Sarhoş gibi kalkıp hazırlandıktan sonra sarsak adımlarla arabasına binip gözünü zor açar halde iş yerine varmıştı. Bu gün mesaisi daha geç başladığından o gelene kadar herkes çoktan çalışmaya başlamıştı.
Onu kendine getireceğini düşündüğü için aldığı kahveyi yudumlayarak asansöre bindi . Bir kaç kişi daha vardı içeride fakat kim olduklarını anlamayacak kadar bayık bakıyordu.
''Günaydın '' dedi hepsi için ve oradakilerden de bir kaç mırıltı yükselince bu işin tamamlandığını düşünerek bayık bakışlarıyla kahvesini izlemeye başladı.
Ara sıra kahvesini yudumlarken yanına yaklaşan bedenden habersizdi bir de onu izleyen gözlerden. Yine bir yudum alacağı sırada kulağına dolan sesle içmekten vazgeçip sesin sahibine döndü.
''Karan değil mi ?''
''Evet bir sorun mu var ?''dedi ilk kez gördüğünü düşündüğü kişiye ifadesizce bakarak . Yüzünü ifadesiz tutsada içinde garip bir his oluşmuştu.
''Söylentiler doğru o zaman .''dedi yüzüne tiksinen bir ifade yerleştirirken. ''Zaten böyle bir tipten ne beklenir ki ...''diye de eklemişti.
Karan ifadesiz tutmaya çalıştığı yüzü kaşları çatılınca bozulmuştu. Bu adam neyden bahsediyordu, ne söylentisi!?
Asansör durunca adam yanından ilerleyeceği sırada kolundan tutup durdurmak istedi fakat adam hışımla kolunu ondan çekti ''Senin gibi dönmelerle temas etemek gerçekten iğrenç. '' diyerek çıktı.
Şok olmuş bir şekilde kapı kapanana kadar giden kişiyi izlemişti. Eş cinsel olduğunu gizlemiyordu fakar açıkta etmemişti. Birileri biliyorsa bu onun için sorun yaratabilirdi ki eğer bu adam gibi bir kaç kişi daha varsa .
İçeride kalan kişilere göz gezdirdi herkes kendi halinde görünüyordu az önce birin burada dönme adı atınsa eş cinsel olduğunu iddia etmemiş gibi . Bu duruma sevinse bile illakin ona sorun yaratacaklarmış gibi geliyordu.
Bu yeni sorun tüm uykusunu geçirmişti ve yerine edişeli bir Karan getirmişti. Gözleri kararsızca sağa sola haraket etmeye ,ellerinde titremeye başlamıştı.
''Onu sorun etme hep böyledir bir kaç güne gelip özür diler ...''diye yine yanından bir ses yükselince bu kezde bakışlarını ona dikmişti. Kırklı yaşlarında duran adam samimi bir gülümsemeyle ona bakıyordu. Karan da yüzüne minik bir gülümseme yerleştirip ona baktı.
''Kimsenin hayatı kimseyi ilgilendirmez .''dedi adam ona güven vermek adına.
''Love is love .''diye ön taraftan bir ses yükselince Karan'ın tedirgin ifadesi yerini daha güvenli bir ifadeye bırakmıştı.
Yanındaki adama bir kez daha gülümsedi ve asansörden indi. Onunla beraber herkes inmişti son katta olduklarından .
Ofisine geçerken yüzündeki gülümsemeye engel olamıyordu. Burası tahmin ettiği bir iş ortamından hep farklı olmuştu fakat bu en bariz farktı onun için.
Çantasını ve kahvesini masasına koyduktan sonra Yağız'ı merak ettiği için sekreterine sormak adına ofisinden yeniden çıktı.
Geniş koridorun karşında kapısı açık olan odayı görünce adımlarını hızlandırdı.
Kapıyı tıklatıp kafasını uzatarak kontrol etti. Masasının başında keyifle kahvesini için Selda hanımı görünce dikkatini çekmek adına öksürüdü ve içeri girdi.
''Günaydın Selda hanım. '' dedi karşında durarak .
''Günaydın Karan ... ne oldu ?'' dedi buraya geliş nedeni sorarcasına.