•24

1.3K 161 177
                                    

Bu saatte yeni bölüm atmayan da ne bileyim kendine kitap yazıyorum falan demesin.

Yorumlarımda iki kişi o kadar çok ısrar etti ki o yüzden atıyorum :)

Rüzgar yanımdan kalktığından beri bankta boş boş oturuyordum. Rüzgar'ın kardeşini de o dalgınlıkla nasıl tanıyamamıştım. Gerçekten aptaldım.Ayrıca Rüzgar'ın morali baya yerinde gibiydi. Dünden sonra hızlı toparlanmıştı.

Aklım hala dünden sonra hayatım değişti demesindeydi . Benimle bir alakası olup olmadığını düşünmüştüm. Eğer alakası varsa gerçekten bilinmeyenin ona iyi geldiğini düşünüyor olmalıydı.

Peki ben ona kimliğimi ne zaman söyleyecektim ya da söylesem hayal kırıklığına uğrar mıydı? Bilmiyordum.  Açıkcası şuan bunları pek umursamıyordum. Şuan Rüzgar'ı kendine inandırmak benim için daha önemliydi.

Biz diye bir şey olsa da olmasada onun tüm hayatı boyunca kendini suçlamasını asla istemiyordum. Mutlu olmalıydı. Başta kendisi için sonra annesi için mutlu olmalıydı. Çünkü o kadar temiz bir kalbi vardı ki bunu hak ediyordu. Tefonumdan bildirim sesi gelince yavaşca açtım.

Rüzgar_karahan: hayırdır esen hanım bugün sesin soluğun çıkmıyor.

Okuduğum mesajla bir an tüm bunların rüya olduğundan şüphe ettim. Yani tamam hayatım değişti demişti ama bu kadar hızlı bir değişim beklemiyordum.

esen: bir dakika sen bana mesaj attın

esen: doğruyu söyle ölüyor muyum?

Rüzgar_karahan: Abartma o kadar mı  kötü davranıyorum sana

esen: bir dakika düşüneyim

esen: EVET TABİKİ RÜZGAR AĞZIMA SIÇIYORSUN KAÇ GÜNDÜR HABERİN VAR MI 

Rüzgar_karahan: özür dilerim

Bugün Rüzgarcığımın özür dileme günü falan mıydı?  Yaşadıkları kolay şeyler değildi. Neden önceden böyle davrandığını öğrenmiştim ve şuanda bazı şeyleri düzeltmek için çabalıyordu. O yüzden tabiki ona kırgın ya da kızgın değildim. Unutmuştum bile hepsini. Önemli olan bundan sonrasıydı. Hayatının değişmeye başladığını kendi söylemişti. Kendisi de değişmek istiyordu ve bende buna dünden razıydım. Ama tabi bu fırsatı değerlendirmesem de olmazdı.

esen: öyle hemen tav olmam yalnız ben

Rüzgar_karahan: Ne verelim ablama

esen: canım abla deme lazım olur

esen: neyse

esen: bir tane  sweetini istiyorum senden , daha önce istediğim ama bana vermediğin

esen: onu istiyorum

Rüzgar_karahan: Hiç kaçışım yok mu?

esen: yok :d

Rüzgar_karahan: Ama onu çok seviyorum bari başkasını iste

esen: hayır aslan parçası ben onu istiyorum.

Rüzgar_karahan: Tamam be

esen: aferin adam ol

Rüzgar_karahan: 😑

Rüzgar_karahan: Neyse nasıl vericem peki hani daha seni tanımıyorum falan ya

esen: ben onu hiç düşünmemiştim.

ESEN |YARI TEXTİNG|*Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin