedla si k Michalovi, který tam jen ležel na přístrojích, a spala.

Sandra: Ach Motýlku, dekuju ti, že si mě zachránil předtím řidičem, protože jinak bych tu ležela já.

Řekla si tiše Sandra.

Sandra: budu muset teď jít, ale zítra zase přijdu a budu s tebou motýlku.

Řekla dost smutně a taky se slzami ve svých očích Sandra a následně políbila Michala na jeho čelo a ten se je pousmál. Sandra pak odešla s Michalovou Mamou a taky i s jeho dědou. Ty jí následně vzali domu a ona jim potom poděkoval a šel domu, ale tam jí čekali naštvaný rodiče.

Lišajův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat