Görmeyen gözlerle karanlık sokakları izliyordum. Bugün Gerçekten çok güzel geçmişti. Belki de artık benimde mutlu olma zamanım gelmişti. Bu düşüncelerle tebessüm edip arabayı kullanan kocama baktım. Kocam kelimesi artık o kadar da kötü gelmiyordu. Alışmaya başlamıştım ona. Ne kadar dövüp zorla dokunmaya çalışsada alışmıştım. Çünkü başka şansım yoktu. Ben ona bakıp düşünürken Alaz'da kafasını çevirip bana baktı. Ufak bir tebessüm edip camdan tarafa bakmaya başladım.
Tebessüm etmeme şaşırıp birkaç saniye bana bakıp önüne döndü. Çok geçmeden konağa gelmiştik zaten. Konağa girer girmez arabadan inip Alaz'ın arabadan inmesini bekledim. Arabadan inince konuştu:
"Niye içeri geçmedin?"
"Seni bekledim. "
Tamam deyip yürümeye başladı. Bende peşinden. İçeri girdiğimizde Fatma Hanım konuşmaya başladı.
"Nereye gittiniz?"
"Elif'in babaannesi ve dedesi gelmiş. Onların yanına gittik."
Çatık kaşları daha da çatıldı.
"Sen kendi babaannen ve dedenle görüşmeden niye ilk gelin Hanımın dedesiyle görüştün? "
" Hayırdır anne ilk damatın ailesiyle görüşülecek diye bir kural mı var ki adamlar büyük olmalarına rağmen hatrımızı sayıp gelmişler."
Bu sefer Fatma Hanım bana dönerek bağırdı:
"Sen neyi bekliyorsun daha. Huzurumuzu bozman Hoşuna mı gidiyor?"
" Ben..." deyip kaldım. Başka diyecek Birşey yoktu ki. O arada Alaz'ın sesini duydum.
" Odaya çık" diye gürledi resmen.
Kırgınlıkla ona baktım daha sonra arkamı dönüp merdivenleri çıkmaya başladım. Son basamağı çıktıktan sonra Samet'le karşılaştım.
"Biraz konuşalım mı?" diye sordu.
Onu onaylayıp terasa çıkmaya başladım. Sandelyelere yan yana oturup konuşması için ona baktım. Oda bakışlarımı fark edip konuşmaya başladı:
"Bak bunları anlattığımı abim bilmesin kızabilir ama anlatmak zorundayım. Abimin sinir sorunları var. Biz abimle ayrı annelerdeniz. Abimin annesi öldürüldü. Başka bir adamla beraber olurken yakalandı. Hatta babam geri kafalı olmadığı için abime DNA testi yaptırdı ve de sen abimin ilk eşi değilsin. Abimin ilk eşi hamileyken bebeği istemedi aldırmayıda abim kabul etmedi. Abim evde yokken bebeği düşürmek için ağır kaldırmış ve amacına ulaştı fakat yanlış plan yaptı. Kanaması aşırı fazlaymış telefonda aşağı katta. Telefonu hızlıca almak için merdivenlerden hızlı inerken ayağı kaymış ve yuvarlanmış. O yüzden öldü. Anlayacağın abim çok acı çekti ve bunların sonucunda da sinir krizleri geçirmeye başladı. Senden istediğim abime anlayışlı ol ve sevmeye çalış. İşte o zaman abim seni Gerçekten çok mutlu eder.
Samet'i sadece başımla onaylayıp odama doğru yürümeye başladım. Alaz Çok güçlüydü. Samet'in anlattığı şeyleri her insan kaldıramazdı.
Odaya girince hemen pijamalarımı giyip Odadaki koltuğa oturup Alaz'ı beklemeye başladım. Yaklaşık bir saat sonra Alaz odaya girdi. Alaz odaya girince hemen ayağa kalkıp başımı eğdim. Alaz hiç Birşey demeden üstünü çıkarınca arkamı döndüm. Çok geçmeden konuşmaya başladı:
"Neden uyumadın?"
"Seni bekledim. " dedim.
Hmm deyip yatağa yattı yanındaki boş tarafa vurdu. Ona baktığımda üstüne Birşey giymediğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
General FictionElif ve Alaz... Berdelle hayatları birleşen iki yürek... Elif Hayatının baharında olan 18 yaşında bir genç kız... Alaz hayatın büyük darbelerine karşı hala yıkılmamış bir delikanlı... Berdelden sonraki hayatları nasil olacak? Elif Alaz'ın annesine...