Arkadaşlar 1.000 kişi olmuşuz. Hepinize çokk teşekkür ederim. Vote ve yorum sayısı artarsa sevinirim. Bu bölümü Alaz'ın ağzından yazdım. İnşallah beğenirsiniz...
ALAZ'IN AĞZINDAN:
Sanem bu evden gidecek...
Bu sözlerimden sonra masada uzun bir sessizlik oldu. Ben kimseyi takmadan yemek yemeye devam etti. Çok geçmeden ilk şoku atlatan Sanem konuşmaya başladı:
"Nasıl yani? Ben evin huzurunu bozmuyorum ki. Hep karının kışkırtması bunlar dimi. Ama sen ona inanmazsın ki..."
"Yeter artık. Kimse beni kışkırtmadı. Siz beni salak mı sanıyorsunuz. Biliyorum tüm yaptığınız planları. Düğün alışverişinde Ben kabindeyken konuşmalarınıza kadar her şeyi biliyorum. Artık kafanıza sokun benim karım Elif. Sadece de Elif olacak. Kuma falan olmayacak. Şimdi sen Sanem defol git. Ne zaman beni sevmeyi bırakırsın o zaman bu konağa gelirsin."
Ben konuştukca gözleri doluyordu. Tamam her ne kadar sinirlerime hakim olamasamda dayanamıyordum. O benim küçük Kız kardeşim gibiydi. O beni öyle görmesede.
Ama yapamazdım. Elif bunu hak etmiyordu. Sanem bu evde oldukça annemle plan yapıp beni çıldırtacaktı ve Ben Elif'e patlayacaktım. Buna hakkım yoktu.
Zaten onu seçmemle hayatı alt üst olmuştu. Birde benim sinir krizlerimi çekmesin. Artık mutlu olmalıydı. Hak ediyordu çünkü.
Ben bunları düşünürken Sanem masadan kalkmıştı bile. Elif'e baktığımda oda bana bakıyordu. Biraz daha bana yaklaşıp sadece benim duyacağım şekilde fısıldadı:
"İyi misin?"
"İyiyim" dedim sadece. Ama ses tonum beni bile ikna edemedi. Elif'e baktığımda onunda inanmadığını anladım.
Sonra bir anda bir gürültü oldu. Annem sandalyesini düşürerek ayağa kalktı. Ben daha ne olduğunu anlamadan Elif'e tokat attı. Tekrar vurmak için elini kaldırdığında elini havada tuttum.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun. Annem olman karıma vuracağın anlamına gelmez. Bir dahakine böyle olmaz.". deyip Elif'in düştüğü yere eğildim.
Yüzüne baktığımda dudağının patladığını fark ettim. Elini dudağına götürecekken ondan önce davranıp elimi dudağına götürdüm. Baş parmağımla dudağın okşarken diğer parmaklarımla yanağını okşadım. Hiç beklemediği bi anda kucağıma alıp odamıza götürdüm.
Odaya girince Elif'i yatağa yatırdım. Banyodaki ecza dolabından aldığım malzemeleri ile dudağını temizleyip merhem sürdüm. Daha sonra yanına yatıp ona doğru döndüm. Bi süre öyle durduktan sonra konuştum:
"Elif evlendiğimiz günden beri huzurlu bir günümüz olmadı. İşlerim bu sıralar azaldı. Samet'e veririm o yapar. Bizde bir süre kafamızı dinleyelim. Tatile gitmek ister misin?"
Biraz düşündükten sonra konuştu:
"Olabilir aslında. Ama nereye gideceğiz ki??"
"Bilmem sen nereyi istersen olabilir."
"Şey benim çocukluk hayalim Ege turu yapmak. Olur mu?"
Tebessüm edip konuştum:
"Olabilir."
ELİF'İN AĞZINDAN:
Olabilir deyince sevinçten boynuna atladım. Çok geçmeden onunda ellerini belimde hissettim. Herkese, herşeye rağmen huzurluydum.
Alaz'dan ayrılıp tekrar yatağa yattım. Alaz'da Yanıma yatıp:
"Hadi uyuyalım ben yarın erkenden işe gidip kalan işlerimi hallederim. Tatilde rahat ederiz sende valizleri hazırlarsın. "
Onu onaylayıp yataktan kalktım. Dolabın önüne geçip uzun bir gecelik aldım. Daha sonra banyoya girip üstümü değiştirdim. Çıktığımda Alaz da eşorfman altını giymişti. Yatağa girdiğimde yine üsttünün çıplak olduğunu fark ettim. Kafamı yastığa koyacakken Alaz kolumdan çekip göğsüne yatmamı sağladı.
Uysalca göğsüne Kafamı koyduğumda şaşırmıştı. Onu takmayarak iyice kafamı göğsüne yasladım.
O benim mutluluğum için elinden geleni yapıyorsa Bende ona uyum sağlayacaktım. Artık o veya ben olmayacaktı. Artık BİZ olma zamanımız gelmişti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah Alaz'ın beni dürtmesiyle uyandım. Saate baktığımda daha 6'ydı ama bugün tatilimiz başlayacaktı. Yavaş yavaş yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltıya daha çok vardı. Bu yüzden ilk önce valizleri hazırlamaya başladım.
Kendi elbiselerimi valize doldurup Alaz'ın elbiselerini koymaya başladım. Tam o anda Alaz geldi. Beraber onun elbiselerini valize koyduktan sonra kahvaltı için aşağı indik.
İlk defa herkesden önce Kahvaltıya inmiştik. Alaz'la masaya oturup diğerlerini beklemeye başladık.
Çok geçmeden herkes masaya oturmuştu. Kahvaltı yaparken Samet'in sesiyle kafamı kaldırdım.
"Ne kadar burada olmayacaksınız abi?"
"Bilmem ki en fazla 2-3 hafta falan."
Bu sırada Kenan Baba (Alaz'ın babası) sordu:
"Hayırdır oğul bir yere mi gideceksiniz?"
"Evet baba Elif'le balayına gitmemiştik. İşler şuan azaldı bizde fırsattan yararlanalım dedik."
Kenan Baba tamam deyince kahvaltı sessiz geçti. Kahvaltıdan sonra Alaz işe gitti. Bende odama çıkıp Biraz uyumaya karar verdim. Sabah çok erken kalktığım için uykum vardı.
Uyandığımda Alaz gelmişti. Hazırlanıp arabaya bindik. İnşallah mükemmel bir tatil yapabiliriz...
Biliyorum kısa bir bölüm oldu. Sınav haftam başlıyor ve benim çokk ders çalışmam lazım. Bu yüzden Yeni bölüm Biraz gecikebilir. Ve lütfen Biraz vote ve yorum verin. Sınav öncesi morale ihtiyacım var... sevgilerle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
General FictionElif ve Alaz... Berdelle hayatları birleşen iki yürek... Elif Hayatının baharında olan 18 yaşında bir genç kız... Alaz hayatın büyük darbelerine karşı hala yıkılmamış bir delikanlı... Berdelden sonraki hayatları nasil olacak? Elif Alaz'ın annesine...