3. BÖLÜM

123K 4.2K 1.9K
                                    

Şuan aynadaki yansımama bakıyorum.

Üstümde bedenime tam oturmuş,bembeyaz bir gelinlik var. Üst tarafı dantelli belden itibaren kabaran muhteşem bir gelinlik. Tıpkı hayallerlerimde ki gibi.

Alaz'ın bu kadar zevkli olacağını tahmin etmemiştim. Onun damatlığını ben seçtiğim için gelinliğimi o seçmişti.

Üstüme tam oturan gelinliği cıkaracağım sırada Alaz'ın sesini duydum.

"Bana göstermeden gelinliği çıkartma. "

"Ama uğursuzluk getirir. "  Başka bahanem yoktu.  Sanem'in o sözlerinden sonra Alaz kabinden çıkmıştı. Surat ifademin nasıl olduğunu bilmiyorum ama birşeyler olduğunu anlamıştı. Birkaç kez ne olduğunu sormuştu ama geçiştirmiştim bir şekilde. Zaten sonra gelinlikçiye gelmiştik ve ben hemen kabine girdim. Ama şuan çıkacak kuvveti kendimde bulamıyordum.

Gelinliğin fermuarını indirdiğim sırada  kabinin kapısı açıldı. Korkuyla kafamı kaldırdığımda onunla göz göze geldim. Tam rahatlayacağım sırada asıl sorunu fark ettim. Gelinliğin önü aşağı inmişti ve nerdeyse göğüslerim görünüyordu.

"Çık dışarı görmüyor musun giyiniyorum. Kapı çalma gibi bir adetin yok mu?"

Asıl şaşkınlığı şimdi yaşadım. Ben Alaz'a bağırmıştım. Yanlış birsey yaptığımı Alaz'ın gözlerine bakarken anladım.

Biraz önce arzudan kararmış gözleri şimdi sinirden kararmıştı. Daha ne olduğunu anlamadan Alaz'ın vuruşuyla kendimi yerde buldum. Elimi sızlayan dudağıma götürdüğümde kanadığını fark ettim. Kafamı kaldırıp Alaz'a baktığımda afallamış bakışlarını fark ettim. Hiçbir şey yapmadan kafamı eğdiğim de Alaz kabinin kapısını çarparak kapatıp gitti.

Alaz gittikten sonra gelinliği çıkarıp dudağımdaki kanı çantamdaki peçeteyle sildim. Kabinden çıktığımda Sanem'in sırıtan yüzüyle karşılaştım. Hiç bir şey demeden yanından geçip gelinlikçiden dışarı çıktım. Alaz'ı ararken az ileride olduğunu görüp yanına gittim. 

Benim geldiğimi fark ettiğinde ön kapıyı açıp kenara çekildi. Ne yaptığını anlamaya çalışırken konuştu.

"Binsene. "

O arada Sanem'in sesini duydum

"Öne ben bineceğim Alazcım."

Ben merakla Alaz'a bakıyorken, Alaz konuştu

"Ben Elif binecek dedim. Benim sözümün üstüne söz söyleme hakkını kim veriyor sana? "

Alaz'ın sözünden sonra Sanem şımarık çocuklar gibi ayağını yere vurarak arabaya bindi. Ben onun bu haline kıkırdarken Alaz'la göz göze geldim. Hemen gözlerimi kaçırıp arabaya bindim.

ALAZ'IN AĞZINDAN :

Bazı durumlarda öfkeme mukayyet olamam. Bu yüzden birçok kışiyi kırdım. Özellikle de birinin bana bağırmasına tahammül edemem. Bu yüzden Elif bana bağırdığında ona zarar verdim. Tabi ki isteyerek değil ama sinirlenince kendimi durduramam.

Pişmanmıyım? Hayır...

Bundan sonra bana bağırmaması gerektiğini anlar en azından. Yolda giderken ona baktım camdan dışarıyı izliyordu.  İlk önce Sanem'i eve bıraktım. Benim için kardeşten farklı değil ama o salak kendini öyle görmüyor. Aslında severdim küçükken iyi kızdı ta ki bana olan ilgisini fark edinceye kadar.
Binlerce kez uyardım onu ama anlamadı beni. Ondan sonra aramıza mesafe koydum.

Neyse Sanem'i bıraktıktan sonra Elif'i akşam yemeği için her zaman gittiğim yere götürdüm. Düğüne çok az kalmıştı ve bana alışması lazımdı. Arabayı restoranın önüne arabayı durdurduğumda Elif'in meraklı bakısları beni buldu.

"Neden buraya geldik ?"

"Çünkü yemek yiyeceğiz."

"Ama ben evde yesem daha iyi olur hem babamlar beni merak eder,"

"Benim yanımdasın merak etmez kimse." dedim sert sesdimle. Ona karşı sert olmak zorundaydım. Yoksa o da beni bırakıp giderdi.  Kime iyi davrandıysam gitmişti bende bu yolu deneyeceğim artık.

Yemeğimizi erkenden yeyip Elif'i eve bıraktım. Yarın nişan vardı ve dinlenmesi gerekiyordu.

ARKADAŞLAR BÖLÜMLERİ TABLETTEN YAZIYORDUM AMA TABLETİM BOZULDU. BU BÖLÜMÜDE ARKADAŞIMIN TABLETİNDEN YAZDIM. KISA OLDUĞU İÇİN KUSURA BAKMAYIN İNŞALLAH İLERİKİ BÖLÜMLERİ DAHA UZUN YAZACAM... KENDİNİZE İYİ BAKIN. VE LÜTFEN VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN....

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin