20.2

856 101 10
                                    

İlk başta onu yanlış anlamıştı.

Nazik olan hosteslerin aslında ne istediği belliydi. Bu yüzden onun farklı olmayacağını düşündü.

Ama Olivia …….

Onu tehlikeden kurtarmak için endişeli gözlerle koştu ve soğuk elleriyle sıcaklığı paylaştı. Ona sert sözler söyleyen hizmetçiyi cezalandırdı ve çirkin yaralarına ilaç uyguladı.

Tüm bu iyilik onun için çok az şey ifade edebilirdi. Ama ona sıcaklık verdiler.

Köleler ölene kadar köle olarak yaşarlar ve yaşlandıklarında ve artık işe yaramadıklarında çöp gibi atılırlar.

Böyle bir sonumun olmasının bir önemi olmadığını düşündüm.

Çünkü zaten bu hayatta hiçbir beklenti ya da umut yok.

Ama neden…….

Suyun yüzeyine düşen güneş ışığı ve gökyüzünü içeren şeffaf göl çok mu güzel görünüyor? Ona baktığında ve gülümsediğinde kalbi neden sıcak hissediyor…….

Ancak o zaman Kian büyük bir yanlış anlaşılma yaşadığını anladı.

Her şeyden vazgeçtiğimi ve her şeyi terk ettiğimi sanıyordum ama bu değildi.

Kalbim yıpranmış ve donuktu ama yine de kaldı.

Bir insan olarak mutlu olmak istiyorum.

Onunla tanıştıktan sonra anladığı gerçekti.

"Kaç ... ... Çalıştır ... ..."

Bu yüzden onu terk edip kaçamadı. Onun yanında ölmeye karar vermesi uzun sürmedi.

Sırtını delen keskin buz hissiyle korkunç bir ıstırap çıktı.

Kanama hissiyle gözlerimin önü dönüyormuş gibi hissetmeye başladı.

Bulanık görmede, kanamaya bağlı olarak gözlerinin bulanıklaştığını gördüm.

O ağlıyordu. Gözyaşlarını sildi ama gözyaşlarını durduramadı.

Onu kurtarmak istedi. Onun için her zaman yaptığı gibi.

Ayrılırsam, sonunda ölecek. Bunu yapmadan önce acele etmeli ve onu güvenli bir yere götürmelisiniz…….

Kian, Olivia'ya sarıldı ve istediği gibi hareket edemeyen vücudunu hareket ettirmeye çalıştı.

Onu gören büyücü kıkırdadı.

"Ne sadık bir köle."

Kian ona ölümcül bir bakış attı. Sert bir uyarıda bulundu:

"Rahatsız etmeyin."

Sonunda anladı:

Bu hayattan vazgeçmek istemiyorum.

Bana ulaşanları kurtarmalıyım, ölü kadar iyiydi.

Ama o anda, Olivia'nın başı kucağına düşmüş bir oyuncak bebek gibi düştü.

Sanki inanamıyormuş gibi - gerçeği reddediyormuş gibi. Gözleri ardına kadar açıldı.

"Hayır… … ."

Bir anda kafası bembeyaz oldu. Dudaklarını o kadar sert ısırdı ki kanar.

Neden niçin.

Ölmeyi hak ettiği ne yaptı? Bu mutluluğu yeni buldum. Neden onu benden alıyorsun?

"Usta… … ."

Kian umutla onu aradı. Ama cevap gelmedi.

"……."

Öfke, Kian'ın uzun süredir unutmuş olduğu bir duyguydu: Bir kölenin yüzleşmesi gereken mantıksız şeylere kızarsanız, sadece acı çekersiniz.

Bir andan itibaren, hissettiği tek duygu korkunç bir çaresizlik ve teslimiyet duygusuydu.

Ölümcül niyet de unuttuğu duygulardan biriydi.

Çocukken bir zamanlar efendisinden kaçmaya çalıştı.

Ve ondan sonra, bir daha asla koşmayı denemedi.

Efendilerini öldüren ve kaçan asi köleler, en korkunç ve dehşet verici şekilde halka açık bir şekilde idam edildi. Sahibi onu plazaya götürdü ve kölelerin baştan sona acı içinde ölmesini izledi.

O gün, korku kemiklerinin derinliklerine sızdı, herhangi bir isyan veya meydan okuma iradesini öldürdü. Kökten duygusal olarak hadım edildi. Köleliksiz hayatı düşünmesini engelledi.

Geriye kalan tek şey efendiye katı itaatti.

Sahibinden ne kadar nefret etse ya da bilinçaltında öldürmek istese de, bu duyguları daha bilinçli hale gelmeden yok edebildi.

Onları öldürecek gücünüz olmasaydı, bu duygular zaten boşa gidiyordu. Sadece onu rahatsız eden duygulardı. Kasıtlı olarak var olduklarını bilmiyormuş gibi davrandı ve görünmez gibi davrandı.

Ama şimdi buna gerek yok. Zaten hayatın sonu buysa sabırlı olmanıza gerek yok.

Kian istekli, gazabına ve cinayet duygularına teslim oldu.

İnanılmaz derecede büyük bir ölümcül öfkeyle kendisinin delirdiğini hissetti - Olivia'yı ondan alanları öldürmesi gerekiyordu.

Kısık bir gazap - o kadar güçlü ki mantığı yok etti.

Hiçbir iz kalmasın diye hepsini parçalara ayıracağım.

Hepsi, birini yalnız bırakmadan - hepsi.

"… … Seni öldüreceğim."

O aşamanın tükendiği an.

Güçlü bir kuvvet patladı ve şiddetli bir şekilde tüm vücudunu yakarak öfkeden kudurdu.

I Became the Master of the Villain-악역의 주인님이 되었다[NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin