7. BÖLÜM

112K 4.1K 1.5K
                                    

ARKADASLAR VOTELER ÇOK DÜŞÜK BİRAZ ARTARSA DAHA İYİ OLUR:)))

İYİ OKUMALAR...

Korkuyla Alaz'a bakarken o üstüme geliyordu. Kendime gelip geri gidecekken ayağımı tutmasıyla olduğum yerde kaldım. Ayağımdan tutup kendine çekince boş durmayı bırakıp çırpınmaya başladım.

Tek eliyle ellerimi tutup ustüme üstüme oturunca hareketsiz kaldım.

Artık eskisi gibi olmayacaktı. Ben korkak Kız olmaktan yoruldum. Madem hayatımı mahvedecek Bende onun hayatını mahvedeceğim.

Kafamı kaldırıp sinirle tısladım.

"Kalk üstümden. "

İlk önce afallasada sonradan toparlanıp bağırdı.

"Ben sana sabah üzülen sen olursun demedim mi? Hoşuna mı gidiyor canını yakmam?"

Derken sözünü kesip Bende ona bağırmaya başladım

"Yeter. Bağırma bana. Bundan sonra eskisi gibi olmayacağım. Bıktım artık senden. "

Sözümü kesmek zorunda kaldım biraz daha konuşsaydım burnundan ve kulaklarından duman çıkacaktı. Sinirden kıpkırmızı olan yüzüne bakarken attiğı tokatla kendimi kaybettim. O kadar hızlı vurdu ki beynim kafamdan fırladı sandım. Çok geçmeden ağzımdan ve burnumdan kanlar gelmeye başladı. Elimi yüzüme götürecekken Saçlarımı yolarcasına çekmesi bir oldu. Zor tuttuğum göz yaşlarım akmaya başladığında altından kurtulmaya çalışıyordum. Son sözlerini duyduğumda ağlamam şiddetlenmişti

TABİ BÖLÜM BİTMEDİ:))) VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFENNNN

"Dün gece seni zorlamadığım için mi bu kadar yüz buldun. Ama merak etme Dün gecenin telafisini bugün yaparız. Sorun değil.". Deyip dudaklarıma yapışması bir oldu. Saçlarımı tuttuğu için hareket de edemiyorum.

Artık yalvarmaya başladım.

"Alaz dur lutfen. Yapma nolur yapma."

Bileğimdeki ellerini gevşettiğınde ellerimi kurtarıp engel olmaya çalıştım. Tekrar bileklerimi tutunmaya çalıştığında yüzüne tüm kuvvetimle tokat attım.

Lanet olsun...

Üstümden doğrulup bluzumu parçaladığında Hıçkırarak ağlıyordum. Bluzumu yırtıp kafasını boynuma gömüp ısırmaya başladı.

Ne kadar süre ısırdı bilmiyorum Ama artık sesim kısılmıştı çığlık atmaktan ve boynum çok sızlıyordu.

Eli pantolonuma gittiğinde Tekrar çırpınmaya başladım. Pantolonumu çıkardıktan sonra Alaz bana bir bakış attı. Bu bakışta bir çok duygu vardı...

Sinir..

Acıma

Ve Nefret...

En çokta NEFRET vardı...

Benim ondan nefret etmem gerekirken o benden nefret ediyordu...

Hala bana bakarken bir anda üstümden kalktı. Sonra beni bastan aşağı süzüp alaycı bir bakış atıp

"Bu kadar sana yeter "dedi ve gitti

Alaz gittikten sonra duşa girip tüm bedenimi kazırcasına yıkadım. Eşortmanlarımı giyip yatağa uzandım. Akşam yemeğine kadar öylece yattım. Yemek saati geldiğinde hizmetli haber verdi.

Üzerime bluz ve Pantolon giyip aynanın karşısına geçip boynuma fondaten sürdüm. Biraz daha yüzümle uğraştıktan sonra aşağı indim.

Gittiğinde Sanem hariç herkes masadaydı. Göz ucuyla masaya baktığımda Alaz'ın yanı ve Kardeşi Samet'in yanı boştu. Samet'in yanına oturacakken Alaz'ın sesini duydum:

"Yanıma otur."

Dengesiz herif yaa. Yüzüne baktığımda hala sinirli olduğunu fark edip yanına geçtim. Her dediğini yapmayacaktım Ama zaten sinirliydi ve bu sabah yaptıklarından sonra korkuyordum.

Alaz'ın yanına oturduğumda müstakbel kaynanamın sesini duydum.

"Akşama kadar yattın demi. Ah Alaz ah gitti evde kalmışın biriyle evlendi...

O böyle konuşurken Samet sözünü kesip konuştu:

"Yeter anne 17 yaşında kızın yatmayıpta ne yapmasını bekliyorsun? Rahat bırak kızı."

Sözü bittiğinde ona minnettar bir bakış attım. O ise kafa sallamakla yetindi.

Başımı masaya çevirdim ve Alaz'ın yumruk olmuş ellerini gördüm. Şaşkınlıkla ona baktığımda o hala Samet'e sinirli bakışlar attığını fark ettim.

Hala ona bakarken sinirli bakışlarını bana doğrulttu. Hemen gözlerimi kaçırdığımda bu sefer Sanem'i gördüm. Oda bana sinirle bakıyordu. Acaba Alaz'ın yanına oturduğum için mi sinirliydi?

Yemeğin geri kalanı sessiz geçmişti. Saat ilerlerken yatmak için izin istedim. Çok geçmeden Alaz'da Peşimden geldi. Yatağa girip Alaz'a sırtımı dönüp yattım. O da üstünü değiştirip yattı.

Üstünü örttükten sonra bana dönüp konuştu:

"Sametle samimi olmayacaksın. Hatta konuşmayacaksın bile. Görürsem mahvederim seni." Dedi

Hiç bir şey demeden yattım ve çok geçmeden uykuya daldım Bende.

Sabah kalktığımda gördüğüm manzarayla şok oldum.

ALAZ

BENİM ODAMDA

SANEMLE

ÖPÜŞÜYORDU....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lütfen vote vermeyi UNUTMAYIN....

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin