Bu bölüm yeni bölüm için beni (beni beni bihterinizi) kesmeye razı olan minnoşa gelsin isimsiz5667
Ayrıca o kadar güzel yorumlar yapanlar var ki ileri bölümlerde de bu kişilere ithaf etmeyi düşünüyorum.Eve hızla geldiğimde annem kapıyı açtı. "Seninki çok sinirli bizi kesmeden hemen odana geç" dediğinde korkuyla eve girdim. Korkak adımlarla odama gittiğimde yatağımın üstünde oturmuş telefonuyla oynayan Süeda'yı görünce şirin olmasını umarak "canım arkadaşım ne yapıyorsun " dediğimde eliyle yanını işaret edip "gel gel" dedi. Şuan çok korkunç gözüküyordu.
Korkuyla yanına gittiğimde telefonundan gösterdiği korkunç resimlerle "ne şekilde ölmek istersin sen seç" dediğinde korkuyla elime yastık alıp "açıklayabilirim gerçekten" dedim bir yandan da kendimi güvenceye alıyordum. Evet kendimi güvenceye yastıkla alıyordum ama bu şuan hiç önemli değildi.
"Açıkla o zaman" dediğinde nefessiz konuştum "ya bak dinlemedin bile belki açıklamam çok mantıklı" derken şaşkınca gözlerim aralandı "bir dakika bir dakika sen bana açıkla mı dedin" kafasını evet anlamında salladığında korkuyla yanına gidip ateşine baktım. Yo ateşi yoktu.
Korkuya bir iki adım geri gittim "sen kimsin ve benim arkadaşıma ne yaptın " dediğimde güldü. "Mal mal hareketler yapma sinirleniyorum " dediğinde "ben seni bir saat kadar ektim ve hala gülüyorsun" gözlerim birden açıldı ve ekledim "yoksaa" tek kaşımı kaldırarak sordum "yoksa sen aşık mı oldun" dediğimde hızla kafasını bana çevirdi. "Hayır, ne zaman ,kime" dediğinde sırıttım.
O da benim gibi panik halinde saçmalardı. Bu sefer kozlar benim elimdeydi."kime aşık oldun çabuk söyle 10 saniyen var" bekledikten sonra ekledim "iki biiir" dediğimde "ama hani on saniyem vardı" dediğinde daha da bağırarak "sııff-" sıfır diyeceğim sırada "METE" diye bağırmasıyla olduğum yerde kaldım.
Benimkinin Mete miydi yoksa bu. Yok ya o değildir. O muydu. Bizim başka Mete diye tanıdığımız yoktu ki.
Kuşkuyla "Hangi Mete" diye sorduğumda gözlerini kaçırarak "Rüzgar'ın arkadaşı olan Mete" dediğinde gidip kafasına bir tane yapıştırdım.
"Bana ne zaman söylemeyi planlıyordun paşam, planlarının arasında böyle bir şey var mıydı" dedim. Trip atıyordum. Çünkü ben ona sıçtığım boka kadar her şeyi anlatmaya çalışıyordum.
"Ya kızım bende yeni yeni kabulleniyorum" sıkıntıyla nefes verdi. "Korkuyorum, çünkü Mete çok yakışıklı bana asla bakmaz" dedi. "Kızım sen mal mısın Mete sana bakmazsa kendi beyinsizliğidir" sonra ekledim "sen kendinin farkında değilsin, ne kadar güzelsin ortada sarı sarı geziyorsun " dedim.
Süeda sarı saçlıydı ve gerçekten güzeldi. Asılan yüzü yavaş yavaş düzelirken "Mete sana bakmayacaksa gitsin bokuyla oynasın" dediğimde kahkaha attı. "Tamam be abartma" dedi.
Annemin bize seslenmesiyle odadan beraber çıktık. "Ooo Gece hâlâ ölmemişsin" dediğinde Süeda sahte bir sinirle "Aşk olsun Ayşe Teyze o kadar mıyım ya" dediğinde sırıttım. Evet o kadardı. "Cadalozsun kızım sen, kendini bilmiyormuş gibi konuşmasana" dedi.
"Ama bu cadalozu Gece'den çok seviyorsun" dediğinde annem "tabiki sen varken Gece kim köpek" dedi. Anneme dönerek "oha anne bari ben varken yapma, sizi duyabiliyorum farkında mısınız" dediğimde ikisi de sırıttı.
"Çok konuşmayında alın şu tabakları hadi" dediğinde uzattığı sarma ve yaş pastayı sevinçle alarak "ellerin dert görmesin canım anam" dedim. "hadi gidin sıpalar" dedi.
Gülerek odama geçtiğimizde Süeda'ya bugün Rüzgar'la olan her şeyi anlattım. Birden bağırınca sıçradım "sen yani Rüzgar'ın elini mi tuttun? Ohaa yemin ederim en iyi ship olacaksınız" dediğinde somurttum. "Sorma sorma bir ship ki çocuğun benden haberi bile yok" deyip ofladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESEN |YARI TEXTİNG|*Tamamlandı*
Historia Cortarüzgar_karahan: peki adın neden esen? esen: seni ilk gördüğümde kulağımda kulaklık , karşımda sen esen: kulaklıkta yüzyüzeyken konuşuruz- esen esen: seni gördüğümde dinlediğim şarkı yaptım ismimi esen: çünkü duygularımı şarkı ile ifade etmeyi s...