27-

1.3K 89 19
                                    

Kerem ısrarla onu rahatsız etmeye çalışan Aras'ı görmezden gelmeye çalışıp işini yapmaya çalışıyordu. Son günlerde sürekli yanına gelip bir şekilde onu rahatsız ediyordu .

Çalıştığı bir işi olmasına rağmen her gün nasıl bu kadar vakit bulup onunla uğraşabiliyordu anlayabilmiş değildi!

Gürültüyle aldığı nefesi verip bar alanından çıkıp yarım daire şeklindeki büyük koltuğa geçip ortasına oturdu. Bacak bacak üstüne atıp kafasını geriye yatırıp gözlerini kapatarak yorgunlukla nefes almıştı.

Ayakları ağrısını yavaş yavaş gösterirken vücudunda ona uyum sağlarmış gibi yorgunluğunu gösteriyor ve esnemesine neden oluyordu. Müzikten dolayı kulaklarını kesip atmak istesede yapacak bir şeyi olmadığı için sıkkın ifadesiyle oturmaya devam etti .

Yorgun bakışlarıyla etrafı tararken gözleri ona kaymıştı. Yanındaki adamlarla gülerek sohbet ediyordu. Konuştukları şeyin içeriğini tahmin etmek ona zor gelmezken tiksintiyle yüzünü buruşturmuştu... Saygı duysa bile içindeki iğrenme hissini bir türlü geçiremiyordu.

Aras adamlarla gülüşmeye devam ederken işin rengi yavaştan değişmeye başlamış gibiydi . Yanındakiler ona dokunmaya başlamış hatt biri gömleğinin düğmelerini açıyordu!

Düğmelerini açan adam kalkıp kucağına oturunca Kerem tarifsiz bir sinirle dolmuştu. Gidip hepsinin ağzını yüzünü dağıtıp bu görüntüden kurtulmak istiyordu.

Neden kızdığını bilmiyordu ama vücudunda dolaşan sinire hakim olamıyordu!

Bir kaç saniye daha bakıp seğiren gözüyle bakışlarını başka yöne çevirdi. Sinirle bacağını titreyip dudağını kemirirken yanına gelen kızdan habersizdi .

Kız giydiği mini elbisenin eteğini çekiştirerek yanına oturmuştu. Dudağındaki abartılı rujuyla konuşmaya başlayıncaya kadar Kerem ondan habersizdi .

''Merhaba .''

Kerem bir kaç saniye boş gözlerle ona bakıp ''Merhaba''demişti.

''Bir şeyler içelim. '' deyip elinde tuttuğu bardağın birini ona doğru uzatınca Kerem olumlu anlamda başını sallayıp eline almıştı.

''Mekan çok iyi değil mi ?''diyen kızla yine boş ifadesiyle baktı. Belliki konuşmak için konu açmaya çalışıyordu fakat Kerem konuşacak havada değildi.

''Evet .''

''Sahibiyle tanışıp bir kaç fikir almak isterdim .''deyip elindeki içkiden bir yudum aldı.

''Ne gibi fikirler? '' diye yalancı merakıyla sordu . Başka bir zaman olsa kızla farklı şeyler yapmayı bile düşünebilirdi fakat şunda hiç öyle bir isteği yoktu.

''Dekarosyon , aydınlatma gibi şeyler...''dedi kız sonunda sorduğu sorulara karşılık bir tepki aldığı için gülümseyen ifadesiyle.

''Anlıyorum...'' diye mırıldanıp o da içkininden bir yudum aldı.

''Siz neden böyle yalnız takılıyorsunuz? ''  dedi kız konuşmak için sınırlarını zorlayarak.

''Böyle iyi...''deyip bir yudum daha aldı.

''Gay mısın? '' diye sorgular ifadesiyle ona bakarak sorunca şaşkınca gözlerini açıp ona baktı.

''N-ne ?''dedi şaşkınlığını korurken .

''Gay mısın diyorum sürekli ilerideki üçlüye bakıp duruyorsun. '' dedi kız bıkkınca bakarak .

''Saçmalama istersen ... bir yere baktığım falan yok! '' dedi kaşlarını çatarak.

MİMAR -GAY- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin