Bu bölümü de attıkları yorumlarla gerçekten beni güldüren minnoşlarıma ithaf ediyorum. dnzmrgl01 karsimbibahh SudenazGulum ecemelis95 alone99angelİYİ OKUMALAR;)
esen: zaman yok yol gitmiyor
esen: anlatarak bitmiyor
esen: dertleeeer dertleeer
esen: kafamda binbir desen
esen: sense RÜZGARSIZ ESEN
esen: tek nefeste karıştı tüm renkler
esen: sevenim sevmeyenim arsız
esen: sensizlik boktan farksız
esen: ben neye doğru evrildim?
esen: güneşimsin gökyüzünde
esen: ya da gök senin yüzünde
esen: anlamlar aşıp geldiim.
esen: oğlum şarkı çok güzel değil mi?
esen: bak diyorki RÜZGARSIZ ESEN
esen: bu ne demek Rüzgar annem
esen: Rüzgar artık esenciğine koşarak, uçarak ya da sürünerek de gelebilirsin gerçi bana fark etmez
esen: nerde kalmıştık
esen: haa
esen: işte diyor ki esene doğru hadi siktir git Rüzgar demek dksjsjjsjdananskm
esen: of sen şuan uyuyorsun di mi lan
esen: şerefsiz Rüzgar karın uyuyamıyor kalk sende uyuma
esen: eee Rüzgar senin uykun çok ağır
esen: şimdiden anlaşalım ilerde çocuklarımıza gece hep ben bakmam
esen: geceye sen bakarsın
esen: gece
Oflayarak telefonu kapattım. Öküz, hayvan, gergedan Süeda yanımda horul horul uyuyordu. Mağlum dönemime girmiştim. Kasık ağrısından ve can sıkıntısından uyuyamayınca bende Rüzgar'a mesaj atmıştım. Ama o da uyuyordu.
Bu dönem benim için çok ağrılı geçerdi. Bu yüzden ultra sinirli olup ultra saçmalardım, tabi hayvan gibi de duygu değişimi yaşardım. Büyük ihtimalle çocuk ona attığım mesajları görünce ben bu deliye nerden çattım diyecekti. Ama olsun ben onu her düşüncesiyle severdim.
Can sıkıntısıyla oflayarak yatakta dönmeye başladım. Süeda "gece gece napiyosun amk götünde kurt mu var" diye mırıldandığında " sus kız kafana şimdi şapalağı geçiririm" dediğimde o çoktan horlamaya başlamıştı.
Sinirle telefonumdan bir şarkı açıp kulaklığımı takıp gözlerimi kapattım. Boku yemiştim. Yarın okulda ruh gibi gezecektim. Şarkının melodisiyle gözlerim yavaş yavaş kapandı. Tabi aklımda yine Rüzgar...
Süeda'nın o cırtlak sesisini duymamla kafamı yastığımın altına gömdüm "Ayşe teyze kafayı yicem kızın kalkmıyor" diye bağırdı. Annem "halaları da böyleydi bunun" dediğinde bu uykulu halimle bile kısık sesle "yuh anne halalarım ne alaka amk" dedim. Süeda "Ayşe teyze kızın daha gözünü açamıyor ama küfrediyor" dedi. Annemin adım seslerini duymamla yatağa daha fazla sindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESEN |YARI TEXTİNG|*Tamamlandı*
Storie brevirüzgar_karahan: peki adın neden esen? esen: seni ilk gördüğümde kulağımda kulaklık , karşımda sen esen: kulaklıkta yüzyüzeyken konuşuruz- esen esen: seni gördüğümde dinlediğim şarkı yaptım ismimi esen: çünkü duygularımı şarkı ile ifade etmeyi s...