12-

2.8K 160 38
                                    

Bilgisayarın başına geçip yeni gelen dosyayı açıp incelemeye başladı. Kaç saattir utançtan ne yapacağını bilmez bir şekilde işe odaklanmaya çalışsa da yapamıyordu. Birden niye böyle yaptığını sorgulamak bile yeni aklına geliyordu ve sürekli hatırladığı için de yüzündeki kızarma bir türlü geçmiyordu.

Bundan önce de bazı yakınlaşmalar yaşamışlardı ve o da bunları farklı şekilde yorumlayabilmişti en azından arkadaşca olduğuna inandırmıştı kendini fakat öpmek ya da öpülmek arkadaş çerçevesinde olamayacak şeylerdi. Normal bir öpücük olsa yine farklı düşünmezdi, resmen işaretlemişti onu !

Kerem bile onu bu şekilde öpmemişken bu durumu nasıl görmezden geleceğini düşünüyordu. Hemen ergen kız moduna giremezdi ki zaten bir anlık bir şeydi deyip basitçe açıklayabilirdi.

Telefonunun kamerasını açıp boynunu incelerken morarmaya başlamış izlere yüzünü asarak baktı. Bir an önce sipariş verdiği kapatıcı gelmezse yakasını boynuna bantlayıp gezmek zorunda kalacaktı!

Yakasını biraz daha açıp köprücük kemiğinin üzerindeki diğerlerinden biraz daha büyük olan ize dokundu . Biraz acıyordu , yüzünü buruşturarak söylendi  ''Hayvan herif olmamış bu koparsaydın. ''

İzlere dokunmaya devam ederken kapı çalınca telaşla yakasını kapatmaya çalıştı ve girmesi için komut verdi. Sonunda kurtarıcısı gelmişti. Kargocu adam ürünü teslim edip çıkınca hemen ardından o da kimseye görünmemeye özen gösterek lavobaya gitti .

Kapıyı ardından kapatıp kilitledi. Kimseye olmadığı için rahatlasa da her an biri gelebileceği için hızlıca işe  koyuldu . Koparmak istermiş gibi açtığı paketten ruja benzer şeyi aldı ve elinin üstüne sürüp renk uyumunu kontrol etti . Tam olarak tutmasa da dikkatli bakılmadıkça belli olacak gibi durmuyordu . Daha fazla oyalanmadan direkt yumuşak ucu boynun da fark edilecek olanların üzerine sürdü ve parmaklarıyla dağıttı.

Beceriksizce dağıttıktan sonra ellerini yıkayıp kuruladı ve yakasını düzeltip kapıyı açıp tekrar odasına doğru ilerledi .

Zihninin içinde dönen düşüncelerle başa çıkamıyordu. Belki homofobik biri değildi fakat bu eşcinsel  olduğu anlamına gelmezdi. Öyle olsa bile bir ilişki kurmaları imkansızdı çünkü bu durumda şirket imajı ve işlerini kötü etkilerdi ki bu sadece bir tanesiydi . Daha bir çok sorun çıkardı karşısına ve bunları kolayca atlatabilecek biri olduğunu düşünmüyordu.

Sanki ortada bir teklif varmış gibi düşünüyordu ve bu çok aptalca bir durumdu . Bir kere öptü diye sevgili olacak  degillerdi!

''Aptalsın. '' diye seslice mırıldandı. Kendine daha bir çok şey sıralardı ama ondan daha önemli işleri olduğu için somurtarak masasına geçti .

''Bir an önce gün bitsin başka hiç bir şey istemeyeceğim.''dedi ellerini saçına daldırmadan önce. Düşünce yetisinin yok olmasını istiyordu kısa bir süre için aksi takdirde kafasını kesip atmayı düşünüyordu. Her iki saniyede bir iğne batırılıyormuş gibi saplanan ağrılardan bıkmıştı.

''Yemek zamanı! '' diyerek içeri dalan Buse'yle irkilerek bakışlarını ayağından çekip ona dikti . Yüzünde hiç bir mimik oynamadan yanına gitti .

''Karan bir sorun mu var ?'' dedi endişeyle elini yanağına ve alnına koyup ateşi varmı diye kontrol etti . Sağlık sorunu olmadığına kanaat getirince üzgün ifadesiyle ona baktı.

''Anlatmak ister misin ?''

''Anlatabileceğim bir şey değil ama teşekkür ederim sordugun için... hadi gidip yemeğimizi yiyelim acıktım.''   dedi yorgun bir nefes salarak .

MİMAR -GAY- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin