NOT

44.3K 592 72
                                    


Upuzun bir aradan sonra merhaba TÖRE ailesi. Biraz vaktinizi çalacağım. öncelikle kitabımız neredeyse 600.000 okunmaya ulaştı ve ben bu ilgiden çok mutluyum. Yapılan güzel yorumlara da pek cevap veremiyorum hakkınızı helal edin lütfen..

Duyuru yazma sebebine gelirsek bazı yorumlara açıklık getirmeyi istedim. Malumunuz TÖRE benim ilk kitabım, ilk göz ağrım. Nereden baksanız iki yıl geçti üstünden. Ve geriye dönüp kitabımı okuduğumda sizin kadar bende rahatsız oluyorum eksiklerimden. Bir kısmınıza söyledim kitabı düzenlemeye alacağımı. hatta baştan yazacağım tamamen sadece isimler ve bazı olaylar aynı kalacak fakat yaz tatilinde işler istediğim gibi gitmedi ve bende ygs ye hazırlandığım için bu planımı bir yıl sonraya ertelemek orunda kaldım.


Tabiki yorumlarda hatalarımı belirtmeniz benim için büyük bir avantaj ve ben çok mutlu oluyorum. Fakat her şeyin bir üslubu vardır. Ben bu zamana kadar wattpadden okuduğum hiçbir yazara mal vb. sekilde aşağılayıcı yorum yapmadım. ki ölüm var helallik alacağız neden günah yükleneyim. ve ben aynı hassasiyeti de siz sevgili okuyucularımdan bekliyorum. Ben bu kitabı yazarken sürekli yorum istedim sizden ki hatalarımı görüp kendimi düzelteyim fakat araya hakaret girince ben dayanamıyorum. 


Tekrar vaktinizi çaldığım için sizden çok özür dilerim. Allah'a emanet olun...

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin