13.2

963 98 6
                                    

Onun provokasyonunu görmezden gelerek zarif bir gülümsemeyle dedim.

"Nasıl hissettiğini tamamen anlıyorum. Ben hala olgunlaşmamışım; ancak, Dük olmadığın için öne çıkmayacağını düşün, bunun yerine bir müdür yardımcısın ama üzerimde çok fazla göz var… .. Sözlerini saklaman gerekmez mi? "

Otelin önünde beliren muhabirleri gören James amca yüzünü buruşturdu.

Yeni oteli tanıtmak için aile tarafından kasıtlı olarak çağrıldılar.

James Amca açıkça geri döndü.

"Eğer biliyorsan, kendin gibi davranacağına inanıyorum?"

Söyleyecek çok şeyi varmış gibi davrandı; James amca arkasını döndü, öfkelendi ve sanki eylemlerini yeniden düşünmüş ve istemiyormuş gibi uzaklaştı.

Benimle başkalarının önünde savaşırsanız, sadece aile kavgaları ve iç mücadeleler hakkında makaleler olacaktır.

Herkes, bugün burada olduğunuz için çok teşekkür ederim.

Tören başladı ve otel lobisindeki geçici bir podyumda daha önce ezberlediğim tebrik konuşmasını okudum.

Alkış, pek de uzun olmayan tebrik konuşmasının tamamlanmasının ardından patladı.

Olay çok sorunsuz geçti.

Tören, James Amca da dahil olmak üzere bazı akrabalarla kırmızı kurdele kesilip birkaç fotoğraf çektikten sonra sona erdi.

Akrabalarla hala öğle yemeği için bir yer vardı; Nezaket uğruna yeterince karıştım ve makul bir süre kaldıktan sonra.

Arabayı yakaladıktan sonra Kian'ın beklediği deniz kenarındaki villaya yöneldim.

Denize bakan pencerenin kenarında oturan Kian varlığımı hissetti ve başını çevirdi.

"Etkinliğiniz iyi gitti mi?"

Şapkamı çıkarıp masanın üstüne koydum.

"Evet. İyi misin? "

Kian başını salladı.

"Öğle yemeği yemek ister misin?"

"Evet."

Hem Kian hem de ben açtık, bu yüzden hizmetkarlardan yemeği çabucak servis etmelerini istedim.

Bir süre sonra masaya bir bakışta bile tükürük bezlerimizi uyaran kaplar dolduruldu.

Denize bakan tek başına Kian'la yediğim öğle yemeği çok değerliydi.

İyi yediğini görünce ağzına daha da fazla yemek koymak istedim.

Bifteği ısırık büyüklüğünde dilimledim ve tabağına aktardım.

"Çok yemelisin."

Sonra Kian ıstakozun etini çıkarıp tabağıma koydu.

Gülerek söyledi.

"Çok ye de, Usta."

Kian ile sevimli bir zaman geçiriyordum ...

"İçeri girmemelisin!"

"Hareket! Yoldan çekil!"

Kapının dışında bir itişme duydum.

Aniden kapı çarparak açıldı ve davetsiz bir konuk belirdi.

Yani, kölelerle flört ettiğin yer burası mı?

Bu alaycı ses James Amca'ya aitti.

Üzgünüm leydim. Ona giremeyeceğini söylememe rağmen ... "

I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin