Bir kişiyi öldürdüm.
Kian kendi elleriyle yanan ve öldürülen büyücüye yavaşça baktı.
Kendimi suçlu hissetmiyorum.
Aksine, hayatında hiç hissetmediği bir duygu onu yakaladı.
Başkalarının hayatlarını kontrol altında tutmanın şiddetli zevki.
Çok kötü hissettirmedi.
20 yıl köle olarak yaşadıktan sonra, Kian her zaman şiddete maruz kaldı. Ev sahibi kötü bir ruh hali içinde olduğu için dövülmek yaygındı.
Her zaman iyi olduğunu söyleme alışkanlığıyla yaşadı. Köle olarak böyle yaşadı.
-Tamam. Bu aynı zamanda yakında geçecek bir acıdır. Yakında bitecek. Alabilirim.
Geçmişe bakıldığında, tüm bu sözler kendini kandırmaktı. Sorun olmadığını söylemek aslında kendime bir yalandı.
Aslında hiçbiri yolunda değildi.
Bana eziyet eden ve işkence eden insanları yeryüzünden silmek istiyorum.
Tüm o karanlık duygular kalbimin derinliklerine gömüldü ve kilitlendi.
Ama şimdi kilitli olan kapı ardına kadar açık.
Kapana kısılmış canavar dışarıda bırakıldı. 20 yıldır büyüyen canavar, onu çılgına çevireceğini düşündü.
'Ama ondan önce.......'
Kian, topallayan Olivia'ya sarıldı. Kollarındaki vücudu soğuktu. Alt dudağını sıkıca ısırdı. İlk şey onu konağa geri götürmekti.
Kırılgan bir cam eser gibi, bir at toynağı sesi Olivia'yı dikkatle tutan Kian'ın kulağına yaklaştı.
Bakışların önünde, başkente giden yolun kenarından bir toz bulutu yükseldi.
Bir grup şövalye bu tarafa koşuyordu. Kian, kabartmalı İmparatorluk ailesinin armasını göğüslerinin üzerinde gümüş zırhla tanıdı.
Onlar kraliyet ailesinin muhafızları ve şövalyeleridir. Gecenin bir yarısı bu kadar uzağa gelmelerinin sebebi nedir?
Kian onlara soğuk, çökük gözlerle baktı.
Şövalyeler bir anda mesafeyi daralttı ve Kian'dan birkaç adım ötede durdu. Vizyonlarını dolduran yaralı dünyayı not ettiler ve korkuyla bir inilti ile ağladılar.
"Burada ne oldu ... ..."
Köklerinden koparılan ve oyuncak gibi atılan 300 yaşında bir ağaç. Sanki bombalanmış gibi kazılan zemin.... Yanmış ve kömürleşmiş yerde, nefessiz alevler hâlâ yanıyordu.
Sanki korkunç bir canavar, bir ejderha gibi bölgeyi tahrip etmiş gibiydi.
Şövalyeler, felaket mahallinde sakince yürüyen Kian'a karşı ihtiyatla kılıçlarını uzattılar.
Grubun baş şövalyesi onu sorguya çekti:
"Sen kimsin? Adınız ve kimliğiniz. "
"......."
"Işık sütunlarının görünümüyle ilgili misiniz?"
Kian ancak o zaman şövalyelerin ne için orada olduklarını biliyordu. Yine de onlarla uğraşmak istemiyordu. Ona göre bunlar taciz edici engellerden başka bir şey değildi.
Şövalyeye doğrudan bakarak dedi.
Lütfen git ve yolumdan çekil.
Bir milisaniye için şövalye sertleşti; ancak, gururlu bir şövalye olarak, boyun eğme içgüdüsünü görmezden gelmeye çalıştı ve kararlı bir şekilde konuştu:
Yapamam. Kimliğinizi açığa vurana kadar bir adım ileri atamazsınız. "
İki taraf da geri çekilmezdi.
Bir uyarı yeterliydi ve bunu görmezden gelmenin maliyeti yüksekti.
Kian düz bir sesle,
"O zaman temizleyip gitmekten başka seçeneğim yok."
Son sözünden sonra, Kian'ın vücudundan patlayıcı bir büyü gücü patladı. Aynı zamanda depremmiş gibi yer sarsıldı.
Kian'ın durduğu yerde toprak, kaya yığınları ve kayalar yerçekimine karşı gökyüzüne yükselmeye başladı. [omg Kian okunaklı bir süper saiyan]
"* Nefes al *......!"
Şövalyelerden bazıları bilinçsizce haykırdı ve nefesini tuttu. Ancak o zaman önlerinde ne olduğunu anladılar.
Şövalyenin yüzleri hızla dehşetle kül oldu.
Önde gelen şövalyeden gelen acil bir çığlık ovalarda yankılandı.
"Herkes geri çekilsin!"
Büyük kaya parçaları gökyüzünü kapladı. Kian, ovaları kanlarıyla lekelemeye hazır olan şövalyeleri yok etmek için onları göktaşları gibi düşürdü.
Ama tam o anda-
"Kian ......."
Bir daha asla duymayacağını düşündüğü bir ses geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨✨Bir romanın ana karakteri Kian, ortalama 20 yıl sonra imparatorluğu karartır ve yok eder. Olivia, kötü adam tarafından ölecek olan bir yan karakterin içine reenkarne olur, hayatta kalmak için Kian'ın yanlış yola girmesini engellemesi gerekt...