Açılan vagon kapısından çıktığımda karanlık kan kokusu burnumu bıçakladı.
Dışarıda bir karmaşa vardı. Kan ve et. Bir buz mızrağıyla bıçaklanıp kan göllerine düşen şövalyeler. Ölümün kapısında ürperirken ağlayan ağızlarından acı çığlıkları geldi.
Kırık aydan bir parça, sahneyi duygusuz bir ışıkla aydınlattı.
Sakin orman yolu, ölüm kokusunun o kadar güçlü titreştiği bir kabusa dönüşmüştü ki, onu ağzınızda tadabilir ve gözeneklerinizde hissedebilirsiniz. Ancak katliam henüz bitmemişti.
Hayatta kalan şövalyeler maskeli bir suikastçı ile savaşıyordu.
Şövalyelere tek başına bakan suikastçıya inanmayan gözlerle baktım.
Suikastçının hareketleri sıradan insan kategorisini aştı.
Kılıcını çıplak gözle yetişmesi zor bir hızda salladı. Keskin dövülmüş bıçaklar acımasız çizgiler çizdi ve çığlık attı ve ark her çekildiğinde kan sıçradı.
Bir - sonra iki - eskort şövalyeleri, yeteneklerindeki ve güçlerindeki büyük farklılıklar arasında köprü kurmaya çalışırken, mücadele ederken düştü.
Yolunuzu tıkayan aşırı büyümüş dallar için yapacağınız gibi şövalyeleri kesen suikastçı yaklaştıkça yaklaştı.
Elbisemin eteğini tutan bir el titredi.
"Usta!"
Beni anlık uyuşukluğumdan uyandıran Kian'ın sesiydi.
Bana sarıldı ve çimlere yuvarlandık.
Az önce durduğum yere bir buz sütunu düştü. Buz parçaları hassas cildi çizdi ve kazıdı.
Başımı kaldırdım, saldırganı aradım, yanağımda ağrıyan bir karıncalanma.
Karanlıkta saklanan siyah bir cüppe sihirbazı öne çıkarken göründü. Büyü avucunda yoğunlaşıyordu, keskin bir buz parçası belirdi.
Kendini savunma kolyem! Zihnim gök gürültüsü gibi bağırdı.
Sihirbaz buz mızrağını fırlatmak için uzandı. Kolyeyi elime almaya çalıştığım an, sihirbaz aniden çığlık attı.
"KKkaahhh!"
Büyücünün sağ elini delip geçen bir hançer.
Beni hedef alan buz mızrağı ıskaladı ve yanıma tahta bir direğe saplandı.
Gözlerim o hayat kurtaran hançerin kaynağına gitti. Sör Hans'dı. Maskeli suikastçıya karşı kılıcıyla kendini savunurken haykırdı.
"Hanım! Şimdi kaç! "
Suikastçıya saldırarak ve koşarak bağırdı.
"Git! Bununla ben ilgileneceğim ve seni takip edeceğim! "
Sir Hans arkasına bakmadı.
Dükalığın şövalyeleri arasında en yetenekli oydu.
Yine de şansı olup olmadığından emin değildim.
Ama oyalanacak zaman yoktu. Bana verdiği zamanın boşa harcanmaması gerektiğini çok iyi biliyordum.
"Usta, atla!"
Diye bağırdı Kian, bir mızrakla vurulduktan sonra bile hayatta kalan bir at getirerek. Beni eyere yerleştirdikten sonra Kian beni takip etti.
Uzaklaşırken, geceleyin hiçbir insanın bulunamayacağı orman yoluna toynak sesleri geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨✨Bir romanın ana karakteri Kian, ortalama 20 yıl sonra imparatorluğu karartır ve yok eder. Olivia, kötü adam tarafından ölecek olan bir yan karakterin içine reenkarne olur, hayatta kalmak için Kian'ın yanlış yola girmesini engellemesi gerekt...