12

1K 97 3
                                    

Beş yıl önce, ani bir sanatçı bloğu vakası Nicholas'ı neredeyse öldürüyordu.

Bir çöküş bahanesiyle imparatorun portresini bile yarım bıraktı.

Kızgın imparator, resmi hemen tamamlamazsa Nicholas'ı elini kesmesi için tehdit etti.

Ama Nicholas, 'Samimiyetsiz bir resim yapmaktansa elimi kaybetmeyi tercih ederim' dedi.

Kızgın bir imparator Nicholas'ı infaz etmeye çalıştı.

Ancak dehasını yitiremeyen yetkililer hayatını kurtarmayı başardı.

Bu kadar ciddi bir motivasyon eksikliğinden muzdarip olan Nicholas'dı. Ama sonra Kian'ı resmettiğinde ilham ona çarptı.

Bu tür savaş sonrası koşullar göz önüne alındığında, Kian'ı tekrar görmek istemesi anlaşılabilirdi.

Bana bu iyiliği gerçekten verecek misin? Caddeyi geçerken mırıldanan Nicholas'a sordu.

Arabanın yumuşak sırtına yaslanarak konuştum.

"Eğer Kian kabul ederse. Hayır derse pes edin ve geri dönün. "

"Tamam. Öyleyse... genç adamın adı Kian, "Nicholas aşk hastası olduğunu açıkça gösteren tatlı bir yüzle iç çekti.

"Ha ... görünüşü kadar güzel."

"... .."

Bu adamın Kian ile görüşmesine izin verebilir miyim? Ayak parmaklarımda yankılanan hafif bir kaygı vardı, ama araba çoktan dükal kapısından geçmişti.

***

Temiz görünümü nedeniyle Kian, Nicholas'ı hemen tanımadı.

Evet, en son tanıştığınız sürtük aslında bu kişi.

Siz ikinizi bu şekilde tanıtacaktım, ama Nicholas bir adım daha hızlıydı.

Kian, seni çok özledim. Nicholas, duygu yüklü bir bakışla Kian'ın elini sıktı.

Yabancı bir adam elini tuttuğunda Kian biraz çekingen görünüyordu.

Diye sordu dikkatle elini çekerek.

"Affedersiniz, ama siz kimsiniz ...?"

İkisini ayırarak ve heyecanlı Nicholas'ı Kian'dan uzak tutarak konuştum.

"Nasıl hissettiğini biliyorum, ama lütfen uygun mesafeyi koru. Yoksa Kian tedirgin hissedecek. "

Ah, sanırım biraz fazla ileri gittim. Nicholas bir adım geri çekildi ve hatasını kabul etti.

Davranışını görmek beni rahatlattı.

Sanırım biraz sağduyusu vardı.

Ama bu benim illüzyonumdu.

Nicholas şapkasını çıkardı ve tek dizinin üzerine eğildi.

Kian'a umutsuz bir bakışla dedi.

Lütfen benim ilham perim olur musun?

"......."

Bakış o kadar ağırdı ki Kian taş gibi sertleşti.

***

Muses, sanatçılar için ilham verici varlıklardır.

Bazen bir sanatçının aşığı, bir öğrenci, bir sanatçı yoldaşı ······. Hayır, şu anda önemli değil.

Oturma odasına taşındığımızda, Nicholas'a kollarım çapraz şekilde sordum.

Kian'a yük olmak istemiyorsun, değil mi?

Nicholas itiraz etti.

"Hayır tabii değil."

Öyleyse neden diz çöktün?

"Gerçek duygularımı iletmek için."

"Daha önce hiç tanışmadığınız birine böyle bir şey yaparsanız, o kişinin kendini yük hissedeceğini ve reddedeceğini düşünmüyor musunuz?"

Üzgünüm ama kimse beni reddetmedi. En başta reddedilme varsayımı benim için değersizdir. "

Gençliğinden beri ünlü olan Nicholas büyük bir kafaya sahipti ama bu kadar büyük olduğunu bilmiyordum.

"Vay canına, ne kötü şans, ····."

İçsel düşüncelerim istemeden yüksek sesle mırıldandı.

Nicholas dikkatsiz sözlerime çok kızdı.

"Az önce ne söyledin-?"

Tartışmamızı engelleyen Kian'dı.

"Durumunu anlıyorum. Bir tablo için model olmamı istiyorsun, değil mi? "

"Evet. Biliyor musun, uzun bir çöküşten dolayı acı çekiyorum. Reddederseniz, yine umutsuzluğun derinliklerine düşeceğim, "dedi Nicholas acınası bir şekilde, çaresizmiş gibi yaparak - sempatisini uyandırmaya çalışarak.

Dilimi geri tutmaya çalıştım.

Bir süredir düşünmekte olan Kian, yardım edemeyecekmiş gibi içini çekti.

"Yardımıma ihtiyacın olursa, sana yardım ederim."

Nicholas sevindi ve sıçradı.

Teşekkür ederim Kian! Sen hayatımın velinimetisin! "

Heyecanlanan Nicholas'ın aksine yüzüm kendi kendine buruştu.

Kean acı bir gülümsemeyle söyledi.

"Çaresiz görünüyordun, bu yüzden ... reddedemedim."

Kian'a kısık bir sesle fısıldadım.

"Biliyorum. Sadece fakir bir adamı kurtarmak istiyorsun, değil mi? "

Aslında. Nicholas'ın şefkat yaratma stratejisi geçerliydi.

Nicholas alaycı bir şekilde bana gülümsedi.

Yumruklarım salladı. Kırgındım, ama yardım edemedim ama yenilgiyi kabul ettim.

***

Bu benim stüdyom mu? İş istasyonunu sehpalar, tuvaller, fırçalar, paletler ve renkli pigmentlerle incelerken Usta Ressam Nicholas'ı sordu.

"O kadar da kötü değil."

Belki kendine güvenen bir tavırla doğmuştur.

Kian her resim yapmak istediğinde Nicholas'ın evine gitmesi beni rahat hissetmedi, bu yüzden atölyede bir sanat stüdyosu kurdum ama doğru kararı verdim mi bilmiyorum.

O günden itibaren Nicholas yemek, rastgele uyku saatleri ve Kian'ı çizme dışında bütün gün stüdyosunda kaldı.

Nicholas'ın sağlığı beni ilgilendirmezdi, ama endişelendiğim Kian'dı.

"Zor zamanlar geçiriyorsan, şimdi bırakabilirsin."

Bir modelleme seansından sonra odasına dönen Kian'a sıcak bir fincan çay verirken bir gece geç saatlerde ona söyledim.

Kian nazik gözlerini kırptı ve çayı yudumladı.

"Her şey yolunda. Yapacağımı söyledim, bu yüzden sonuna kadar sorumluluk alacağım. "

Kian güven verici bir şekilde bana gülümsedi.

Bu kadar tatlı bir adam nasıl bu kadar kötü olabilir?

Ama kendimi gerçeğe geri döndürdüm.

Yaşamaya çalışıyorum Bencil olmak kişinin hayatta kalma oranına yardımcı olur.

Bir yıl sonra kendini uyandırır ve tüm gücüne el atarsa ​​iyi olur. Ya da şu anki kadar nazik olsaydı, kötü niyetli insanlar tarafından alışırdı ve sonra yine de kararardı?

Alışmasın diye kalbini sertleştirmesi daha mı iyi?

Belki kalbin tamamı değil, sadece yarısı.

O gece böyle saçmalıklar üzerine düşündüm.

***

I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin