İyi bir gece için hediyeler ·········.
Kraliyet kızının verdiği hediyenin kimliğini öğrendiğimde suskun kaldım.
Hayatım boyunca hiç böyle bir hediye almadım.
Ama Prenses, utancımı fark edip etmediğini sakince açıklamaya devam etti.
“Eğer içersen, ara vermeden yedi gün ilişki yaşayabilirsin. Kırmızı ilaç, kadınların fiziksel yorgunluğunu hafifletmeye yardımcı olurken, mavi ilaç erkeklerin enerjisinin soğumasını engellemeye yardımcı olur. Cenova Krallığı'nda aşıkların sevgisinin uzun süre devam etmesi umuduyla hediye verme geleneği vardır. "
İlişkide ara vermeden yedi gün, ·······.
Kian'ın sözlerini duyduğunda yüzü kıpkırmızı oldu. Kulaklarının ucuna kadar kırmızı. Yüzünü kaldırmaya dayanamadı.
Ben de utandım ve yüzümün ısındığını hissettim.
Ne oluyor be….
Cenova neden bu geleneğe sahip? Dünya geniş ve kültür çeşitlidir, ancak yine de biraz, ·······.
Kian ve ben uzun bir süre sessiz kaldığımızda, Prenses sonunda atmosferin tuhaf olduğunu anladı. Cildimize baktı, kafa karışıklığı.
"… İmparatorlukta böyle bir gelenek yok mu?"
Elbette, ····· yoktur.
Sıkı bir gülümsemeyle cevap verdim, rahatsız edici bir pozisyona getirildiğime dair şüphe götürmez bir bakışla.
"Ah, evet ... .. bu doğru."
Şaşkın kraliyet kızı küçücük bir sesle ağıt yaktı.
"Ah……."
Kraliyet kızının etrafındaki iri gözleri sanki ne yapılacağına dair bir cevap arıyormuş gibi hızla yeri araştırdı. Sanki hatasını örtbas etmeye çalışıyormuş gibi aceleyle özür diledi.
Uzağı göremediğim için üzgünüm. Farklı kültürlerin ülkeden ülkeye farklı olduğunu hesaba katmadım… ”
Gülümsemeye çalıştım ve dedim.
"Her şey yolunda. Fark etmemiş olabilirsin. "
"Ama biraz daha dikkatli olsaydım, bu asla olmazdı ..."
Aniden kraliyet kızı ağlamaya başladı. İri gözlerinde yaş doldu.
Kraliyet kızının gözyaşları beni oldukça utandırdı. Onu sakin bir şekilde yatıştırdım.
Ağlamayı kesin, Majesteleri. Hediye için minnettarım. "
Küçük yüzünü mendiline gömen küçük kız, delici gözlerini kaldırdı.
"……. Gerçekten alıyor musun?"
"Elbette.'"
Ah, Tanrıya şükür. Bundan hoşlanmayacağından gerçekten, gerçekten endişeliydim. "
Daha bir saniye önce hıçkırıyordu ve şimdi hediyesini kabul edeceğimi söylediğimde yüzü bir yalan gibi parladı. Bilerek ağlamadın, değil mi… ..?
Her durumda, kraliyet kızının hediyesini gerçekten kullanmayacağım. Gerçeği öğrenince hayal kırıklığına uğrayacaktı, ben de bunu bir sır olarak saklamaya karar verdim.
***
Bana şok edici bir hediye veren Prenses Meriel'in ayrılmasından birkaç gün sonra, iş için Trillian'a gitmek zorunda kaldım.
Trillian, yıl boyunca ılıman havası ve güzel plajları ile ünlü bir tatil beldesi olan Güney Dükalığı'nda yer alan bir sahil şehridir.
Konaklama ve turizm sektörü, yıl boyunca gelen sonsuz sayıda turist nedeniyle hızla büyüyor.
Konaklama işi o kadar başarılıydı ki yeni bir otel inşa ettim.
Trillian ziyaretimin amacı otelin açılış törenine katılmaktı.
Törene birkaç akrabamın da katılması planlandı.
Bu, James Amca'nın katılacağı anlamına geliyordu. Benim yerimi hedef alarak beni zayıflatmaya çalışan ona rastlamak konusunda isteksizdim.
Şanslı olan, yükseliş törenimden sonra artık amcamın yüzünü görmemem.
"Uzun süre tatil yerine gideceksin, ama sadece işe mi gideceksin?"
Saat öğleden sonra 3 ve şimdiden uykulu hissediyorum.
Karşımda oturan ve çay içen Kian'a sordu.
Gül çayı kokulu bir yudumla dedim.
Huh? Ah ······ ne, doğru. "
"Törene katılmaktan başka programın olmadığını söyledin, değil mi?"
"Huh."
Sonra, giderken birkaç gün dinlenin.
"İyi ·····."
İyi bir fikirdi.
Ancak, John'un eylemleri beni travmatize etti; çalışanlarıma tam olarak güvenmek zorlaştı.
Kian'ı yalnız bıraksak sorun olur mu?
Sonra Kian aklımı okumuş gibi sordu.
Benim yüzümden mi?
Huh? Böyle bir şey yok. "
"…… ..Lütfen bana dürüstçe söyleyin."
"Hayır. İyiyim - gerçekten sorun değil. "
Dedim, ellerim sallayarak, yön değiştirmeye çalışırken başımı sallayarak.
Kian somurtkan bir şekilde gözlerini indirdi.
"Beni yalnız bırakmaktan hoşlanmadığın içinse ... .. lütfen beni de yanına al."
Şaşırdım ve beklenmedik teklifine hemen cevap vermedim.
Seninle gitmem fikrinden nefret mi ediyorsun?
"Öyle bir şey yok…"
Öyleyse beni de yanına alıyor musun?
"Oh, peki — bu ……"
Lütfen beni de yanınıza alın, Usta.
Onu yürüyüşe çıkarmam için bana yalvaran büyük bir köpeğe benziyordu.
Reddedersem, hayal kırıklığınızı kuyruğunuz yerine omuzlarınızı indirerek göstereceksiniz ...
Öyle sevimli bir yüzle Kian bana baktı.
Dedi sulu mavi gözlerini kırpıştırarak.
Yapamaz mısın?
O yüze hayır dersem kendimi suçlu hissedeceğimi düşündüm. Bu yüzden bilinçsizce başımı salladım.
***
Trenden indim ve arabayla otele gittim. Trenden kısa bir yolculuktu.
Otel iyi giyimli soylularla doluydu.
Çoğu, törene katılmak için her bölgeden koşan akrabalardı.
Olivia, ne kadar oldu?
Sevgili teyze, seni son gördüğümden beri daha da güzel oldun.
Yanlışlıkla James Amca ile göz teması kurduğumda akrabalarımı selamlamakla meşguldüm.
İyi iş mi yapıyorsun amca?
Beni bir gülümsemeyle karşıladığında, dudaklarının ucunu sertçe çekerek güldü.
Nihayet yüzünü aile olayına gösterdin. Böyle bir makaleye sahip olmaktan utanmalısın. "
Kian'ı ilk aldığımda dedikodu gazetesindeki makaleye atıfta bulunuyordu.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨✨Bir romanın ana karakteri Kian, ortalama 20 yıl sonra imparatorluğu karartır ve yok eder. Olivia, kötü adam tarafından ölecek olan bir yan karakterin içine reenkarne olur, hayatta kalmak için Kian'ın yanlış yola girmesini engellemesi gerekt...