-Şarap Deposu—!
"Şarap mahzeninde." John'dan bir itiraf aldıktan sonra, aceleyle konağın bodrum katına gittim.
Şarap ambarının kalın ahşap kapısı güvenli bir şekilde kilitlendi.
Acelem vardı, bu yüzden ellerim mandaldan kaymaya devam etti. Sonunda kapıyı açtığımda, deponun köşesinde çömelmiş beyaz bir figür gördüm.
"Kian!"
Dizlerini tutan ve başını öne eğen Kian yüzünü kaldırdı.
Derinden bastırılmış sulu gözler bana doğru yöneldi.
"….Usta?"
Dudaklarını tatlandırdı ve beni aradı.
Kian'ın yanına koştum.
"İyi misin? Bir yerde yaralandın mı? "
Kian yavaşça başını salladı. Tanrıya şükür. Rahat bir nefes alarak ona baktım.
Kian'ın dudakları mavi titriyordu. Hemen ceketimi çıkardım ve Kian'a astım.
Sonra elimi çömelen Kian'a uzandım.
"Hadi buradan çıkalım," diye bir an tereddüt ederek, Kean elimi tutarak başını salladı.
Bodrumdan ayrıldık ve birinci kata çıktık.
Eskortum ve Baş Şövalyem Sir Hans beni bekliyordu.
"Canım, talimat verdiğin gibi John'u getirdim," Lord Hans onu önümde eğdi.
Öfkemi yatıştırmaya çalışarak John'a baktım.
Bu adam yaptığı şeyin ciddiyetini bilmeyecek.
Artık kadere müdahale ettiğime göre, hangi değişkenlerin ortaya çıkacağını ve Kian'ın nasıl radikalleşeceğini bilmiyorum.
Kaderin yine de müdahale etmesi ve önceden belirlenmiş olayların yine de gerçekleşmesi ihtimali de var. Yani Kian'a zarar vermemeye dikkat etmek yeterli değil…. Kian'ı rahatsız ediyorsun. Aklını mı kaçırdın?'
Ama hiçbir şey bilmeyen John adaletsiz bir bakış attı.
Kian intikam alırsa öleceksin, ben öleceğim, herkes ölecek.
Zihinsel olarak, üç kez sabır için bir mantra okuyorum …… Şimdilik durumu çözelim çünkü Kian'ın bükülmesini durdurmak en önemli şey. Sadece Kian'ın John'u cezalandırarak rahatlayacağını umabiliriz.
"Kian'a saygılı davranma emrimi duymuş olmalısın."
John'un davranışını görmezden gelemememin tek bir nedeni vardı. Kötü bir emsal oluşturabilir.
Köşkteki diğer çalışanlar da Kian'ı küçümseyebilir ve onu taciz edebilir. Sonra Kian'ın kararmasını durdurmak yerine onu motive edecekler.
"Emirlerimi bozduğum için beni cezalandırmaya hazır olmalısın, değil mi?"
"Şey, öyleydi ..." John pişman görünüyordu, ama artık çok geçti.
"Şimdiye kadar ailemiz için çok çalıştın," dedi John ne demek istediğimi anlayınca gözleri yüksek sesle salladı. Elbisemi etek kısmından aldı ve itiraz etti.
“Sevgili hanımefendi, bir an için aklımı kaçırmış olmalıyım! Kıskançlıktan hasta ... "
Onu affetmem için bana yalvardı ama kararımı değiştirmedim.
Kian şimdi çok nazik görünüyor, ama gücünü uyandırdığında acımasız, kana bulanmış bir kaplana dönüşeceğini biliyorum.
Sadece düşmanlarını değil birçok masumu ve bütün aileyi katletti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨✨Bir romanın ana karakteri Kian, ortalama 20 yıl sonra imparatorluğu karartır ve yok eder. Olivia, kötü adam tarafından ölecek olan bir yan karakterin içine reenkarne olur, hayatta kalmak için Kian'ın yanlış yola girmesini engellemesi gerekt...