21.1

891 90 5
                                    

[İmparatorluğu yok edecek bir büyücü, İmparatorluk takviminin Mart 1840'ında doğacak.]

Yirmi yıl önce, İmparatoru ziyaret eden bir peygamber tarafından önceden bildirilmişti.

İmparator, kehanetin uygulanmasını engellemek için o yılın Mart ayında sihirli güçlerle doğan tüm bebekleri öldürdü.

Tam olarak, hepsini öldürdüğüne inanıyordu. Ancak kehanette öngörülen çocuk hala hayattaydı.

Mühürlü gücünü yeniden kazandığı an, dev bir ışık sütunu gece gökyüzünü ikiye böldü ve tüm alanı göz kamaştırıcı bir parıltı kapladı.

Atmosfer, kontrol edilemeyen, ezici gücün kusmasının ortasında nefes alamıyormuş gibi titriyordu.

Tam şimdi, gücünü uyandıran bir adamın varlığından korkuyormuş gibi dünya bir kez titredi.

Yol boyunca üst üste düzgün bir şekilde dikilen tüm ağaçlar söküldü ve kabaca taşlar kazıldı.

Yıkıcı bir mana girdabıydı, büyülü bir fırtına - doğal bir felaket.

Ortada, Kian Olivia'yı kollarında tutuyordu.

Büyülü güç, sanki büyük bir banka patlamış gibi tüm vücudundan taştı ve tıkanmış olan su bir anda dışarı aktı.

Tıpkı kalbin tüm gücüyle kanı dolaştırması gibi, göğsün yakınında biriken büyülü güç sinirlerine yayıldı. Hücresel düzeyde yeniden inşa edilmenin garip bir duygusuydu.

Kian neden birdenbire bu güce sahip olduğunu bilmiyordu.

Ama artık onun için önemli değildi.

Akıl sağlığına müdahale eden öfke hiç çözülmedi. Var olan tek şey sönmeyen yanan et.

Kian, gözleri solgun bir yüzle kapanmış halde Olivia'yı yavaşça indirdi.

Sonra siyah cüppeli büyücüye doğru bir adım attı.

***

Tüm alanı kasıp kavuran yıkıcı bir fırtına. Gücünün her zerresiyle ona karşı koymaya çalışan büyücü, şaşkınlıkla inledi.

Dünyayı parçalara ayıran devasa bir ışık sütununun ortaya çıkmasından kısa bir süre sonra başlayan mana fırtınası. Yıkımın merkez üssünde 'o adam' vardı.

Şimdiye kadar bir avuç manası olmayan bir köleydi. Ondan korkunç miktarda sihirli güç serbest bırakılıyordu.

Bir insanın sahip olabileceği sihirli güç gerçekten bu mu?

"Bu nasıl oluyor…… Bu çok saçma."

Beyin, tam önünde meydana gelen gerçekçi olmayan felaketi reddetmeye çalıştı.

Ancak sonsuza kadar büyülenemezdi. Şiddetli fırtına durmuştu ve buna sebep olan varlık hareket etmeye başlamıştı.

Gümüş saçlı bir köle - daha doğrusu büyücü olarak adlandırılmalı? - gözlerini ona düşmanlıkla çevirdi.

Hiç umursamadan hayat ve sihir soluyordu. Mana o kadar yoğunlaştı ki tüm vücudundan alevler gibi fırladı - güce bakmak bile baskıcı ve eziciydi.

Büyücünün içgüdüsel tehlike alarmları onu sarstı. Sırtından aşağı soğuk bir ter akıyordu, şimdi bir tehditle karşı karşıyaydı.

Ancak görev başarısızlığı ölümdü. Geri çekilme seçeneği yoktu.

"Burada bitirmek zorundasın."

Bu kölenin güçlerini nasıl uyandırdığı hakkında hiçbir fikri yoktu, ama bununla nasıl başa çıkacağını bilmiyorsa anlamsızdı. Aslında, sihri herhangi bir biçim vermeden atmosfere salıvermiyor mu?

Bir şansım olabilir.

Sihirbaz tüm sihrini yoğunlaştırdı ve her iki elinde de sınırına kadar yükseltti. Soğuğun büyülü gücü kısa süre sonra dev bir buz mızrağı doğurdu. Uzanırken, buzun devasa ciriti kendini hazırladı ve sonra Kian'a doğru fırladı.

Görkemli hızı nedeniyle, buz mızrağı dönerek yeri kaşıdı. Toprak ve taşlar yükseldi ve sıçradı ve hasarlı toprak çığlık attı.

Bu, kurbanın hedefi vurmadan önce nefesini bile donduran dona sarılmış devasa bir buz mızrakıydı. Bir kükreme ile donun tülü bembeyaz oldu.

Büyücü, tüm manasını harcamaktan sersemlemişti, şimdi nefes darlığı çekiyordu. Kabaca nefes aldı.

Ama garip bir şekilde boğuluyordu. Çöldeymiş gibi sıcaktı.

'Bir şey yanlış.'

Durumun yanlış olduğunu anladığı an, kendisini retinasına kazıyan şey, dönen alevlerden oluşan bir kasırgaydı.

Açıkça, yarattığı buz mızrağı tarafından delinmesi gereken düşman… bir şekilde hayattaydı… ..?

Gümüş saçlı Kian yaralanmamıştı.

Savunma büyüsü kullandığını mı söylüyorsun? Sihirle nasıl başa çıkılacağını bilmeyen bir çocuk değil miydi? - Ama sihri kullanmayı kısa sürede nasıl öğrendiniz? '

Çok az bilgi olduğu için düşünceler genişlemeyi bıraktı. Bunun yerine kendisini, beliren krizle başa çıkmaya çağırdı.

Kian'ın ellerinden çıkan alevler tüm alanı yaktı ve yavaşça ona doğru yürüdü. Sihirbaz, dişlerini çabucak gıcırdatırken, hızla yükselen alevleri durdurmak için savunma büyüsü kullandı.

Ancak, engeli zayıf bir şekilde yapıldı; kalan son sığ mana rezervlerini içeriyordu. Kalkanı bir kağıt parçası gibi yırtılmıştı ve saldırı onu geride bıraktı.

"Arghhhh!"

Sıcak hava onu silip süpürdü ve ezici bir darbeyle ona vurdu. Cehennem ateşi gibi yanan alevler, cildi eritmek ve kemiklerini yalamak için ivme kazanarak vücudunu tüketti.

Bağışlama ya da merhamet olmaksızın alevler içinde iken tüm vücudunu yutan son düşüncesi şöyleydi:

Anlayamıyorum Neden …… ölecek olan ben olmalıyım?

Kölenin canını bir böcek gibi ayaklar altına alarak almak kolay olurdu. Fakat ilişki nasıl bu kadar çabuk tersine çevrilebilir?

Her şeyden şüphe duyan büyücü son nefesini aldı.

Alevler söndükten sonra kalan tek şey siyah yanan küllerdi.

Sihirbaz kesinlikle bilinmiyordu. Kendisine atanan sayfalar buraya kadar.

***

I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin