•19

1.2K 161 91
                                    


Rüzgar'ın attığı mesajla bakışırken kalbime inme iniyordu. Bana. Az önce. Sen. Bana. İyi geliyorsun mu demişti bu çocuk.

Birden ayağa kalkarak "yes bee, çok şükür Allah'ım" diye bağırıp zıplıyordum. Zıplamaktan yorulup durduğum an etraftakilerin garip bakışlarını görünce utançla başımı eğdim. "Şey babam doğurmuşta" diye mırıldandığımda birkaç alaylı bakışı görmemle dediğim cümlenin farkına vardım.

Dünyanın en rezil insanı falan olabilirdim. Babam doğurdu da ne demekti? Daha fazla bu utanca dayanamayacağım için koşarak oradan uzaklaştım.

"Anaam anam canım anam" diyerek eve girdiğimde annem "deli kız hayırdır, ne bu neşe" dediğinde sırıttım.

Rüzgar'ın o mesajından sonra mutlu olmamak elde değildi. "Anne kızın elden gidiyeaah" dediğimde annem "ne, kime" dediğinde dediğim şeyim farkına vararak sahte bir gülüşle "şey, ııı ne kime anne " dedim ve koşarak odama gittim.

Bu çocuk bana hiç iyi gelmiyordu. Tek bir mesajıyla bütün devrelerimi yakıp geçmişti. Ama beni çok mutlu etmişti. İyiki vardı.

Annemin arkamdan "buraya gel kaçma kız" dediğini duysamda çok takmamaya çalışarak üzerimi değiştirdim.

Akşam ingilizce projesi için Süedayla kafeye gidecektik. Hemen Süeda'yı arayıp "kuşuum akşama ne giyiyoruz" diye sorduğumda "kıyafet " dedi.

Gözlerimi devirerek "hadi ya tüh nasıl benim aklıma gelmez, yıkıldım şuan" diyerek söylenirken "tamam be zevzekliği kes" dedi.

"Bilmiyorum daha karar vermedim, Mete'de orada kesin olacak değil mi" dediğinde "tabiki olacak bilmiyor musun süper üçlünün tapulu kafesi orası" dedim.

"Süper üçlü ne be" diye sorduğunda  gülerek ekledim "Melis, Mete, Rüzgar " dedim. "Ne kadar yaratıcı bir isim bulmuşsun  kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi" dediğinde sanki o görebilecekmiş gibi gözlerimi devirdim. "Bu arada sana bomba bir haberim var, hazır mısın" dediğimde "hazırım, gönder gelsin" dedi.

"Rüzgar bana iyi geliyorsun dedi " diye bağırdığımda "nee" diye cırlamasıyla telefonu kendimden uzaklaştırdım. "O zaman dans" diye bağırdığında erik dalı açıp oynamaya başladık. Resmen şuan telefondan karşılıklı göbek atıyorduk.

Gülerek "tamam mal çok yoruldum yeter" dediğimde "iyi geldi ha bu. Yürü be enişte, kimin eniştesi" dedi.

"Tamam tamam hadi kapatıyorum, öptüm  " deyip kapattım.

Nefes nefese kalmıştım. Kendimi soluklanmak için yatağa atarken kendi gerçek instagramıma bayadır girmediğimi fark edince esen'den çıkış yapıp kendi hesabıma geçtim.

Bir iki story izledikten sonra bayadır fotoğraf atmadığımı hatırlayınca galerime girip beğendiğim bir fotoğrafı paylaştım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ESEN |YARI TEXTİNG|*Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin