BİR ÖNCEKI BÖLÜMÜN KISA OLMASİ VE IKI BÖLÜMÜNDE ELIFIN HAMILELIGI HAKKINDA OLMASI NEDENIYLE IKI PART SEKLINDE AYIRDIM. BILGINIZE
17. VE 18. BÖLÜM IÇIN TOPLAM 100 OY ISTİYORUM. IKI BÖLÜME DE 50 VOTE VERSENİZ SINIR GEÇER BENCE!!!
*********************************
Şaşkınlıkla Fatma Hanıma bakıyordum. Alazın can sıkıntısının nedeni bu olabilir miydi? Her şeyden önce ben anne olabilir miydim. Hamile olsam bile erkek çocuğum olur mu. Sonuçta Alaz ağa olduğu için aşiret bizden erkek çocuk bekliyordu.
Aklimda Alaza benzeyen erkek çocuk belirdi.Masmavi gözleri küçücük elleri ve ayakları süt kokusu bile beni gülümsetmeye yetti.
Alaza baktığımda oda bana bakıyordu. Biz boyle bakışırken Fatma Hanımın sesiyle Alaz annesine doğru döndü.
'' ne o bir cevap bile vermeyecek misin anana. ''
''Benim ne zaman çocuğumun olacağı seni ilgilendirmiyor anne. Ama müjdeli haberi en kısa zaman da veririz. ''
Akşam yemeğindeki konuşmamız bu olmuştu. Yemekten sonra Alaz terasa çıkarken bende peşinden gittim. Terastaki sedirlere uzaninca bende yanına uzandım. Kafamı göğsüne koyup yıldızları izlemeye başladım.
Bir süre sessiz durduktan sonra sessizliği ben bozdum.
''Bu yüzden miydi bana bağırman, sinirli olman. ''
''Evet.''
''Keşke bana da söyleseydin. ''
''Canının sıkılmasını, moralinin bozulmasını istemedim.''
''Şimdi eğer ben hamile olmazsam üstüme kuma ...'''
'' Şşşt sakın tamamlama o sözü tamamlama. Öyle birşey olmayacak tamam mı. ''
Onaylar anlamda kafamı sallayıp yüzümü göğsüne gömdüm. Kokusunu içime çekip Alazın dediklerini düşündüm. Ne olursa olsun Alaza güvenim sonsuzdur. O yüzden içim rahattı.
Biraz daha Alazın göğsünde yattıktan sonra kalkıp odamıza doğru ilerlemeye başladım. Odaya girdiğimde hemen dolabı açıp gecelik aramaya başladım. Düğün alışverişinde aldığımız ve hiç giymediğim geceliklerden kırmızı olanını alıp banyoya girdim.
Hızlı bir duşun ardından saçlarımın uçlarını kıvırıp hafif bir makyaj yaptım. Parfümü sıkarken odanın kapısının açılma sesi geldi. Banyonun kapısını açıp kafamı çıkardığımda Alazın gömleğini çıkardığını gördüm. Banyonun kapısının açılma sesiyle bana dönüp kaşlarını kaldırdı.
Kafamı çekip yavaş adımlarla banyodan çıktım. Alazın açılan gözleriyle utanarak kafamı eğdim.
Yanıma geldiğinde eliyle kafamı kaldırdı. Gülümseyip yanagımdan öptü. Daha sonra sımsıkı sarılıp konuştu:
''Seni çok seviyorum. Her seyinle...''
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Sabah uyandığımda Alaz da uyanmış beni izliyordu. Ona gülümseyip yataktan kalkarken Alazın sesiyle ona doğru döndüm.
''Bu akşam annenlere yemeğe gideceğiz ona göre hazırlan. ''
''Ne gerçekten mi? Peki Selinler ve Diclede gelsin mi ?"
"Isterlerse gelsinler"
Gülümseyip hızla banyoya girdim. Hızlı bir şekilde duş alıp üzerimi giyindik. Odaya girdiğimde Alaz yoktu. Bende hızlıca kahvaltı için aşağı indim.
Odaya girdiğimde herkes masadaydı. Bende günaydın deyip yerime oturdum. Kahvaltıdan sonra Alaz ve Poyraz abi işe gidince bizde Selin ve Dicle ile terasa çıktık.
Sedire oturunca hemez konuşmaya başladım:
" Akşama annemlere gideceğiz ve sizde geliyorsunuz. Itiraz kabul etmiyorum.''
''Ikisi de biraz mırın kırın ettikten sonra kabul ettiler."
Akşama kadar sefirde oturup dedikodu yaptık. Akşama doğru oturduğumuz yerden kalkıp hazırlanmak için odalarımıza doğru ilerledik.
Yaklaşık bir saate hepimiz hazırdık. Merdivenlerden inerken Alaz ve Poyraz abi de eve yeni gidiyorlardı. Yemek masasında oturan Fatma Hanım ve Sanem bizi süzdükten sonra Fatma Hanım Alaz ve Poyraz abiye dönüp konuştu:
" Hayırdır bir yere mi gidiyorsunuz? ''
"Evet Elifin annesi akşam yemeğine davet etti bizde onlara gidiyoruz."
"Bekleyin o zaman bizde geliyoruz."
Yaklaşık yarım saate Sanem ve Fatma Hanım hazırlanmış bir şekilde inanıyorlardı. Seddiz bir şekilde arabaya bindik.
Yine sesdiz bir yolculuktan sonra Eve varmıştık. Herkes arabadan inince Fatma Hanım kapıyı çaldı.
Kapıyı Hacer abla açıp hepimizi buyur etti. Içeri girerken Hacer Ablaya sarılıp elini öptüm. Oturma odasına geçip Annemin ve babamın elini öptüm.
Otururken abim ve Dilanin içeri girmesiyle tekrar ayağa kalkıp onlara sarıldım. Annem ve Fatma Hanım biraz konuştuktan sonra hepimiz yemek için odaya ilerlerken kolumdan tutulması ile arkamı döndüm. Alazı görmeyi beklerken Yektayı görmem ile sımsıkı sarıldım.
Ben Yektaya sarılırken Alazın sinirli bakışını görünce hemen yanına gidip konuştum.
'' Abi bak Alaz eşim. Aşkım buda Yekta abim Dicle gibi oda üniversite okuduğundan düğüne gelmemişti. ''
Abimle Alazı tanistirdiktan sonra yemek odasına girdik. Sessiz geçen yemekten sonra beraber kahve içmek icin terasa çıktık. Kahveleri içerken annemin sesi ile ona döndüm.
'' Dilan hayırlı haberi veremeyecek misin?''
Merakla ona bakarken Dilan konuştu:
" Ben hamileyim."
*************************
KISA OLUP OLMADIĞINI BILMIYORUM AMA IKI GÜN ÜST ÜSTE BOLUM ATTIM. YAZIM HATALARIM VARSA AFFEDIN.
YAVAS YAVAS TÖRE'NİN FINALI YAKLAŞIYOR. EN FAZLA 5-6 BÖLÜM SONRA TÖRE FİNAL YAPACAK. BIRKAC TANE OZEL BÖLÜM YAYINLAYIP TAMAMEN BITIRECEGIM. SIZE SORUM SU
1 "TORE 2 " OLSUN MU OLMASIN MI ?
2 YEKTA VE DİCLE ARASINDA BİRŞEYLER OLDUN MU OLMASIN MI?
SORULARIMI CEVAPLARSANIZ ÇOK SEVINIRIM. KENDINIZE IYI BAKIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
General FictionElif ve Alaz... Berdelle hayatları birleşen iki yürek... Elif Hayatının baharında olan 18 yaşında bir genç kız... Alaz hayatın büyük darbelerine karşı hala yıkılmamış bir delikanlı... Berdelden sonraki hayatları nasil olacak? Elif Alaz'ın annesine...