Dükalıkta hizmetçi olan John son zamanlarda çok kötü bir ruh hali içindeydi.
Neden? Düşes Kian'ın birkaç gün önce getirdiği köle.
Dayanamadı. Kian gözlerinde bir dikendi.
Kesin konuşmak gerekirse, Kian'ın güzel muamelesinden nefret ediyordu.
Köleler çiftlik hayvanları gibi değil mi? O zaman ahırları temizlemeli, gübre gibi kokmalı ve diğer köleler gibi taburede uyumalısınız.
'Ama o…..!'
Elbette, John tüm kölelerin korkunç bir hayat yaşamadığını biliyordu. Özellikle mükemmel yeteneklere veya iyi görünüme sahip köleler.
Bu tür kölelerin ağır işten çıkarıldığı ve sahiplerinden özel ilgi gördüğü söylendi.
Tıpkı Kian gibi.
Birkaç gün önce, John, konağın verandasında kule gibi yığılmış kutu yığınlarını görünce şaşkına döndü.
-Hayır, bütün bunlar nedir?
-Kian için aldığı hediyeleri söyledi.
-Ne? John şaşkın.
Hepsi köle için mi? Senin değil?
"Hepsi aşağılık bir köle için….!"
Burada bütün gün çalışıyordu, ama bir şekilde o köle hanımefendinin iyi niyetini kazandı ...
John'un şaşkınlığına Kian'ın verdiği tek iyilik bu değildi.
Kian, bir soylu odası kadar geniş ve lüks bir odada uyudu ve yediği tek şey en kaliteli yemeklerdi.
Köle hiçbir şey yapmadan kendinden daha lüks bir hayat yaşıyordu. Ve bu gerçek John'u öfkelendirdi.
Ne kadar çok düşünürse, o kadar çirkinleşti.
Bir köleden daha kötü durumda olması dayanılmaz bir durumdu.
John, normal yaşamı, özgürlüğü ve Ashford Düşesi altında kazandığı cömert maaşı içeren kendi kutsamalarını, özellikle diğer ailelere kıyasla saymadı.
John yeterince iyi muamele görüyordu. Ama kendini başkalarıyla kıyaslayarak sonsuz bir sefalete düşme hatasını yapıyordu.
'siktir!'
Öfkeli John endişeyle tekmeledi. Ayağından vurulan bir kaya göle düştü. Gölde yaşayan kuş sürüsü kargaşadan huzur içinde kaçtı.
Bir şekilde John, yerini bilmeyen köleyi alt üst etmek istedi.
Öğrenilirse lanetleneceğinden emindi, ancak yaralı gururu ihtiyatından daha ağır bastı.
"O kibirli köleye alçakgönüllülük dersi vereceğim…. Ne kadar değerli olursan ol, yine de aşağılık bir kölesin. '
John, yerini bilsin diye onu 'biraz' eğiteceğine söz verdi.
[Köleler insanların hayvanıdır.] İmparatorluğun seçkin bir bilgininin öğrettiği buydu.
Köle olduğun sürece, bir nesne ya da çiftlik hayvanı olduğunun farkına varsan iyi olur. Aksi takdirde, bu sadece kalp kırıcıdır.
Bu yüzden Kian, Olivia'yı duyduğunda merak etmekten başka seçeneği yoktu.
- Bu evde iyi beslenmeli, dinlenmeli ve rahatlamalısınız. Senden tek istediğim bu.
Köleleri yüksek fiyata satın aldığınızda aklınızda bir amaç yok muydu? Köleler bir işleve hizmet etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨✨Bir romanın ana karakteri Kian, ortalama 20 yıl sonra imparatorluğu karartır ve yok eder. Olivia, kötü adam tarafından ölecek olan bir yan karakterin içine reenkarne olur, hayatta kalmak için Kian'ın yanlış yola girmesini engellemesi gerekt...