13. BÖLÜM: SEVGİLİLER GÜNÜ ÖZEL

90.4K 2.9K 380
                                    

. ASLINDA BU BÖLÜM BİR HAFTA ÖNCE GELECEKTİ AMA SON OLAN OLAYLAR BENİ ÇOK ETKKİLEDİĞİ ĞÇĞN GEÇ GELDİ.BU YÜZDEN ÖZÜR DİLERIM. BU BÖLÜMÜ ELİMDEN GELDİĞİNCE UZUN YAZACAM. VE DE KAPAK YAPABİLEN OKUYUCULARIM BANA ULAŞIRSA ÇOK SEVİNİRİM. BAKALIM 40 VOTE GELECEK Mİİ İYİ OKUMALAR

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sabah kalktığımda son bir ayda olduğu gibi kocam tarafından sımsıkı sarmalanmıştım. Saate baktığımda 8 olduğunu fark edip hemen yataktan kalktım. Banyoda elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltı hazırlamak için mutfağa indim. evet şu bir ayımız şaşırtıcı derecede sakin geçmişti.

İlk gecemizin ardından Alaz gerçekten çok değişmişti. Eski asabi Alaz gitti yerine gözlerinin içi gülen Alaz geldi. Aslında o gece yaşananlardan dolayı pişman mıyım... HAYIR!!! Belkife şu zamana kadar verdiğim en doğru karar. Eğer o gece olmasaydı erkeğimin bu halini göremeyecektim belkide. her şeyden öemlisi erkeğim diyemiyecektim.

Belkide o gece olmasaydı kocama aşık olduğumu anlamayacaktım. Evet ben Alaza aşığım. sadece Alazın soğuk olması yüzünden vede aşkımın karşılıksız kalacağını düşündüğümden kendime itiraf edememiştim ama artık her şey değişti.

Aklımdaki düşünceler ile kahvaltı hazırlamaya başladım.Bugün Cumartesi olmasına rağmen Alazın toplantısı vardı. Ve ben bu durumdan hiç memnun değilim. zaten işler yoğun olduğundan zamanının çoğunu çalışarak geçiriyordu en azından haftasonu beraber olup özlem gidermek istiyorum. Evet bir ayda bu duruma alşmam gerekiyordu ama ben alıiamadım.

Hep yanımda olmasını istiyorum. Bencilmiyim galiba evet ama benide anlayın. Hiç bilmediğim bir yerde yaşıyorum ve de tek dayanağım Alazdı. ve bana uzak olmasına dayanamıyordum.

Yumurtayı tavaya kırarken telefonum çalmaya başladı. Elerimi yıkarken kim aradı diye düşünmeme gerek yoktu. Beni arayacak çok kişi yoktu çünkü. ya Alaz arardı beni yada Selin arardı. Alaz yukarda attığına göre arayan Selindi.

Telefonu elime aldığımda yanılmöadığımı fark ettim arayan Selindi.Bir yandan telefonu omzum ile kulağım arasına sıkıştırırken bir yandan da pişen yumurtayı tavadan aldım.

Elifcim bugün sevgililer günü ya. Ben Poryaza hediye almak için alışverişe çıkacağım istersen sende gel?

Aslında fena fikir değildi. Her ne kadar sevgili değil karı-koca olsakta ben kocamı seviyordum. Benden cevap bekleyen Seline tamam deyip telefonu kapattım. Alazı uyandırmak için odamıza gidecekken belime sarılan kollar ile yerimden sıçradım. burnuma dolan erkeksi koku ile sakinleşip kocama kocaman bir öpücük verdim. Alaz yerine otururken bende çayları bardaklara doldurdum. Alazın çayını verip kendi çayımıda alıp yerime oturdum.

sessiz geçen kahvaltıda sessizliği bu sefer Alaz bozdu:

- Bugün evde misin?

- Aslında biraz önce Selin aradı alışverişe gidecekmis. Senin için sorun olmazsa bende onunla gitmek istiyorum.

- İyı olur zaten benim toplantım var seninde evde canın sıkılmamış olur.

-Ne toplantısı ?

- Uzun zamandır üstünde çalıştığımız bir lunapark projesi vardı. yapımı bitti Kutlama için ayarlamalar var. Onları kararlaştıracağız.

- Gerçekten mi ben hiç lunaparka gitmemiştim.

- Ben seni götürürüm amac önce toplantıya yetişmem lazım.

Tamam deyip Alazı yolcu ettim.Daha sonra hazırlanmak için odama çıktım.Çok geçmeden Selin de gelmişti zaten. Beraber AVM ye gittiğimizde korkmama engel olamadım. Sonuçta bir aydır evden çıkmamıştım ve de bu kadar kalabalığı en son düğünde gördüm galiba.

Benim ürkmemi Selin fark edince gülmeye başladı. Gülmesini umursamadan koluna girdim. Selinin korkmaması gayet doğal çünkü Selin İstanbulda doğup büyümüş.Alışverişe başladığımızda hala ne alacağıma karar verememiştim. Vitrin camlarına göz atarken ilerdeki saat dikkatimi çekti.Alıp incelediğimde gerçekten çok beğenmiştim. Ayrıca bütçemede gayet uygundu. Evet evlenmeden önce biriktirdiğim para ile hediye almak istedim.Sonuçta onon parasıyla ona hediye almam biraz anormal olurdu.

_____________________________________________________________________________

Eve geldiğimde gerçekten çok yorulmuştum. İlk önce üzerime rahat birşeyler giyip geri mutfağa indim. işe aldıklarımı mutfağa yerleştirerek başladım. Evet hediyemin haricinde Alaza çok güzel bir masa hazırlamak istiyorum. Aldıklarımı yerleştirdikten sonra yemekleri yapmaya başladım. Zaten Alazın gelmesine 2-3 saat anca kalmıştı.

Tatlıyı da pişirdikten sonra masayı hazırlamaya başladım. masayıda hazırladıktan sonra odama çıkıp bende hazırlanmaya başladım. Bugün kesinlikle muhteşem olmalı.

Saate baktığımda 9 olduğunu fark ettim. Alaz iki saat önce gelmeliydi. Telefonuda kapalıydı en sonunda dayanamayarak Selini aradım. Belki Poyraz abi Alazın nerde olduğunu biliyordur.Selini aradığımda çok geçmeden açtı

-Şey Selin Alaz dgelmedi de acaba Poraz abi biliyor mu nerde olduğunu?

- Bilmiyorum ki bir soruyum.

yaklaşık birkaç dakika sonra Selin cevap verdi

-Canım Alaz bugün hiç şirkete gitmemiş.

Hiç birşey demeden telefonu Selinin yüzüne kapattım. Aklımda hala Selinin söyledikleri vardı. Alaz bana yalan söylemişti. Kafamı masaya çevirip baktım. Sabahtan bu yana uğraştığım şeylere baktım. Sonuç ise koce bir sıfırdı.

Yenilmişlik hissiyle koltuğa uzandım. Ne zaman mutlu olacağıma dair bir umudum olsa hep kötü sonuçlanıyor. Bu düşünce ile gözümden bir damla yaş aktı. Çok geçmeden hıçkırıklarım bozdu odadaki sessizliği.

Ne kadar zaman o kolktukta yattım bilmiyorum ama uyuya kaldığıma göre uzun zamandaır koltuktayım. beni uyandıran ise Alazın sarsması olmuştu.Büyük bir ihtimal şişmiş olan gözlerimi zorlayarak araladım. karşımda endişelenmiş bir Alaz vardı.

-Neyin var Elif? Neden ağladın?

Hiç bir şey demeden yüzüne baktım. Elini yüzüme uzattığında geri kaçtım. Alaz benim davranışlarıma anlam vermeye çalışırken konuştum:

-Dokunma bana.

Alaz anlamak istercesine yüzüme bakarken konuşmaya devam ettim.

-Nerdeydin Alaz. ben saatlerdir senin için hazırlanıp dururken sen neredeydin. Bana yalan söyleyipte nereye gittin.

Son sözlerimi nerdeyse bağırarak söylemiştim. Alaz şaşkınca bana baktıktan sonra gözleri yavaş yavaş kararmaya başladı. Hiç beklemediğim bir anda kolumdan tutup sürüklemeye başladı. Hem nereye gittiğimizi anlamaya çalışırken hemde elinden kurtulmaya çalışıyordum. beni arabaya tıktıktan sonra oda sürücü koltuğuna oturup ara bayı sürmeye başladı.

Alaz arabadan indiğinde bende şalkınlıkla peşinden indim. Geldiğimiz yer bir lunaparktı. şaşkınca Alaza bakarken konuştu.

- Nerde miydim bütün gün. buradaydım. Hani bugün sevgililer günü ya seni mutlu etmek istedim. Maffettiğim hayatımda iyiki evlenmişim diyeceğin bir gün yaşamanı istedim.

Şaşkınlıkla Alazı dinlerken gözüme lunaparkın adı takıldı

ELİF &ALAZ !!!!

____________________________________________________________________________

VE DE MUTLU SONN. EVET ARKADAŞLAR BÖLÜM GELDİ ACABA BU GÜZEL BÖLÜMU 40 VOTE GELİR Mİ? GALİBA GÜN GEÇTİKÇE YAZIMLARIM DÜZENE GİRİYO AMA İLK BÖLÜMLERİN ÇOKK BASİT OLDUĞUNU FARK ETTİM. VE ONLARI TEKRAR YAZMAYI PLANLIYORUM. BÖLÜMLERİ DÜZLEDİKTEN SONRA BAŞINA &DÜZENLENDİ& YAZACAM. EN KISA ZAMANDA DÜZENLEMEYE BAŞLAYACAĞIM. VEDE BİRŞEY DİKKATİMİ ÇEKTİ. 15.800 OKUYUCUM OLMASINA RAĞMEN TAKİPÇİ SAYIM ÇOK ÇOK AZ. SADECE SÖYLEYEYİM DEDİM;))) NEYSE SINIR 40 VOTE. 50 DE OLSA FENA OLMAZ.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin