18.1

866 100 3
                                    

Orijinal eserde Anna, Arşidük Balthazar'ın hizmetçisiydi. Büyük Dük'ün Kian'ı canlı canlı dolduracağı korkunç gerçeğini öğrenir.

Anna, hayatını tehlikeye atar ve Kian ile birlikte malikaneden kaçar. İmparatorluğu terk etmeye ve uzak bir yerde yeni bir hayat yaşamaya çalışıyorlar, ama …….

Ulaşılamayacak bir hayalle biter. Arşidük onları yakalar.

Eşyalarını çalmaya çalışan Arşidük, Anna'ya Kian'ın gözleri önünde korkunç bir şekilde işkence yapar.

Kian'ın kalbi paramparça olur çünkü Anna'nın acı içinde ölmesini izlemek zorunda kalır.

Grand Duke, planlandığı gibi Kian'ı doldurmaya çalışır ve Kian, Anna'ya içi boş gözlerle bakar ve kalbinin yavaşça durduğunu hisseder.

Sevdiğini kurtaramayan çaresiz halinden nefret ediyor, Anna'nın ölmesine neden olduğu için keskin bir suçluluk hissediyor. Ve onu vahşice öldüren Büyük Dük'e karşı ezici bir nefret.

Tüm bu şiddetli, yoğun duygular kaotik bir girdap içinde dönüp Kian'ı yutuyor.

Manası üzerindeki mühür kırılır ve sihirli güçleri uyanır.

Yeni güçlü bir Kian, Arşidük'ü bir böcek gibi öldürür ve düşmüş Anna'ya yaklaşır.

Kian nefesinin kesildiğini bilmesine rağmen yanından ayrılamaz.

O kadar uzağı düşündüğümde, aniden düşüncelerimden uyandım.

Perona tiz bir ıslık çalan bir tren geliyordu.

Ayrılma zamanının geldiğini anlayan Anna, başını öne eğip şöyle dedi:

"Güle güle Prenses."

Artık Anna, orijinalinden farklı bir hayat yaşayacak.

Kian'ı öldürmeye ve doldurmaya çalışan Arşidük Balthazar'ın yerine Kian'ın efendisi oldum.

Yine de, bir şekilde gözüme çarptı ve kader hala ona basıyor gibiydi.

Anna'nın elleri kabardı, elbiseleri yıpranmış ve yıpranmıştı.

Bağımsız olarak iyi yaşayabilen cesur bir kadın, ama benim çok param olduğunu biliyorsun. Öyleyse, ona biraz yardım etsem olur mu?

Rayları kesen trenin sesi yaklaştı ve arkamı dönmeye çalışırken bana meraklı gözlerle bakan Anna'nın kolunu yakaladım. Tereddüt ettim ve sonra ağzımı açtım:

"Hanım. Anna, benimle gelmek ister misin? "

Trenin takırdama ve çığlık atma sesleri yaklaştı.

Tren rayda durdu ve yolcular trene binmek için sıraya girmeye başladı.

"Seninle gel …… seninle gitmemi mi istiyorsun?"

Anna şaşkın bir ifadeyle sordu.

Bir başımı salladım ve açıkladım:

Isabella'nın Gardıropunda stajyer bir terzi için bir boşluk var. Usta Isabella'nın yanında öğrenmenize yardım edeceğim. "

Orijinal çalışmada Anna, tasarımcı olmayı hayal ediyordu. Alışılagelmiş pratik olmayan ya da özensiz elbiseler yerine, kadınlar için rahat ve pratik giysiler yapmak istedi.

Rüya asla gerçekleşmedi, ama bu sefer farklı olacak.

Tasarımcı olmak senin hayalin değil mi?

Anna, içsel duygularını açıkladığımda ve yüksek sesle konuşmaya asla cesaret edemediğini dilediğimde oldukça utanmış görünüyordu.

Diye sordu,

"Bunu nasıl bildin?"

Çünkü Kian'a söyledin.

İkiniz Büyük Dük'ün pençesinden kaçarsanız, bundan sonra ne yapmak istediğinizden bahsettiniz.

"Nasıl bildiğim önemli değil. Önemli olan sana yardım etmek istemem. "

Anna, niyetimi çözmeye çalışıyormuş gibi yüzümü dikkatle inceledi. Bir süre sonra hafifçe başını salladı ve şöyle dedi:

"Dürüst olmak gerekirse hiçbir fikrim yok - Prenses neden bana yardım ediyor?"

Yanıt olarak, onun kinizmine karşı tam bir şefkatle istemeden yarı gülümsedim.

Onun duygularını anlayamadığımdan değildi. Kulağa çok iyi gelen şey, gerçekten de - çoğu zaman gerçek olamayacak kadar iyi.

Yine de Anna'nın teklifimi kabul edeceğini düşündüm çünkü bu onun hayatını değiştirecek bir seçim.

"Ne yapmak istiyorsun? Lütfen bana bir cevap ver, Anna. "

Anna'nın ifadesi acı verici görünüyordu. Reddedeceğinden emin olduğum bir an var.

“Başka hiçbir şey bilmiyorum ama …… Bir şeyi kesin olarak biliyorum. Bu, hayatımda bir daha gelmeyecek bir fırsat. "

Anna'nın gözleri zaten sağlamdı. Savaşmaya karar veren bir savaşçı gibi.

Seni takip edeceğim prensesim.

Evet, tanıdığım Anna bu. Geriye bakmak ya da tereddüt etmek ona uymuyor.

"Doğru seçimi yaptın."

Ona gülümsedim ve elini tuttum.

***

Anna başkente üç gün sonra geldi.

Anna'yı Isabella'nın Gardıropuyla tanıştırdım ve söz verildiği gibi baş tasarımcı.

Isabella, Anna'yı keskin gözlerle gözlemleyerek,

Leydi Olivia'nın isteği, bu yüzden size özel bir şans vereceğim. Önümüzdeki hafta değerini kanıtlamazsan sana bildiğim hiçbir şeyi öğretemem. "

Isabella'nın gerçek anlamı 'Ben kimseyi öğrencim olarak kabul etmiyorum' idi.

Sıradan insanları korkutacak bir durumdu. Ama Anna'nın gözleri motivasyonla yanıyordu, ruhu parlıyordu.

O cevapladı:

"Kelimeler yerine eylemlerle kanıtlayacağım."

Isabella'nın soğuk kalpli ifadesi çok kısa bir süre için serbest bırakıldı - ince bir ifadeydi. Anna'nın kendine güvenen ve kararlı tavrından hoşlanmıyor gibi görünüyordu.

Görme beni rahatlattı. Anna çalışmasaydı ve bundan sonra kendi çabalarına güvenirse bu anlamsız olurdu.

Arabaya tırmanmaya başladığımda Anna şunları söyledi:

"Ne kadar uzun sürerse sürsün, prensesten aldığım zarafeti kesinlikle ödeyeceğim."

I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin