6

1.3K 134 25
                                    

Zayıflığını dürttüğüm anda utanmış yüzünü görmek komikti

"Ne demek istiyorsun? Sorun yok - gemilerimiz doğudan mallarla gelir gelmez yeniden karanlığa bürüneceğiz. "

“Doğudan İmparatorluğa gelmek istiyorsanız, Kent Boğazı'ndan geçmelisiniz ve yılın bu zamanlarında Kraken sık sık Kent Boğazı'nda görünür. Bana o kadar temel düzeyde sağduyuya sahip olmadığını söyleme? "

"…."

Rachel'ın yüzü soldu.

Asla. Aptal olduklarını biliyordum, ama gerçekten bu derece olduğunu düşünmemiştim.

Gülüşümü engelleyerek dedim.

"Bizim için önemli değil çünkü ticaret işinde değiliz, ama aileniz için önemli ... bu büyük bir darbe olacak."

Özür dileyen ve endişeli gibi davrandım. Rachel'ın yüzü daha da büküldü.

Çirkin ve çarpıtılmıştı.

Uygun bir karşılık bulmaya çalışan Rachel, sonunda sadece bağırdı.

"Önemli değil! Çünkü Prens benimle ilgileniyor, ailemle değil! Baloda onunla dans etmemi kaç kez istedi biliyor musun? "

Rachel'ın görünüşünün o kadar güzel olduğu ve Veliaht Prens'in ilgi gösterdiği bir gerçekti. Bu yüzden Prens'in ona evlenme teklif edeceğini düşündü.

Onu soğuk gerçek hakkında aydınlatmaya karar verdim.

Majesteleri, güçlü ve zengin bir ailenin kızının tahta çıkma teklifini desteklemesini istiyor. Ama onun gözünde ailen yeterli olacak mı bilmiyorum ”dedim kocaman bir gülümsemeyle. "Majestelerinin seni nişanlısı olarak almaya niyeti yok zaten. Öyleyse neden şimdi pes etmiyorsun?

Rachel'ın gözleri öfkeyle yanıyordu ve elbisenin eteğindeki elleri şiddetle titriyordu.

Ama umursamadım. Önce bir kaplanı kışkırtacaksanız, sonuçlarını kabul etmeye hazır olmalısınız.

"Söyleyecek bir şeyin yoksa, önce ben gideceğim."

Bu çocukça değiş tokuşa bir son vermeye karar verdim. Oturma odasındaki kanepeden kalktım.

"Nereye gidiyorsun? Konuşmayı bitirmedim! " Rachel vahşice ağladı.

Dediğim gibi meşgulüm. Herhangi bir işiniz varsa, önce bir arama kartı gönderin ve resmi bir görüşme talep edin. "

"Hayır. Bir dahaki sefere benimle buluşmazsan ne yapmalıyım? "

Rachel huysuz bir çocuktu.

Bu olgunlaşmamış kıza eşlik etmeleri için şövalyeleri aradıktan hemen sonra, birisi kapıyı çaldı.

Böldüğüm için özür dilerim bayanlar.

İçeri girmesine izin verilir verilmez yüzünü gösteren uşak Albert'dı. Kesme özgürlüğünü kabul etmesi, önemli bir şeyin olduğu anlamına geliyordu.

Sorun ne, Albert?

Dük varlığınızı istiyor.

"Baba?"

Prens Ashford iki yıl önce ani bir felç geçirdi ve düklük başkanı olarak çekildi.

Sağlığının düzelmeyeceğini biliyordu ve beni Dük vekili olarak atadı.

O günden sonra Dük'ün onayını gerektiren belgeler bana döküldü.

Neyse ki Olivia, gençliğinden beri halef olarak eğitildi. Onun bilgisinin kullanılması, uygulamamı engellemedi.

I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin