16. Bolum

78.8K 2.8K 138
                                    

SELAM ARKADASLAR YENI BÖLÜM ILE KARSINIZDAYIM. COGRAFYA DERSINDE YAZILAN BİR BÖLÜM INŞALLAH BEGENIRSINIZ. SINIR GECMEDI VE BU BENI COK UZDU  YARIN SINAVA GIRECEK OKUYUCUM sd6464    ICIN YAYIMLIYORUM  BU BOLUM ITHSF ISTEYEN OKUYUCUM@neziha123 e GELSIN. IYI OKUMALAR!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kafamı çevirip yanımda oturan Alaza baktım.  Kenan babanın ölüm haberini alalı yaklaşık üç saat oluyordu.  Ve bu üç saatte sessiz olan Alaz dahada sessiz olmuştu.  Elimi Alazın elinin üstüne koyup kafamı göğsüne yasladım. Alaz da elini saçlarımın üstüne koyup okşamaya başladı.

Haberi aldıktan sonra ben eşyaları toplarken Alazda ilk uçaktan dört kişilik bilet almıştı.  Alaz saçlarımı okşarken ön koltukta oturan Selin ve Poyraz abiye baktım.  Her ne kadar kenan baba Alazında babası olsada Poyraz abi küs olduğu için daha çok suçluyordu kendini.

Aslında Alazın beni suçlayacağını düşünmüştüm sonuçta benim yuzumden Alaz Istanbula gelde ve babasının son nefesinde yanında değildi. 

Kafamı tekrar cama çevirip gözlerimi kapattım.  Birini kaybetmek çok zordu. Hele de canından kanindan olan birini. 

Yaklaşık iki saat sonra  Diyarbakır a gelmiştik.  Uçaktan indiğimizde bizi konaktaki kahyalardan biri karşıladı. 

Konağın önüne geldiğimizde yavaşça arabadan indim.  Kafamı kaldırıp karşımdaki konağa baktım.  Kısacık zamanda hiç cekmediğim kadar acı çekmiştim bu konakta.  Hala da cekmeye devam ediyorum.

Çok gecmeden Alaz ve Poyraz abilerde geldi ve yavaşça girdik konağa.  Kapıyı açar açmaz ağıt sesleri duyulmaya başlamıştı.  Biraz daha ilerlediğimizde Fatma anneyi gördüm.  Gerçekten de cok çökmüştü.  Bir yaninda Sanem diğer yanında da Sanemin annesi vardı.

Bizi fark ettiğinde koşarak yanımıza gelip Alaza bakmadan Poyraz abiye sarıldı.  Işte o an yumruk yemiş gibi oldum resmen.  Tüm bunların suçlusu bendim.  Alaza baktığımda güçlü durmaya çalışıyordu.  Ama gözlerindeki caresizligi cok rahat fark ettim.

Yaklaşık bir saattir Alazı bekliyordum.  Selin ile beni konakta bırakıp cenazeye gitmişti. Bizde bir köşede oturup onların gelmesini sabırsızlıkla bekliyordum.  Zira Fatma Hanımın bana bakışı hiçte iyi değildi.

Ben böyle düşünürken Selinin yanına Sanemin oturmasıyla gerildim. Selin merakla bana bakarken birşey yok anlamında omuz silktim.

Saneme baktığımda camdan dışarıyı izliyordu.  Yüzündeki ifadeden üzgün olduğu anlaşılıyordu. Tam önüme dönecekken merdivenlerden çıkan Alazı fark ettim.  Koşar adım yanına giderken odamıza doğru gittiğini farkedip bende peşinden gittim. Odaya girdiğimizde yüz üstü yattığını görüp yanına uzandım. 

Kafasını kaldırıp soğuk gözlerle bana bakınca gözlerim doldu.  Tam arkamı dönecekken vazgeçtim ve Alaza sarıldım.  Suan alıngan olmamalıydım. Nasıl Alaz bana destek olduysa bende ona destek olmalıyım. 

Birkaç dakika kaskatı kesildikten sonra yavaşça gevseyip kafasını boynuma gömdü.  Bende ellerimi saçlarına atıp oynamaya başladım.  Yeni cikan sakalları boynumu gıdıklıyordu.

Bende burnumu saçlarına gömüp erkeksi kokusunu içime çektim.  Ne kadar böyle durduk bilmiyorum ama en sonunda uykuya dalmıştım.

ALAZ'DAN :

Gözlerimi kapatıp küçük kadınımın saçlarımı okşayan elinin keyfini çıkarmaya çalıştım. 

Babamla sağlam bir iletisimim olmamıştı.  Belki sert yapısından dolayı belki de ağa olmasından kaynaklanıyordu.  Bilmiyorum ölmesinin beni bu kadar sarsacağını hiç düşünmemiştim.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin