16.1

921 91 8
                                    

O gece, Trillian'daki villaya dönen Kian yatakta yattı, bir şeyler savurup dönüyordu.

Gece geç oldu, bu yüzden villa hareketsizdi. Düzenli olarak sadece suya girip çıkan dalgaların sesi duyuluyordu.

Ayağa kalktı ve pencereye doğru yürüdü.

Açık pencereden görülen deniz sanki hiçbir şey olmamış gibi durgundu.

Hâlâ inanamadım.

Onu bir daha asla göremeyeceğimi düşündüm ...

Olivia'nın kapıdan içeri girdiği anı hatırladı.

Beni bulmaya geleceğini hiç düşünmemiştim.

Doğrudan korsan istilasına uğramış bir gemiye atlayacak kadar ileri gidiliyor mu?

Çılgın değil mi? Bir köleyi kurtarmak için risk alan bir efendi.

Hayal edilemez, ama ilk tanıştığımızdan beri şaşırtıcı.

Diğer sahiplerimden temelde farklıydı.

Belki de bu yüzdendir…?

Şimdiye kadar, sahibimin değişmesine kayıtsız kaldım, ama ondan ayrıldığımı düşündüğümde buna dayanamadım.

Farkında olmadan, onun varlığı çok büyüktü.

En değerli şeye bakıyormuş gibi ona baktı.

Ayrıca, sanki onun için her şeyi yapabilirmiş gibi, sık sık başkalarına veya geleneklere karşı kör görünüyordu.

Bir keresinde Kian, Olivia'nın nezaketinin nedenini bulmaya çalıştı.

Ve beni neden satın aldığını merak ettim. Ama şimdi, buraya gelmemin nedeninin önemi yoktu; Onunla olmayı seviyorum.

Onun nezaketine alışmıştım ve eskisi gibi yaşamayı hayal bile edemiyordum.

Nefis bir şeker gibi tatlılığını tattıktan sonra unutamamıştım.

O tadı bilerek, daha önce yaşadığım acı dolu hayata dönmek imkansızdı.

Bir kez nefes aldığınızda, ölü bir hayata geri dönmek istemezsiniz.

Ve bu gri hayatı renklendirdi.

İşte o anda, Kian açık ve çarpıcı bir kavrayışa sahipti.

***

Fabrikada çalışan makinenin sesi sürekli çınladı.

Yüz ifadeleri bitkin olan tüm işçiler, iplik makinasının önünde durdular ve beyaz ve ince ipler çekiyorlardı.

Ashford iplik fabrikasında çalışan bir çocuk olan "Küçük" Tom, dünden önceki gün kötü bir ateş geçirdi.

Ancak, hastane faturasını ödeyebilmesinin bir yolu yoktu, bu yüzden acı çekmiş ve işe gelmişti.

Bugün bile ateşi düşme belirtisi göstermedi, bu yüzden Tom'un eğirme makinesindeki eli yavaşladı.

"Bu adam neden bu kadar halsiz?"

Fabrikanın patronu James Ashford'du. Tom'a tokat attı.

"Üzgünüm ... Üzgünüm ………"

Korkmuş olan Tom af dilerken omuzları titredi.

Ancak James ne eğlendirildi ne de yatıştırıldı. Dedi dudaklarının ucunu dümdüz çekerek.

"Senin gibi tembel olan ve kolayca para kazanmaya çalışan adamları görünce sinirleniyorum."

"Ahh!"

Çocuk acı içinde çığlık attı.

James çocuğa sopayla vurdu ve Tom'un sıska vücuduna vurdu.

İnce bacakları çabucak zedelendi.

"Yapma!"

Kimse James'i durduramayınca, biri cesurca öne çıktı.

Ashford iplik fabrikasında çalışan Anna adında genç bir kadındı.

"Defol buradan!"

Anna, James'in öfkesi hakkında endişelenmeden düşen Tom'a baktı.

Ateşin üstündeki demir bir çaydanlık gibi çocuğun vücudunun sıcaklığından irkildi.

Acilen dedi ki:

Ateşi şiddetli. Hemen doktoru görmezse, çocuk tehlikeye girer. "

Ancak James, çocuğun kritik durumuyla ilgilenmiyordu.

Sadece bir saniyesini boşa harcamadan çalışan ve ona daha fazla para kazandıran işçilerle ilgileniyordu.

“İşe ihtiyacı olan ve işini alabilecek pek çok insan var. Ona ne olursa olsun beni ilgilendirmez. "

İnsanların yaşamları önceden kestirilemez ve esnekliğe ve şefkate ihtiyaç duysa da, James'in tavrı amansızca soğuk ve duygusuzdu.

Anna, bir insanın böyle bir şeyi nasıl söyleyebileceğini anlayamadı.

Tom'un küçük elini sıktı.

Çocuğun yumuşak olması gereken parmağı o kadar çok çalışmıştı ki onun yerine nasırla kaplıydı.

Gülünç derecede düşük maaşla günde 15 saat çalışan sekiz yaşında bir çocuk - neredeyse bir köleydi.

"Dinlenmenin sorun olmadığını kim söyledi? Amiriniz asla yapabileceğinizi söylemedi! "

James gösteriyi duraklatıp izleyen işçileri azarlamaya başladı.

"Sizler makinesiniz, insan değil! Çalışırken bunu unutma! "

“……!”

Anna öfkeyle titreyerek yumruğunu sıktı.

Evet, onların yaşamları ile bir kölenin yaşamı arasında çok az fark vardı, ama yine de insandı!

Yoksul olmak, insanlık dışı muamelesi görmek için yeterli bir neden değildi.

Sarf malzemeleri gibi kullanılabilen ve atılabilen varlıklar değillerdi!

Çöp pisliği patronunun aklımdan bir parça almasına izin vereceğim!

Anna, amirinin gözlerinden kaçınarak tezgahın altına sakladığı çekici çıkardı.

Makineye çekiçle elinden geldiğince sert vurdu. (* dişliler *)

-Kung!

"N - ne yapıyorsun!"

James bağırdı.

Ancak Anna, James'in çığlığını görmezden gelerek makineyi kırmaya devam etti.

***

I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin