TEŞEKKÜRLER

59.2K 891 61
                                    


Evet ilk kitabımın sonuna geldim. Aslında geldik. Bu zamana kadar bana gerçekten çok destek oldunuz. Bunun için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Bu veda konuşması değil. Birkaç tane özel bölüm olacak ama ne zaman gelir bilemem. Sınavlarım başlayacak .


Yorumları ile beni çok çok mutlu eden arkadaşlarım, yorum yapmasa bile her bir bölüme vote veren kardeşlerim, vote vermese bile okuma zahmetine giren canlarım öncelikle hepinize minnettarım. Daha onuncu bölümde 1000 kişiydik. Şimdi ise 55.000. Bu kadar hızlı büyümemiz beni çok mutlu ediyor. Finali vermiş bulunuyoruz. Bu ayrılmış olduğumuz anlamına gelmiyor. Ben elimden geldiğince yeni kitaplar YAZACAĞIM.

Okuyup okumamak size kalmış tabii:)) En zor zamanlarimda bana destek olan bi tanecik okuyucularım. İyiki kitap yazmaya başlamışım dedirttiğiniz için hepinize çok çok teşekkür ederim. Bendeki degerinizi tahmin bile edemezsiniz.


Aslında yazacak çok şey var ama yazmaya mecalim yok :))) sırf sizi beklememek için bir önceki bölümü yazdım şimdi de teşekkür amaçlı bu bölümü yazıyorum. İnşallah duygularımı aktarabilmişimdir. Çünkü bu konularda pek iyi değilim. Neyse son sözlerimi tum kalbim ile YAZIYORUM.

SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM. İYİKİ VARSINIZ ♥♥♥♥

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin