•32

1.1K 163 100
                                    


Gözyaşımı sildiğimde yavaşca Rüzgar'dan ayrıldım. Şuan içimde tahmin bile edemeyeceğim derecede huzur, mutluluk, sevinç vardı.

Mal mal gülerek Rüzgar'a bakarken iç çektim. Yani gerçekten olmuştuk. Biz sevgili olmuştuk. "Şuan bir rüyaysa Rabbim beni hiç uyandırma" dediğimde Rüzgar birden kolumu sıkınca acıyla bağırdım. "Napıyorsun öküz, kolum koptu" dedim.

Gülerek "rüyada mıyız değil miyiz onu test ettim" dediğinde güldüm. "Hayır bunu neden benim kolumda deniyoruz seninkinde deneyelim" dedim. Güldü. Hep gülsündü o. Hep mutlu olsundu.

Bende şuan itibariyle utanç falan kalmamıştı. Resmen biz sevgiliydik. Rüzgar'da beni seviyordu. Bende onu seviyordum.

Elini tutarak konuştum "helalim oldun demek ha Rüzgar" dediğimde kocamam kahkaha attı. "Helalin oldum Gece" dediğinde güldüm. Bunu bana Rüzgar'ın söylemesi gerekmiyor muydu? Ama önemli değildi.

"Biliyor musun, gerçekten çok güzelsin" dediğinde birden gelen bu iltifatla yanaklarım kızarmaya başladı. Utanmam geçti mi demiştim ben. Unutun gitsin utanmam geçmemişti.

"Sağ ol, sende" dediğimde güldü. Ben çocuğa az önce sende güzelsin mi demiştim. Gerçekten manyak falan olmalıydım.

"Yani öyle demek istememiştim aman neyse of sus" dediğimde gülerek "sakin ol Gece" dedi.

Bir iki dakika sessizlik oluştuğunda ilk ben konuştum. "Biliyor musun, ilk mesaj attığımda biri bana siz sevgili olacaksınız dese yav he he derdim " dedim. Sırıttı. "Bende öyle derdim" dediğinde güldüm. Yani Rüzgar'ın bana cevap vermesi bile bir mucizeydi.

"Cidden Rüzgar nasıl bana cevap verdin" diye sorduğumda "ilk bana mesaj attığında şarkı sözü yazmıştın, sevdiğim bir şarkıydı ilk o zaman cevap vermiştim ama sonrasında seni engellemek gelmedi içimden aslında ilk yapmam gereken şey oydu ama bilmiyorum" dedi.

"Ya görüyor musun Rüzgar sana kaderde varsa olur demiştim, varmış" dedim. "Evet, haklısın" nefes verip ekledi. "Galiba şu gözündeki kırgınlık muhabbetinden de etkilenmiş olabilirim. Çünkü yakın arkadaşlarım ve ailem dışında kimse bir derdimin olduğunu görmemiş, direk bana soğuk demeyi tercih etmişlerdi. Kimse beni görmemişti, halimi hatrımı sormamıştı " biraz susup ekledi "sen dışında tabi" dedi.

Kocaman gülümsedim. İyiki o gün ona o mesajı atmıştım. İyiki Rüzgar'ın içini görebilmiştim.

Hüzünlü havayı dağıtmak için "yaa işte adam ol kıymetimi bil" dedim. Güldü. Cidden ne kadar da mütevaziydim.

"Kızım sen hani utangaçtın" dediğinde sırıttım. Bu kadar sırıttığım için kesin akşam ağzım ağrıyacaktı. "Oo koçum atı alan Üsküdar'ı geçti onlar hep numaradandı " dediğimde güldü. "Ya öyle mi" dediğimde kafamı salladım.

Hayvan gibi yüzüme yaklaştığınde burunlarımız neredeyse birbirine değecek mesafedeydi.Çoktan kalbim horon çekmeye kalkmış yanaklarıma kanlar hücum ediyordu.

Salak salak gözlerinin içine bakarken gülümseyerek geri çekildi. "Hayırdır Gece bir kızardın" dediğinde hemen başımı ondan çevirdim. Su aygırı Rüzgar utanmam için yapmıştı.

Bende şey sanmıştım. İşte şey yapacak sanmıştım. Utandım. Kısık sesle boğazımı temizleyerek "ne alakası var hava sıcak" dediğimde güldü.

Gülmekte haklıydı. Hava o kadar soğuktu ki utanmasa birazdan kar yağacaktı. Ben gelmiş çok sıcak diyordum. Rezillik denince akla hemen benim adım gelirdi cidden GECE GECE GECE.

Kolunu omzuma atarak kafama küçük bir buse kondurdu. "Tamam utanma" dediğinde güldüm. Şuan o kadar mutluydum ki. Kalbimin bu denli hızlanmasına engel olamıyordum.

ESEN |YARI TEXTİNG|*Tamamlandı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin