38-

876 50 6
                                    

Karan'ın vücudunda gezinen dudakları daha önce ilişkilerinden farklı olarak bir çok duyguyu aynı anda yaşatıyordu. Bir an çıplak üstünden utanırken , diğer bir an fısıltılar halinde kulağına ulaşan sevgi sözcükleri ve zevk veren dokunuşlarla herkesçe bilinen gözünün önünde yıldız belirme durumunu yaşıyordu.

Vücudu ıslak öpücüklere kaplanana dek Yağız santim santim her alanı gezmişti . Karan ise o sırada kasık bölgesindeki karıncalanma ve göğüs ucundaki hafif sızıyla başetmeye çalışıyordu.

Yağız onu kırılmasından korkulan bir şeymiş gibi yavaşça öperken Karan artık karıncalanma hissi yüzünden delirmek üzere gibiydi ve farkında olmadan sızlanırcasına inlemişti. Yağız anında bakışlarını onun yüzüne çıkarırken o yüzünü kapatmamak için direniyordu .

Yüzündeki değişen ifadeleri bir bir tanık olurken ''Mızmızlanma hemen ... daha yeni başlıyorum. '' diye sırıtarak konuşmuş ve zate utançtan ölmek üzere olan Karan'ı yok olmak ister hale getirmişti .

''Devam etsene ...''diye saniyelerle yarışır bir hızla söyleyip bakışlarını ondan kaçırırken Yağız minik bir kahkahanın ardından başını iki yana sallayarak ''Horny (azgın)'' mırıldanıp işine geri dönmüştü.

Üzerindeki kıyafetler çıkarılana dek Yağız'ın öpücükleri kesilmemişti ve şimdide lastikli kısmını tuttuğu boxer ile bakışlarını miniğine çıkarıp izin vermesini istercesine bakıyordu. Karan sıkıca gözlerini kapatıp basını sallayarak onu onayladıktan sonra Yağız vakit kaybetmeden kumaştan kurtulmuştu.

''Karan... çok güzelsin...''diye boğukca fısıldaşıp kendi kıyafetlerinden kurtulan Yağız gözleri hala kapalı olan miniğinin üzerine eğildi. Altındaki çarşafı sıkıca kavramış olan ellerini yavaşça ordan ayırıp başının üstünde birleştirmişti. Şuanda miniğinin ondan korkuyor ya da utanıyor oluşu canını sıkıyordu ve uzun süredir beklediği bu anı elinin tersiyle itmeisteği uyandırıyordu.

''İstemiyorsan bırakabiliriz...''diye her ne kadar isteksiz olsada sormuştu. Miniğinin istemediği bir şeyi kesinlikle yapmazdı.

Karan'ın sımsıkı kapalı gözleri yavaşça açılıp onunkilere birleşince aslında kendinden pek bir farkı olmadığını gördü , saf arzuya boyanmış bakışlar...

''I-ıh ... ''diyerek başını iki yana sallayıp dudaklarına zorlukla olsada uzanıp kararını açıkça belli etmek için yumuşak olmaktan oldukça uzak öpücükler kondurmuştu.

Yağız öpücükleri arasında zorlukla olsada sırıtmasana engel olamamıştı . Nadiren bu kadar cüretkâr davranan miniğini kararından vazgeçirmemek için öpücüklerine karşılık vermiş ve eliyle vücudunu keşfetmişti.

''Pençelerini çıkarmış minik bir kedim var ... canın yanacağı için şimdiden özür dilerim bebeğim. '' deyip vakit kaybetmeden çekmeceyi açıp kayganlaştırıcıve prezervatif alarak yere diz çöküp miniğini belinden tutarak birazcık aşağı çekmişti.

Tamamen bakışları pürüzsüz bacakları ve uyanmış sevimli penise dikilmişti. Nefesi düzensizleşirken sol bacağını içine öpücükler kondurarak kalça ile bacağın birleşimi olan yere gelmiş ve bir kaç yumuşak öpücükten sonra işaretlemişti .

Bir kaç dakika bacakları ve kalcasıyla ilgilendikten sonra minik pembeliğin üzerine sıcak nefesini salarak kuş tüyü kadar hafif bir öpücük bırakmıştı. Karan'ın onun hareketlerine verdiği tepkiler bıyık altından gülmesine sebep olsada adının kısık da olsa zevkle inlenilmesini küçük Yağız'ı uyandırıyordu.

Diliyle kasılan pembeliğe bir kaç darbe attıktan sonra kayganlaştırıcıyı alarak değin etrafına daha sonrada iki parmağıma sürmüştü .

MİMAR -GAY- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin