17.2

864 108 11
                                    

Çılgına döndü, eğer bir ipe bağlanmamışsa müzakere masasını devirmeye hazırdı.

“İplik fabrikasının yönetim haklarına sahibim. Fabrika yönetimine müdahale etme yetkiniz yok! Bu anlaşma tamamen geçersizdir! "

Anna bana baktı ve bunun doğru olup olmadığını merak etti. Ama cevap vermek yerine gülümsedim. Çünkü amcamın temel gerçekleri bilmediğinden emindim.

"Şirket tüzüğünün 9. maddesine göre, onaylama mercii olan temsilci müdür boşsa veya yok ise, aile reisinin onaylama hakkı olacaktır."

"… Ne-ne?"

James Amca şaşkınlıkla sordu.

Amca böyle bir kural olduğunu bilmiyor gibiydi.

Dostça bir sesle anlattım. "Bir sorununuz olduğunda, onaylama hakkım olduğu anlamına gelir."

Ashford'un iplik fabrikasının baş yöneticisi James, Amca'dır. Peki ya koşullar nedeniyle uzun süre ofisten çıkarsa?

Yönetmeliklere göre, James Amca'dan daha yüksek bir pozisyondaki bir kişinin onaylama hakkı vardır. Ve bu benim, Düşes Olivia Ashford.

Ancak o zaman durumu anlayan amcanın ifadesi hızla bulanıklaştı.

Sıradan zamanlarda kılavuzu dikkatlice okumadığı için dikkatsizliğini suçlamak yerine, bana bir öfke oku çevirdi.

Dişlerini gıcırdattı ve dedi ki,

Olivia… Tek taraflı olarak kendi sözleşmenizi yaparsanız — bu kadar — buna uymayacağım! Buradan çıktığımda - sadece izle! "

Gerçekten de buradan çıkmak güzel. Ama önce Amca'yı serbest bırakmaları gerekmiyor mu? "

Daha önce de belirttiğim gibi, aletleri olan çok sayıda işçi vardı.

Ben farkına bile varmadan Anna bir çekiç sallıyordu.

"Burada bizimle daha uzun kalmak istiyorsan, seni durduramayacağım"

Anna sırıttı.

Biliyorsunuz, biz çok fakiriz - gerçekten muhtaçız, bu yüzden günde sadece bir öğün yiyoruz. Tabii ki, su kirli olduğu için banyo yapamazsınız. Ve burada ısırılmamaya dikkat edin çünkü burası sıçanlarla dolu. "

James Amca'nın gözleri deprem gibi titriyordu.

Altın bir kaşıkla doğdu ve her türlü konfor ve lüks şeylerin tadını çıkardı.

O oydu, bu yüzden bir dakika daha burada olmak ve rahatsızlık vermek istemezdi. Amcamı biraz daha sallamaya karar verdim.

Sevgili amca, halkın şimdi ne dediğini biliyor musun? Ashford Dükünün fakirleri sömüren kötü bir aile olduğu söylenir. Bu yüzden aile üyeleri bile senden mutsuz. Bu hızda, geri dönen tahta kesinlikle amcanızın tarzına meydan okuyacaktır. "

Abartı bile değil, gerçekti. Ashford'un Ducal evi, birçok nesildir topluma geri veren bir ailedir. Ve ailenin pek çok üyesi bununla gurur duyuyor.

Ancak, birkaç grev nedeniyle James Amca ailenin itibarını zedeledi.

"…..Benden ne yapmamı istersiniz?"

"İnatçı olmayı bırak ve bunu bir kez yap."

Anlaşmayı getirdim ve amcama teslim ettim.

İpin gevşemesine izin verdiğimde, onaylamayan bir bakışla kağıda baktı.

Onu otelin açılış kutlamasında gördüğümde, kin dolu ve hoşnutsuz bir amcaydı.

Ama son günlerde hızla yaşlanan bir yüzü vardı. Eli tüy kalemle salladı.

İmzalayıp imzalamamak konusunda acı çektikten sonra yorgun bir şekilde iç çekti ve isteksizce kalemi hareket ettirdi.

Yazmayı bitirir bitirmez izleyenlerden biri bağırdı.

"Bir anlaşmaya varıldı!"

Fabrika işçileri aletlerini bıraktılar ve coşkuyla alkışladılar.

Grevden bir gün sonra dramatik bir işçi yönetimi anlaşmasına varıldı. Süreçte herhangi bir anlaşmaya karşı hayli sert tehditler ve yüksek sesle bağıran bir ses vardı.

Her şeyin iyi biteceğini düşünerek Anna'dan el sıkışma istedim.

Elimi sıkıca tuttu, yüz yüze geldi ve içten güldük.

***

"Teşekkürler prenses."

Anna bana ikinci kez teşekkür etti.

Sonuçta fabrika işçileri geri çekildi ve James Amca güvenli bir şekilde serbest bırakıldı; Anna beni Lancaster İstasyonunda başkente giden bir treni beklerken gördü.

Sadece bir teşekkür yeterli. Bunun için bana çok şey borçlu olduğunu düşünmüş olmalı.

"Ben ne yaptım? Hepsi Anna'nın cesur savaşı sayesinde. "

Ben-ben gurur duydum.

Anna iltifatlara alışık değilmiş gibi kızardı.

Ölümcül bir çekiç kullanma biçiminden o kadar farklıydı ki bir sebepten dolayı güldüm.

Gözlerimiz buluştuğunda gerçekten gülümsedi.

Ana karakterin ilk aşkı olarak, hayatta olduğu için kendimi tutamadım ama rahatladım.

O da bir güzeldi.

Anna'nın orijinalinde nasıl öldüğünü biliyordum.

I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin