O akşam.
Birlikte yemek yerken Kian'a sordum,
"Bundan sonra ne yapacağını düşündün mü?"
Artık bir büyücü olduğuna göre, hayatını nasıl yaşamayı planladığını merak ettim.
Soruyu sorduğumda, sofra takımını hareket ettiren Kian bir an duraksadı.
"Hmm…."
Başını hafifçe yana eğdi ve konuştu.
“Şu an olduğum gibi senin yanında kalmak istiyorum……. Ama sen bunu istemiyorsun."
"Ah, bu."
Bunu zaten konuşmuştuk - ölü bir atı dövüyormuşum gibi hissediyorum. Gerçekten bu kadar acımasızca benimle dalga mı geçeceksin...
Ben homurdanırken, Kian muzipçe güldü.
Kian şaka yollu bir şekilde sorumu da ciddi bir şekilde yanıtlamıştı.
"Senin yanında durduğumda, konumumdan utanmadığını hissediyorum."
"Ah, bunun için endişelenmene gerek olduğunu sanmıyorum."
Kıtada sadece üç en iyi büyücü var. Böyle nadir bir yeteneği vardı.
Sadece İmparatorluk değil, kıtadaki tüm uluslar Kian'a hizmet etmeye istekli olacak.
Nedense meşgul olacağıma dair bir önsezim vardı.
Ve tahmin, ilk başta tahmin ettiğimden daha kısa sürede gerçek oldu.
* * *
Ertesi gün köşke davetsiz misafirler geldi.
Salondaki kanepede imparatorluk büyücü üniforması giymiş bir adam vardı.
30'lu yaşlarının ortalarında, gururlu bir izlenim ve gözlerinde askeri bir keskinlik olan bir adamdı.
Kian'ı mana izleme istasyonuna getirmek için yazan Aaron Tobias'tı.
İmparatorluk Büyücüleri, İmparatorluğun seçkin silahlı grubuydu.
Ve işte komutanları buradaydı.
"Uzun zamandır görüşmüyoruz prenses. Meşgul olmana ve sağlıklı olmana sevindim.”
"Sizin de sağlıklı göründüğünüze sevindim, Sör Aaron."
"Haha, benim gibi bir asker, sağlıklı bir vücut gerekli bir yatırımdır."
Çalışanlar hızlı bir şekilde içecekleri hazırladı. Sir Aaron'a taze demlenmiş çay önerdim ve dedim.
"Kian'la konuşmak için burada olduğunu varsayıyorum."
Aaron yanımda oturan Kian'a baktı. Hafifçe salladıktan sonra dedi ki:
"Prenses'in dediği gibi, buraya gelme cüretini gösterdim çünkü sana bir şey teklif etmek istiyorum."
Aaron Kian'a doğru eğildi ve konuştu,
"Büyü gücü değerlendirmesi sırasında en yüksek puanı aldığını duydum."
"Evet efendim."
"İmparatorluk Sihirbazlarının senin gibi yetenekli bir adama ihtiyacı var."
Bir üye İmparatorluk Sihirbazlarına katıldığında ve en yüksek dereceli değerlendirmeyi aldığında, büyücüye hemen tuğgeneral rütbesi atanacaktır.
Her zamankinden farklı özel bir muameleydi. Sihirbazlar genellikle katıldıkları zaman en alttan başlarlardı.
Harun her şeyi açıkladı. Kian katılırsa, kendisine bir unvan, bir malikane, arazi ve önemli bir yıllık maaş verilecekti.
Açıklamayı bitiren Aaron, Kian'a sordu.
"Lütfen, yeteneğini İmparatorluk için kullanabilir misin?"
Kian hemen cevap vermedi. O sustuğunda, Aaron kocaman bir gülümsemeyle duyurdu.
"Elbette seni zorlamıyorum! Şu anda cevap vermek zorunda değilsin. Yani, en azından teklifi değerlendirin.”
Aaron onu rahatsız etmeyecekmiş gibi geri çekilirken, Kian söz verdi,
"Ben bu konuda düşüneceğim."
Sıradan büyücülerin hayal bile edemeyecekleri bir teklifle bile Kian etkilenmedi.
Gerçekten de Kian'ın yetkileriyle kendi başına bir krallık kurabilirdi.
Başını başkalarına eğmek zorunda kalmayacaktı.
"Aynı şekilde değerlendirilmiş olsa bile, en yüksek puanlı büyücü olarak Kian farklı bir seviyede."
Ama bunu bilmeyen Aaron, söyleyecek son bir şeyi varmış gibi Kian'a baktı.
"Kian, İmparatorlukta ilerlemenin en hızlı yolunu biliyor musun?"
Aaron hemen kendi sorusunu yanıtladı.
“Savaşa katkıda bulunmak için. O zaman bir kalp atışı içinde bir dukalığın zirvesine bile çıkabilirsiniz.”
Bir süre sessiz kalan Kian sordu:
"Bunu bana neden söylüyorsun?"
“Eğer hırslıysanız, İmparatorluk Sihirbazlarına katılın.”
Aaron olumlu bir cevap bekleyeceğini söyledikten sonra ayağa kalktı.
Oturma odasından çıkarken Aaron'un sırtına baktım.
"Bunun Kian'ı kazanmak için yeterli olacağını mı düşünüyorsun?"
Sanki çok komikmiş gibi içimden bağırdım.
Salondan çıkar çıkmaz kahya Albert içeri girdi ve başını eğdi.
"Leydim, Kalita Prensi bekliyor."
Biraz nefes almayı düşündüm ama buna gücüm yetmedi.
Kian'ı kazanmak için izcilik savaşı daha yeni başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨✨Bir romanın ana karakteri Kian, ortalama 20 yıl sonra imparatorluğu karartır ve yok eder. Olivia, kötü adam tarafından ölecek olan bir yan karakterin içine reenkarne olur, hayatta kalmak için Kian'ın yanlış yola girmesini engellemesi gerekt...