FiNAL PART I

77.4K 2.6K 141
                                    


SÜRPRIZZZZ! ÇARŞAMBA DEDİM SALI GÜNÜ BÖLÜM ATTIM. FINALIN İLK PARTI SİZLERLE. NORMALDE FİNAL İKİ PARTTİ AMA YORUNLARINIZA DAYANAMAYIP YAZDIĞIM KISMI SİZLERLE PAYLAŞTIM. BU YÜZDEN FİNAL ÜÇ PART OLDU. PART II VE PART III EN GEÇ PAZAR GÜNÜ SIZLERLE. IYİ OKUMALAR!!!!

*********

ELİF'İN AĞZINDAN:

Gözlerimden yaşlar birer birer dökülürken buğulu gözlerle Alaz'a baktım. Kendimi rüyada gibi hissediyordum. Alaz'ın beni sevdiğini söylemesi, hamile olmam...

Şimdi karnım da Alaz ve benden bir parça mı taşıyordum ben? Kapının açılması ile gelene baktığımda doktor olduğunu fark ettim. Alaz yanımdan kalkarken bende ellerim ile göz yaşlarımı sildim ve merakla doktora bakmaya başladım. İhtiyacım vardı... Hamile olduğumu doktordan duymaya ihtiyacım vardı. Ne kadar Alaz'a güvenim tam olsada inanamıyorum hamile olduğuma çünkü ben regl olmuştum imkansız bu yüzden.

O an aklıma belirtiler geldi. Baş dönmesi, mide bulantısı, çabuk yorulup çok uyumam... Aklımdaki düşünceler bir kenara atıp doktora sordum.

" Ben hamileymişim. Ama bu imkansız. Çünkü ben regl oldum." Son cümleyi kurarken yanaklarımın kızarmasına engel olamadım. Alazla bile konuşamadığım konuyu başka bir erkeğe anlatmak oldukça zordu benim için.

"Bakın Elif Hanım. Hamileliğin ilk aylarında bebek rahme yerleşir. Bu yerlesmelere bağlı olarak biraz kan gelebilir. Ve sizin bebekleriniz ikiz olduğundan bu kanama miktarı fazla olabilir." Olumlu anlamda kafamı salladım. O an aklıma düşüşüm geldi. Aklımdaki soruyu hızla doktora sordum.

" Peki ben düşmüştüm. Bunun bebeklere zararı oldu mu? Yani bebeklerim sağlıklı mı? "

"Şuan için bir sorun gözükmüyor ama ilk iki ayı çok dikkatli olmanız gerekiyor. İkiz çocuk annelerinin ilk iki üç ayda düşük tehlikesi daha fazla oluyot." Olumlu anlamda kafamı salladım. Bebeğim iyi olacaksa dokuz ay boyunca yataktan bile çıkmazdım.

Doktor odadan çıkarken gözlerimi Alaz'a çevirdim. Ona her bakışımda aklıma " Seni Seviyorum" deyişi geliyordu. Tekrar gözlerim dolarken Alaz hızla yanıma geldi. "Ne oldu? Sancın mı var? Canın mı yanıyor " demesi ile birkaç damla yaş aktı gözlerimden. Onun sorularına olumsuz anlamda kafamı sallayıp "Mutluluktan ağlıyorum. "Dedim.

Yüzümü ellerinin arasına alıp alnıma uzun bir öpücük kondurdu. Daha sonra " Ne olursa olsun mutluluktan bile olsa o güzel gözlerinden yaş akmasın. Senin gözünden düşen her damlada benim canımdan can gidiyor. "dediğinde kollarımı boynuma dolayıp fısıldadım. "Seni çok seviyorum. Beni hiç bırakma. "

Yüzümdeki ellerini belime dolarken mırıldandı"Seni hiç bırakmam. "

Uzun bir süre daha öyle durduktan sonra kapının tekrar açılması ile içeri Poyraz abi ve Selin girdi. Selin hızla yanıma gelip kollarını boynuma dolarken konuşmaya başladı.

"Özür dilerim benim yüzümden oldu. Canın çok yandı mı? Ben böyle olacağını bilmiyordum..." Cümlesini tamamlamasına izin vermeden ben konuştum.

"Senin bir suçun yok asıl ben özür dilerim."dediğimde gülümseyip konuyu değiştirdi. O günkü konu halkında konuşmak istemediğini anlayıp konuyu uzatmadım.

"Ee kaç aylık bebekler? "

"Bir buçuk aylıkmış."

"İyi bari beraber büyürler ." Dediğinde olumlu anlamda kafamı salladım. Daha sonra yaklaşık bir saat daha vakit geçirdikten sonra Selinler ava gitmek zorunda kaldılar. Biz ise başımı vurduğum icin bir gece müşahede altında kalmam gerekiyordu.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin