"Herkes aletlerini çıkar!"
Bu kelimeleri duyan - bu onların işaretiydi - diğer işçiler de gizli aletleri çıkardılar.
Yüzlerce kızgın işçi makineleri parçalamaya başladı ve fabrika hızla bir kargaşaya dönüştü.
Ashford'un fabrikasındaki işçiler köle gölü iş koşullarıyla ilgili şikayetlerle doluydu.
Makinaları imha etme ve fabrika grevine devam etme planı bu gece için planlanmıştı, ancak Anna planı birkaç saat ileri sürdü.
Ama bundan hiç kimse memnun değildi.
Herkes çok kızmıştı, James'in küçük Tom'u dövmesini seyrediyordu.
"O delileri durdurun!"
James gardiyanlara emretti.
Şövalyeler hemen kılıçlarını çıkardı, ancak aletlerle donanmış çok fazla işçi vardı.
Sadece iki şövalye vardı, bu yüzden matematik yapmak bir dahi gerektirmedi.
Çekiç tutan işçiler hızla James'in etrafını sardı.
"Yanıma yaklaşma!"
Kendini savunmak için taşıdığı kılıcı çıkardı ve boşuna savurdu.
İşçiler kısa bir süre tereddüt etti
Sonra, elinde çekiçle Anna ileri doğru yürüdü.
"Kılıcından kurtul yoksa kafanı bununla bölerim."
Şiddetli uyarıyı duyduğunda James dondu.
Sesi kesildi ve çirkin titreyen bir sesle konuştu:
Beni incitirsen güvende olmazsın!
Onları gelecekle tehdit etti.
Ancak Anna şantajla korkutulmadı.
Çekiçini sallayarak dedi ki:
"Sen sadece işçilerin kaybedeceği bir zincirsin."
James geri adım atarken sendeledi.
Anna'nın gözlerine baktı ve şöyle düşündü: Öldürmek üzere olan bir deli adamın görünüşü bu. Öleceğim.
Kaybedecek çok az şeyimiz var, peki ya sen?
Dediği gibi, James'in kaybedecek çok şeyi vardı.
Yeğeni Olivia'yı baş koltuğundan itip Duke olarak devralma hırsını bile gerçekleştirmemişti... Böyle bir yerde ölme düşüncesine dayanamıyordu.
James umutsuzlukla etrafına baktı.
Muhafızlar ve fabrika şefleri uzun zamandır işçiler tarafından etkisiz hale getiriliyor.
Onun tarafında kimse kalmadı.
Kılıç James'in elinden kaydı.
"Evet güzel fikir."
Anna, erkeklere James'i ip ile sıkıca bağlamalarını emretti.
Daha sonra çocuklara güvenli bir yere refakat edilmelerini emretti ve hasta Tom'un doktora götürülmesi talimatını verdi.
"Planlandığı gibi patronu rehin almak güzel ......, ama şimdi ne yapmalıyız?"
İşçi arkadaşları geldi ve Anna'dan rehberlik istedi.
Dedi Anna çekicini yere vurarak.
"Ne yapmalıyız? Tabii ki, büyük patronu işe almalı ve pazarlık etmeliyiz. "
Ama asiller bizim gibileri dinleyecek mi?
"Mecbur kalacaklar."
Anna, meslektaşlarına kararlı gözlerle bakarak, ileri sürdü.
Olivia Ashford, onunla konuşup bir anlaşmaya varabiliriz.
***
Buharlı lokomotifin yaydığı gri duman, berrak gökyüzünde uzun bir iz bıraktı.
Tren başkentten ayrılmıştı ve Lancaster'a doğru gidiyordu.
Lancaster'a ani ayrılışım, birkaç saat önce gelen bir telgraf yüzünden oldu.
James Amca'nın sekreterinin gönderdiği bir telgraf.
Telgrafın içeriği aşağıdaki gibiydi:
-Fabrika çalışanları şiddete neden oldu. Lord James'i rehin aldılar ve bayanla pazarlık yapmak istiyorlar. Lütfen en kısa zamanda Lancaster'a gelin.
Amcamın rehin alındığı haberini duyduğumda ilk aklıma "Ben sadece bu durumdan yararlanıyorum" oldu.
İşçileri sömürdüğünü ve sadece midesini doldurduğunu biliyordum
Sürekli işçi ücretlerinin yükseltilmesi gerektiğini söyledim ama amcam iddiamı tamamen görmezden geldi.
Ashford iplik fabrikasının idaresi amcamın yetki alanıydı.
Bundan dolayı benim fikrimi uygulamada bir sınır vardı.
Sonuç olarak, işler bu noktaya çoktan ulaştı - üstüne bir grev.
Amcamın muhalefetiyle karşılaşmış olsam bile, onu bir şekilde zorlamalıydım.... Bu durumdan sorumlu hissederek trenden indim.
Amcamın sekreteri benimle tren istasyonunda buluştu.
Sanki bir an gecikmeyecekmiş gibi, işçilerle pazarlık yapmak için beni doğruca müzakere masasına götürdü.
Dürüst olmak gerekirse amcamı hemen kurtarmak istemedim.
Bu fırsatı onu uyandırmak ve aklını başına getirmek için kullanmak istedim.
İçsel duygularımı gizlemek için amcası için endişelenen iyi yeğen rolünü kasten oynadım.
Dükalık şövalyeleri ne yapıyordu? Neden amcayı kurtarmadılar? "
Şikayet ettiğimde sekreter aceleyle bahaneler uydurdu.
"İnatla davranırsak ... Sir James'in hayatı tehlikeye atılıyordu ve o kurnaz işçiler beni tehdit ediyordu ... bu yüzden şövalyeleri hareket ettiremiyordum."
"Mazeretler. Hadi, amcamın nerede olduğunu göster bana. "
"Ah, evet, anlıyorum."
İşçiler tarafından belirlenen müzakere yeri fabrikanın arka bahçesindeki eski, kapalı bir depoydu.
Depo kapısında nöbet tutan iri adamlara sordu:
Ashford Dükü'nü mü canlandırıyorsun?
Onayladığımda, adamlar kenara çekildiler.
Ancak, eşlik eden şövalyelerimin beni takip etmeye çalışmasını engellediler.
"Buradan tek başınıza içeri girmelisiniz."
"Ne...! Bayanın tek başına gitmesi tehlikelidir! "
Korumam Sir Hans kılıcına uzanırken itiraz etti.
Onu sakinleştirdim.
Ona sorun olmadığını söyledim, korumalarıma beni dışarıda beklemelerini emrettim ve depoya doğru adım attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨✨Bir romanın ana karakteri Kian, ortalama 20 yıl sonra imparatorluğu karartır ve yok eder. Olivia, kötü adam tarafından ölecek olan bir yan karakterin içine reenkarne olur, hayatta kalmak için Kian'ın yanlış yola girmesini engellemesi gerekt...