29. bölüm

734 62 5
                                    

Eus Krallığı'nın ordu komutanı, Kıtanın Üç Büyük Loncasının paralı asker lideri ve hatta Doğu'nun Linh İmparatorluğu'nun elçisi....

Prestijli unvanlara sahip harika insanlar, Kian ile tanışmak için bütün gün sıraya girdi.

Çalışanların dikkati, bitmek bilmeyen ziyaretçi telaşı ile dağıldı.

Resepsiyon odasına yakın tüm konuk odalarını kullanmak zorunda kaldım.

Kabul odası bir görüşme odası gibi görünüyordu.

Dünyanın her yerinden insanlar Kian'ın dikkatini çekmek için mücadele etti.





Üst düzey bir büyücü, tek başına on binlerce askerle başa çıkma gücüne sahipti. Biri onu işe alabilseydi, ne yapmazdı?

Teklifler giderek daha önemli ve alışılmamış hale geldi - onu kazanmaya kararlı.

Gerçi hiç kimse Kian'dan onay alamadı.Olaylı ve zor bir gündü.

Beklenmedik haberler geldiğinde tüm konukların geri çekildikleri günün sonundaydı.

Butler Albert yüzünde telaşlı bir ifadeyle yanıma geldi.

"Hanımım…!"

"Neler oluyor Albert?"

O kadar acele etti ki, nefesi kesildi ve duyurdu,

"Ha—sör Hans uyanmış!"

Uşaktan haber aldıktan sonra doğruca Sör Hans'ın yatak odasına gittim.

Sör Hans'ın kapısını acilen açtığımda.

Sör Hans'ın sırtını yatağa dayamış muayene edildiği görüldü.

"Efendim Hans!"

Adını söylediğimde, Sör Hans başını çevirince gözleri büyüdü.

"Hanım…"

Hızla yatağa yaklaştım.

“İyi olmana çok sevindim…….”

Yüzüme baktı ve mırıldandı ve rahatlamış bir şekilde içini çekti.

Yeni uyandığında bile önce benim güvenliğimi düşünüyordu.

"Cidden, böyle zamanlarda vücudun için daha fazla endişelenebilirsin."

"Endişelendim. ”

"Sizi rahatsız ettiğim için özür dilerim leydim."

Başımı hafifçe salladım ve sordum:

"Nasılsın? Vücudun nasıl?"

Onun yerine sessizce konuşmamızı dinleyen şifacı Christine cevap verdi.

"Efendim Hans iyi. Göğsünden bıçaklandı ama kalbini ıskaladığı için ölümcül bir yaradan kaçınabildi.”

Sör Hans bu sözleri duyunca yüzü karardı. Ama sonra parlak bir şekilde gülümsedi ve devam etti,

"Hayatta kaldığım için şanslıydım. İlk gidenlerle yüzleşmekten utanıyorum.”

Uşak, diğer eskort şövalyelerinin ölüm ilanlarını ona zaten bildirmiş gibi görünüyordu.

Dışardan zekiymiş gibi davrandığını görebiliyordum, aradığını dile getirmiyordu.

Önce diğer şövalyelerini göndermek zorunda kaldıktan sonra hayatta kalan tek kişi olduğu için suçluluk duyacak türden bir kişiliğe sahip olduğunu biliyorum.

Yatağının yanındaki sandalyede otururken ona yemin ettim,"Efendim bu işin peşini bırakmayacağım. Saldırının arkasında kimin olduğunu bulacağım ve onlara bunu ödeteceğim.”

Kendilerini benim ve dukalık için feda eden şövalyeler için yapmam gerekiyordu - sadakatlerini geri ödememin tek yolu buydu.

Sör Hans dudaklarını ısırarak sessizce beni dinledi.

Yumruğunu sımsıkı sıkmış, büyük bir düşmanlığa direnmeye çalışarak itiraf etti,

"Yüzünü gördüm."

"Yok canım?"

"Evet, kavga ederken maskesini kestim."

Suikastın nedenini ortaya çıkaracak önemli bir ipucumuz olduğunu fark ederek acilen sordum.

"Yüzünü hatırlıyor musun?"

“Yüzünü iki gözle hafızamda net bir şekilde işledim.”

Sör Hans anılarını hatırladı ve suikastçının görünüşünü sıfatlarla resmetti.

Bir kelime akışı çıktı ve aniden konuşmayı bıraktı.

Sonra benden beklenmedik bir iyilik istedi.

"Bayan, bana bir kalem ve kağıt getirir misiniz?"

Hizmetçiye eşyaları hemen getirmesini emrettim.

"Teşekkürler."

Hizmetçiden kalem, kağıt ve mürekkep alan Sör Hans, dedi. Yataktan kalkıp masaya geçti.

Sör Hans bir keresinde kalemini bir mürekkep şişesine batırmıştı. Sonra bileğini hareket ettirmeye başladı.

"30'lu yaşlarındaydı. Sol gözünün altında bir ben vardı, burun ve dudaklar…….”

Oturduğu yerde canlandırmayı bitirdi.

Christine ve ben, istemeden de olsa Sör Hans'ın resim becerilerinden etkilendik.

"…. Başlangıçta hayalin bir sanatçı olmak mıydı?”

"Babam ressam. Küçükken, çizim yapmak için sık sık babamı takip ederdim. Şimdi bile hobi olarak resim yapıyorum.”

"Bu senin hobin mi? Şövalye olmasaydın, bir sanatçı olurdun.”

Sör Hans utangaçça başını kaşıdı.

"Beni pohpohlama. Sınırlarımın farkındayım.”

Beklenmedik çizim becerileri ve soruşturmaya beklenmedik lütfu sayesinde kısa bir süre gülümseyebildik.

Onun suikastçı taslağını çok sevdim.

Şimdilik tek ipucumuz bu.

Ancak, hiçbir şekilde küçük bir hasat değildi.

Hafızaya dayalı bir resim olduğu için bazı hatalar olabilir, ancak bir kişinin suikastçının yüzünü daha doğru bir şekilde tarif etmesi mümkün olmayacaktır.

Bu tür bir ipucu ile Bilgi Loncası suikastçıyı bulup teşhis edebilirdi.

Sör Hans'ın odasından çıkar çıkmaz uşak Albert'i aradım. Montajı ona emanet ettim ve Bilgi Loncası kuzgunundan bir ricada bulundum.

“Ödemeyi talebe göre ayarlayın ve sözleşmede belirtilen süreden daha erken bulurlarsa tazminatı üç katına çıkaracağız.”

"Evet bayan."

Başını indirdikten sonra uşak geri çekildi.

Suikastçı tespit edilebilirse, saldırının arkasındaki beyni bulmak mümkün olacaktı.

Bu yüzden tek yapmam gereken sabırla sonuçları beklemekti.


***

I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin