Güneşli bir öğleden sonra Dükalığın himayesindeki ünlü ressam Nicholas yanıma geldi.
Nicholas'ın bana verdiği gizemli zarfı açtım.
Mektubun içeriğini kontrol ettikten sonra hafifçe kaşlarımı çattım.
"Bu da nedir böyle?"
"Gördüğünüz gibi, bu bir davet."
"Hayır, yani …… Neden Kian böyle bir davetiye aldı?"
Davet, romancı Sör Arthur ve Kont tarafından gönderildi.
Mektup, Kian'ın beş gün içinde bir partide bulunmasını istedi. İmparatorluğun her yerinden ünlü ve tanınmış sanatçıların katıldığı bir parti.
Yeni sanatçılar için davet edilmenin büyük bir onur olduğunu duydum.
Kian aniden böyle bir toplantıya davetiye alır …….
Bunun Nicholas'la bir ilgisi olacağı belliydi.
Nicholas'a bir açıklama istiyormuş gibi baktım. Keskin çenesini okşayarak ilan etti:
"Kian benim ilham perim. Özel misafir olarak davet aldı. "
Bir ilham perisi, bir sanatçının ortağı ve işbirlikçisi gibidir, bu nedenle erişime hak kazanır.
Ben düşünürken, Nicholas hemen önerdi.
"Çünkü buralarda olacaksın ve bu eğlenceli olacak, prenses de benimle gelmeli.
"Ben ne sanatçı ne de ilham perisi miyim?"
Nicholas küçümseyerek dedi.
Endişelenme. Bir prensese yeterince etkim yok mu? "
“…… Çabalarınız için çok teşekkür ederim, 'zamanın dahi ressamı' Nicholas.”
Nicholas centilmence bir tavırla eğilerek benim alaycı tonuma aldırış etmedi.
"Aman. Hareketsiz kaldım ve aşırı pohpohlamandan bunalmış durumdayım prenses. "
Onu dışarı atma dürtüsüne sahiptim.
Duvar saatinin zili çaldı ve öğleden sonra 3'ü duyurdu; Nicholas'ı popo ile tekmeleme dürtü kesintiye uğradı ve unutuldu.
Öğleden sonra 3, Kian ile çay saatiydi ve günlük rutinimin düzenli bir parçasıydı.
"…… İşte böyle oldu."
Siyah çayımı yudumlarken Kian'ın neden davet aldığını açıkladım.
“Gitmek istemiyorsan gitmek zorunda değilsin. Sanırım gitmektense dinlenmeyi tercih ederim. "
Ben şikayet ederken Kian güldü.
Dedi ki:
"Davete cevap vermemenin kibar olmadığını düşündüm."
O zaman gidiyor musun?
"Gitmeyi çok isterdim ama …… Varlığımın toplantıyı bozacağından endişeliyim."
Bunun için endişelenmene gerek yok. Partiye katılmayı hak ediyorsun. Aksi takdirde, Sör Arthur en başta size davetiye bile göndermezdi. "
"Böylece?"
Destek ve cesaret verici sözler ekledim.
"Seninle gideceğim. Ve……."
Bir şey olursa, her zamanki gibi seni koruyacağım.
Bu duyguyu sözle ifade etmek çok cesaret gerektiriyordu, ancak Kian için utançtan ölmeye istekli olurdum.
Az önce söylediğim utanç verici sözler yüzünden yüzümü alevler içinde gören Kian genişçe gülümsedi ve cevap verdi:
"Ustanın böyle söylediği güven verici."
***
Akşam geç oldu.
Kian, I ve Nicholas'ı taşıyan vagon, ev sahibinin malikanesinin kapılarından geçti.
Parti mekanı, başkentin banliyölerinde bir konaktır ve arabayla gitmek yaklaşık bir saat sürer.
Araba cilalı yolda yavaşça yuvarlandı.
Yemyeşil çayırlar ve üzüm bağlarından geçtikten sonra vagon sessiz bir orman patikasına girdi.
Kısa süre sonra parlak ışıklarla aydınlatılmış bir konak gördüm.
Konağın girişinde misafirleri bırakan bir sıra araba vardı.
Bir çalışan davetimizi kontrol etti ve bizi içeri yönlendirdi.
Üçümüz parti salonunun girişine girdiğimizde aniden yüksek bir ses duyuldu.
"Ah, sonunda özel bir konuk geldi!"
Heyecan verici bir izlenime sahip orta yaşlı bir adamdı. Partinin organizatörü Sör Arthur'du.
Önceden tanıdığı Nicholas'ı kısa bir süre selamlayan Sir Arthur, muhtemelen Kian'a döndü.
Burada olmak sizin için bir onur Leydi Olivia. Ve……."
Bakışları yavaşça Kian'a kaydı.
"Nicholas'ın ilham perisi, Bay Kian."
Kian'ın adı söylendiğinde, partiye bir kargaşa yayıldı.
O genç adamın Kian olduğunu mu söylüyorsun? Söylendiği gibi, çok yakışıklı bir adamsın. "
"Gerçekten de, Nicholas ona takıntılı olma hakkına sahip."
Kısmen Nicholas'ın şöhretinden dolayı herkes ilgisini dile getirdi ve Kian'ın güzel görünümüne hayran kaldı.
"Bay. Kian, lütfen Nicholas'ı nasıl aklına getirdiğini söyle. "
Ben de merak ediyorum.
Kian'a kadeh şampanya içen insanlar birer birer yaklaştı.
Kian, insanların fışkıran ilgisine aşina değildi, ancak soruları içtenlikle yanıtladı.
Neyse ki Kian, sohbete zorluk çekmeden devam etti.
Kimse onu zor durumda bırakacak konuları gündeme getirmedi bile.
Sonuç olarak, konuşmalar sorunsuz geçti. Bununla birlikte, alkol ve kıskançlıkla yardım edildiğinde, bazı insanlar kötü niyetle müstehcen olmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨✨Bir romanın ana karakteri Kian, ortalama 20 yıl sonra imparatorluğu karartır ve yok eder. Olivia, kötü adam tarafından ölecek olan bir yan karakterin içine reenkarne olur, hayatta kalmak için Kian'ın yanlış yola girmesini engellemesi gerekt...