19-

2K 122 7
                                    

Toplantıdan sonra onu bir daha görmemişti. Şuan onun lehine bir durum gibi gözüksede üzerinden zaman geçtikçe bu konu hakkında konuşmak zorlaşacaktı. O an ne hissettiğini bilmiyordu , aniden gelen istekle yapmıştı ve şuan da çok pişmandı.

Onu öptüğü için bu kez yargılanan taraf kendisi olacaktı her ikisi içinde ve bu onu çıkmaza sürüklüyordu. Belki kendine bir bahane üretebilirdi ama ona ne söyleyecekti? Yeni yeni kabullendiği duygularını söyleyip reddedilmek istemiyordu. Hem tam olarak onu sevip sevmediğinden emin değildi fakat ona karşı ciddi bir çekim hissediyordu ve buda saatler önce olduğu gibi yanlış kararlar vermesini sağlıyordu.

''Ben bittim .''diye ağzının içinde mırıldanıp önünde duran içkiden bir yudum aldı. İşten çıktıktan sonra eve bile geçmeden Kerem'in mekanına gelmişti ve sarhoş olmak yolunda kararlı adımlara ilerliyordu. Normalde altı bardağı zor içerken şimdi sınırını çoktan geçmişti ve yenisi için bardağını uzatmıştı. Bu gün yaşadıklarını daha fazla düşünmek istemiyordu.

''Su ver suna !'' diye Kerem'in bağıntısını duyunca baygın bakışlarını ona çevirdi. Etraf biraz bulanık görünüyordu ama onu seçebilmişti. Henüz akşamın erken saatleriydi ve bir kaç kişi zar zor olurdu ama bu gün neredeyse gece kadar yoğundu.

''Kerem bir şey diyim mi ben ?'' dedi kelimeleri yuvarlayarak . Zaten içeride müzik sesi doluyken Karan'ın söylediğini duymak imkansızdı . Kaşlarını çatıp başını ona eğip bekledi .

''Ben öptüm! '' diye bağırdı ve kıkırdayarak gözlerini Kerem'e dikti . Zavallı Kerem kulağının dibinde bağrılınca yerinden sıçramış ve yüzünü buruşturmuştu.

''Ne diye bağırıyorsun amınakoyayayım sağır oldum !'' dedi kafasını gülerek sağa  sola sallayan aptala bakarak .

''Yahu kaç kez diyeceğim şuna iki bardaktan fazla vermeyin diye ... mala bağlıyor ben uğraşıyorum! '' sinirle yanındaki çaylaklara çıkıştı. Yeni olabilirlerdi fakat burada çalışmanın altın kuralı buydu ve önce bunu öğretirdi. 

''Ben şuna değilim! '' dedi kaşlarını çatıp sert ifade takınmaya çalışarak.

''Hasbinallah ... Tamam değilsin sen .''dedi suyuna giderek . Yeterince işi varken birde onunla uğraşamazdı.

''Hasbinallah ne ki ?'' dedi bu kezde şaşkın ifadesiyle.

Kerem gözü seğirmişti. Ona bağıramazdı ama söylemezse de yanında olan herkese sorardı. Gözlerini kapatıp derin bir nefes alarak konuştu ''Önemli bir şey değil, su iç biraz  kendine gel .''

''Olmas .''

''Neden olmasmış? ''

''Çünkü bu gün ...''

''Bu gün? '' diye merakla ona baktı. Normalde nadiren sarhoş olurdu ve olduğu zamanda bir sürü sorun çıkarırdı fakat bir bebekten farkı kalmazdı.

''Unuttum ki .'' dedi gözlerini büyütüp korkuyla ona bakarak .

Kerem bu ifadesine kahkaha atarak gülerken bir yandan da gelen kişilerle ilgilenmeye başlamıştı. Gerçekten bu gün perti çıkacak gibi görünüyordu. Mekanı çok büyük olmasada lüks bir yerdi ve gelen kişilerde hatrı sayılır insanlar olurdu  bu durumda işlerini daha zor hale getirirdi .

Bir süre sonra kendini o kadar işe kaptırmıştı ki masanın kenarında oturan Karan'ı tamamen unutmuştu ve Karan da hiç durmadan içmeye devam etmişti . Bakışları kısa bir an için ona kayınca kendine küfretmeden duramadı. ''Beynimi sikeyim !''

Karan çoktan dağıtmış kendi kendine bir şeyler söyleyip gülüyordu. Yanakları ve kulakları alkolden dolayı biraz kızarmıştı .

Eliyle alnına vurup tezgahlı bölgenin diğer tarafına geçip onu kaldırmaya çalıştı. Karan onu büyük bir ısrarla geri iterken sinirlenmemek elde değildi. ''Kalk daha fazla burada oturamazsın !''dedi kolunu yukarı çekerek.

MİMAR -GAY- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin