Seni burada göreceğimi bilmiyordum! dedi hanımefendi, sevinç ve çaresizlik sesiyle.
O kadar heyecanlandı ki gözyaşı dökmek üzereydi.
Ama Kian fark edilir derecede karanlık görünüyordu.
Bencil ve tek taraflı olarak yeniden bir araya gelmelerinden zevk alan kadın, geç varlığımı fark etti ve sordu.
"Yeni efendiniz Kian'ın yanındaki kişi mi?"
Kimliğini benden yeni bir sahip olarak bahsettiği gerçeğinden tahmin edebiliyordum.
Başımı salladığımda, zarif bir gülümsemeyle dedi.
Ben Veronica Lawrence, Kian'ın eski sahibi. Kontes Lawrence, lütfen. "
Romanda Kian'ın ustaları olan soyluların hepsi korkunç insanlardı. Bu yüzden onu gördüğüme sevinmedim.
Ancak, kalbimi yutacak ve girişe geri dönecek kadar biliyordum.
Nezaketen söyledim. Olivia Ashford.
Kont Lawrence'ın karısıydı. Başkente neden geldiğini bilmiyorum ama Kian'la bu şekilde karşılaşmaya devam edemez.
Kontes, bu kadına ne yapılacağı konusunda acı çekerken,
Senden böyle bir iyilik istemenin kabalık olduğunu biliyorum, ama bana biraz zaman ayırabilir misin? Benim için zorunludur.... "
"········."
Yakınlarda sessiz bir kafe var. Orada konuşabilir miyiz? "
Bir iki kelimeyle bitecek bir mesele olmadığına dair bir nüans vardı.
Ayrıca ünlü restorandan uzakta, değerli misafirlerle ve asil toplumun kulaklarıyla başka bir yerde konuşmayı da önerdi.
Eminim konuşmamız hoş olmayacaktır. Ama reddedersem, bu yüzsüz kadının tekrar ortaya çıkıp Kian'ı göstereceğinden emindim.
Bunu çabucak halletmem gerekiyordu.
Onu dinledikten sonra, onu her ne şekilde olursa olsun Kian'dan uzak tutmaya karar verdim.
***
Kontes Lawrence bizi sağduyulu ve sessiz bir kafeye götürüyor.
Nedenini hemen anladım.
Kahvenin tadı şaşırtıcı derecede kötüydü.
En azından biri, diğer müşterilerin dikkati dağılmadan burada kolayca konuşabilir. Yer boştu.
Kontes açıkça, Meşgul olduğunu bildiğim için konuya geleceğim, dedi.
"Kian'ı bana sat."
"......!"
Bayat kahvemden bir yudum aldım ve neredeyse tükürdüm.
Beklenmedik bir şoktu. Şimdi ne diyor....?
Çay fincanını sert bir 'çınlama' ile sakince yere koydum.
Sonra kibarca reddimi ifade etti.
Üzgünüm hanımefendi, ama Kian'ı satmaya niyetim yok.
Ancak Kontes kolay kolay geri adım atmadı. Benim istemediğim ve umursamadığım koşullarını itiraf ederek, sohbeti inatla sürdürmeye çalıştı.
"Kian'ı satmak asla benim iradem olmadı. Kocam onu benden uzaklaştırdı. Ama bir yıl önce, kocam operasyon sırasında öldürüldü ve geç de olsa onu geri almak istediğimi düşündüm. Ve bugün başkente gittim ve Kian ile tanıştım. O yüzden lütfen onu geri verin... " Kontes gözyaşlarıyla itiraz etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]
Romance#GÜNCEL✨✨Bir romanın ana karakteri Kian, ortalama 20 yıl sonra imparatorluğu karartır ve yok eder. Olivia, kötü adam tarafından ölecek olan bir yan karakterin içine reenkarne olur, hayatta kalmak için Kian'ın yanlış yola girmesini engellemesi gerekt...