5.BÖLÜM

124K 4.1K 1.2K
                                    

Bugün düğün günüydü. Nişanın üstünden 5 gün geçti ve ben Alaz' ı hiç görmedim.

Sabah annem kapıma gelmeden kalktım. Üzerimi değiştirip aşağı indim. Kahvaltıya oturur oturmaz annemin sesini duydum.

"Daha yenimi kahvaltı yapıyorsun ?Birazdan kuaför gelir acele et."

"Tamam " dedim sadece. Zaten sinirlerim bozuk kimseye cevapverecek durumda değilim.

Evet bugün Alaz'la evleniyorum. Hayatımın bundan sonra nasıl olacağını hiç bilmiyorum. Alaz'la anlaşmak ölümden beter birde Sanem ve Fatma Hanım vardı. Dicle Alaz'ın Sanemle bir alakası yok dedi ama içimde şüpheler vardı.

Bunları düşünürken masadan kalktım. Aklımdaki sorular beynimi kemirirken kahvaltımı yapamazdım.

Odama çıkıp hızlı bir duş aldım. Çıktığımda kuaför gelmişti bile. Üstüme eşortmanlarımı giyip salona indim. İner inmez kuaför saçımı yapmaya başladı. Saçım yapılır yapılmaz makyajım yapıldı. Gelinliğimide giyince artık hazırdım.

Çok geçmeden davul sesleri duyulmaya başladı. Annem gelip beni aşağı indirdi. İlk once Babamın elini öpüp sımsıkı sarıldım.  Daha sonra dedemin elini öptüm ve abim kuşağımı bağladı onada sımsıkı sarıldım. O sırada abimin sesini duydum.

"Özür dilerim. Ben böyle olsun istemezdim ama vazgeçemedim  sevgimden. Sende kocana aşık olduğunda anlarsın."

Acaba gerçekten ona aşık olacak mıydım. Kesinlikle olmamalı. Beni sevmeyen birini sevipte Hayatımı daha çok maffedemezdim. Abime daha sıkı sarılıp yanağından öptüm. Daha sonra ordaki herkesle vedalaştım. annem duvağımı örttü.

Dışarı çıktığımızda at bekliyordum ama son model bi araba vardı. Dışarı çıktığımda davullar tekrar çalmaya başladı. Bu arada Alaz gelip elimi tuttu ve arabaya binmeme yardımcı oldu.

Arabaya bine binmez boğazımda bi yumru oluştu. Araba hareket ettiğinde gözyaşlarım da firar etmişti. Ağladığımı belli etmemek için  yüzümü cama döndüm ama Alaz fark etmişti. Beni kendine çekip başımı göğsüne yasladı.

Hi bir sey demeden konağa kadar öyle durduk. Konağa gittiğimizde Alaz bana peçete verdi. Makyajımı silip arabadan çıktık. Konağa girdiğimde çok büyük olduğunu farkettim.

Alaz beni nikah masasına oturtup yanıma  oturdu yanımıza abimle Suna oturduktan sonra nikah memuru geldi.

Resmi nikahtan sonra dini nikah kıyıldı. Nikah faslı bittikten sonra dans için ortaya çıktık. Alaz ellerini belime koyunca Bende ellerimi omuzlarına koydum. Beni dahada sıkı sarıp müziğin ritmine göre hareket etmeye başladık.

Saat baya ilerlerken Fatma Hanım beni alıp bir odaya çıkardı. Ben merakla ona bakarken o beni takmayarak odadan çıktı. Bu sefer meraklı bakışlarımı odaya çevirdim.

Ben odayı incelerken birden odanın kapısı açıldı ve Alaz odaya girdi. Benim jeton yeni düştü. Ben korkuyla  ona bakarken o ceketini ve kravatını çıkarınca yutkundum. Yavas yavas bana doğru gelirken ayağa kalkıp geri geri gitmeye başladım.

Sırtım duvarla bütünleştiğinde o da dibime kadar girmişti. Be korkuyla ona bakarken o kafasını boynuma gömüp hem kokumu soluyup hemde sıcacık bir öpücük kondurunca vücudumu titreme aldı.

Daha sonra kafasını kaldırı bana baktı ve geri çekilip konuşmaya başladı.

"İstemeden sana dokunmam korkma şimdi git üstünü değişti ve yatalım" dedi.

Hiç bir şey demeden banyoya gidip gelinliğimi çıkardım. Saçlarımı açtım ve duş aldım. Yanıma aldığım elbiselerimi giydim ve banyodan çıktım. Gözlerim Alaz'ı aradığında yatakta yattığını gördüm sorun şuki üstünde birşey yoktu. Yatağa giri sordum.

"Üşümüyor musun? "

Sırıtıp hayırdedi. Bende yanına yatıp arkamı döndüm ve yatağın kenarına yattım. Yatmamla Alaz'ın beni kendine çekip sarılması bir oldu. Korkuyla ona bakarken o başını boynuma koydu ve g özlerini yumdu. Uyku ileuyanıklık arasındayken Alaz'ın sesini duydum.

"Sana dokunmayacağım dedim ama çok bekletme beni dayanamayabilirim. "

-----------------------------------------

BÖLÜM HAKKINDAKİ YORUMLARINIZI BELİRTİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin