17.1

857 99 5
                                    

Eski deponun kapısı, öfkeli ve savunmacı kulakları rahatsız eden sert bir sesle açıldı. İlk fark ettiğim şey aletlerle donanmış işçilerdi.

Sonra James Amca'yı bir iple bağlanmış olarak gördüm.

Giysileri kirliydi ve saçları dağınıktı, ama vurulmamış ya da yaralanmamış gibi görünüyordu.

Görünüşe göre işçiler amcama oldukça centilmence davrandılar.

Olivia! Beni hemen şimdi kurtar! "

Özellikle de böyle bağıracak kadar enerjisi kaldığını görmek, ona hak ettiğinden daha iyi davranıldığına dair kuşkumu doğruladı.

Amcamın SOS çığlığını görmezden geldim ve Ashford fabrikasındaki işçilerle konuştum.

Ben Olivia Ashford. Hepinizle görüşmek için buradayım ……… Kiminle konuşmalıyım? "

Güneş ışığında öpüşen görünüşlü kadın öne çıktı.

20 yaşında gibi mi görünüyordu?

Kendini tanıttı.

Ben işçi temsilcisi Anna Walker. Neden benimle konuşmuyorsun?

Neredeyse nefesim kesiliyordu. Gerçekten mi Anna?

Şaşkınlığımı yatıştırdım ve yüzünü izledim.

Sert görünümlü siyah gözler bana baktı. Ayrıca siyah saçları vardı. Herhangi bir zorluğa kolayca yenik düşme olasılığı düşük görünen sabit bir ifade.

Romanda okuduğum kadın başrolü anlatan yüzle aynı yüze sahipti. Orijinal zaman çizelgesinde Kian'ın sevdiği tek kadındı.

Anna Walker.

Ve işte buradaydı, gözlerimin önünde belirdi.

***

Müzakereler başladı ve Anna ve ben aramızda basit bir masa ile yüz yüze oturduk.

Anna, hiçbir endişe belirtisi olmadan sakince ve engelsiz bir şekilde konuştu.

Onu dinlerken, işçilerin üç ana şey istediklerini anladım:

Ücret artışları, daha kısa çalışma saatleri ve çocuk işçiliğinin sömürülmesi yasağı.

İsteğin makul olduğunu düşündüm ama amcam aynı fikirde değildi.

Olivia! Onları asla dinleme! "

Dünya çökse bile asla taviz vermeyeceğini ve onlarla pazarlık yapmayacağını ilan ederek büyük bir öfke patlaması yaşadı.

Sonra amcamı koruyan iki kişi Anna'ya baktı. Bir grup insanın patronlarına 'Ne yapmalıyım?' Diye sorması gibiydi.

Anna, sanki başka seçeneği yokmuş gibi isteksizce koltuğundan kalktı.

"İçinde bulunduğu durumu yanlış anlamış görünüyor."

Belki de sempati yüzünden amcam bir an rehin tutulduğunu unutmuş gibiydi.

Anna ona yaklaşırken amcam korktu ve geri çekildi.

"Sör James. İsteğimizi kabul ederseniz grevi durdurup fabrikaya geri döneceğiz. Ama tersi durumda - "

işçilerden birinin eline verdiği çekici aldı

ve dedi, amcamı kafasına bir tokatla tehdit etti.

"Buradan güvenle çıkabileceğini sanma."

Jame'in kafasını bir yumurta gibi kolayca parçalayacakmış gibi görünüyordu.

“Oh, Olivia ··… hemen şimdi bundan kurtulayım! Haydi!"

Onu gören ben bile tüylerim diken diken oldu, ama ilgili kişi James Amca bu kadar aptal olabilir mi?

Neredeyse bayılmanın eşiğindeydi.

KÖTÜ düştüğünde neden iyi bir nedeni olduğunu açık yüreklilikle anlayabiliyordum.

Bu arada… Anna Walker.

Gerçekten de aşık olmaya layık bir kadındı; Kian'ın tadı güzeldi

Orijinal zaman çizelgesinde bile, cesur ve dürüst bir eğilimi olan korkusuzdu.

Yani, Kian'ı kurtarmak için hayatını riske attın.

Bir süre romanın içeriğini düşündükten sonra, kendimi ruminasyonumdan çekip önümdeki sorunlara odaklanmaya karar verdim - gerçekte yine.

Anna'nın dehşet verici kan arzusu tehditleriyle, işçiler durumun nasıl sonuçlanacağına endişeyle bakıyorlardı.

Çünkü teklifini kabul etmezsem, durum büyük ihtimalle felakete dönüşecekti. Ama başından beri buraya onlarla kavga etmeye gelmedim.

Hemen ağzımı açtım:

Tamam, tüm isteklerinize katılıyorum.

Bu sözle gergin hava, sıkıca çekilmiş bir lastik bant gibi yumuşadı.

Buradan ve oradan rahat bir nefes geldi.

Belgeyi müzakere masasına dönen Anna'ya teslim ettim.

Belgeyi okurken gözleri büyüdü. Şaşkınlıkla sordu:

"Bu koşulu kabul etmek istediğinizden emin misiniz?"

Başımı salladım.

Bu, Lancaster'a gitmeden önce önceden hazırladığım bir anlaşmaydı ve elbette, Dük'ün mührü üzerine önceden damgalanmıştı.

En alttaki boşlukları göstererek dedim.

"Tek ihtiyacım olan imzanız, Bayan Anna."

Ücretler iki katına çıkarılır ve çalışma saatleri yarıya indirilir.

Burada toplanan koşullar ve formlardan şikayet etmek için hiçbir neden yoktu.

Bir adam dışında James Amca memnun değildi.

"Bunu kim yapmak istiyor!"

I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin