22

891 90 2
                                    

Zaman durmuş gibiydi.

Olivia'nın iyice kapatılan göz kapakları açıldı. Ona baktığında, bir dalga depremi Kian'ın açık mavi gözlerini salladı. Onu çağıran sesi ısırıyordu.

"Usta……."

Öldüğünü düşünmüştü ama hayattaydı. Kırılmak üzere olan bir dal gibi zayıf görünüyordu. Ama düzgün nefes alıyordu. Önündeki mucizevi manzaraya inanamadı.

Onun şaşkın ifadesini görünce hafifçe gülümsedi.

"Hayattasın……."

Sözlerini birleştirmek zormuş gibi nefesi yoruldu. Görme, Kian'a buzlu su gibi çarptı.

Bu zamanı değil. Onu kurtarmalısın.

Göktaşları gibi düşen kayalar dondu ve şövalyelere çarpmadı. Kian yerde havada süzülüyordu ve hızla ayaklarını yere değdirdi.

Bu beklenmedik durumla karşı karşıya kalan şövalyelerin yüzleri utançla doluydu.

“……!”

Toprak ve taş yığınları ve kayalar düştü. Bir kükreme ile kalın bir toz ve moloz perdesi yükseldi. Bir rüzgar estiğinde, tanığın tahriş olmuş gözlerini kapatan ve boyayan ezici kirin yerleşmesine yardım ettiğinde, görünürlük yeniden başladığı için sahneyi incelediler.

Kian ve Olivia çoktan ortadan kaybolmuştu.

***

At sırtındaki şövalye kalabalığının ve aşağıdaki yıkılmış ve yanmış toprağın trajik resminin olduğu sahnede, ıslak boya gibi koşarken ve çarpıtılırken, yüzen uyuşukluk içimde girdap gibi döndü. Vücudum boyunca hızla uzayda sıkışan ve hızlanan çoğalan bir deja vu gibi mükemmel bir his.

Hareket ediyor ya da taşıyorduk - fizik kanunlarına meydan okuyarak ve bunu yapmadığımı biliyordum - beni kollarının arasına alan adam öyleydi. Geç fark ettim:

Kian'ın büyülü güçleri uyandı.

Kian bir büyücüydü.

Aynı anda hem tanıdık hem de tanıdık gelmeyen bir yüze baktım. Kian'ın güzel yüzüne bakarken kaygı düğümlendi. Sinirli bir sesle dedi ki:

"Usta, orada dur - yakında orada olacağız."

Beni kurtarmaya çalıştığını biliyordum. Bayılma ya da taşınma hissi - hangisi olduğunu bilmiyordum - üzerimi yıkarken inledim.

"…… Uh-"

Bir kez daha, alan bozuldu ve çarpık bir manzara yavaş yavaş odak noktası haline geldi.

Önde ortaya çıkan şey, Ashford Dükü'nün görkemli malikanesiydi.

Kan ve kirle kaplı görünen Kian ve ben, bir zamanlar sessiz olan malikanenin önünde bir kargaşa içinde ters döndük.

"Özlemin! Ne oldu?"

Düşünceli uşak kaçtı. Uyuyan çalışanlar, bir hizmetçi bir şifacı çağırmak için koşarken titreyerek bir anda uyandılar.

Belki de çok fazla kan kaybettiğim için, çevredeki kargaşa daha da uzağa düştü. Sonunda, kulaklarımda sadece başımın üzerinde duyulan yumuşak, alçak ses oyalandı.

Artık her şey yoluna girecek, Usta.

Bu sözler beni rahatlattığı için mi? Tutmakta olduğum bilinç dizisinin hızla karanlığa kaymasına izin verdim.

***

Bilinçsiz bir Olivia'yı konağa taşırken, Kian düşündü:

Ölmeyecek. Hayır, tam tersini düşünmemelisin bile - Hayır, bunu hiç düşünemezsin.

I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin