Medya : Kıvırcık ( Karan )
Sabah erken kalkıp iyi göründüğümden emin olana kadar üzerimi değiştirip saçlarımı düzelttim ' kıvırcık saçlarını düzeltmeye çalışan mallar sıralamasında number one ' sen bir sus dedi iç sesine ve asla düzelmeyecek olan kıvırcıklarını düzeltmeye çalıştı.
Giydiği siyah takım elbiseyi son kez düzeltip uğur getirdiğine inandığı lgbtq bayrağı olan kalemini de ceketinin iç kısmındaki cebe koyup telefon ve bir kaç eşyasını alarak çıkışa ulaştı orada da anahtar ve bu kıç donduran havada on saniye bile üşümeye dayanamayacak bedenini bildiğinden krem rengi kabanını da giyinip apartmanın asansörüne bindi ve zemin kat düğmesine bastı.
Hâlâ aptal gibi saçlarını düzeltmeye çalışarak asansörden de inip nihayet iş yerine doğru arabasıyla beraber ilerlemeye başladı.
İçinde tarifi imkansız bir heyecan vardı ve eğer bunu bastırmayı başaramazsa henüz başlamamış olan meslek hayatı bitebilirdi çünkü heyecanlanınca aşırı sakar olabiliyordu .
''Sakin ol Karan ileride yapmak istediğin hayata geçirmeyi planladığın çizimleri düşün ve asla sakarlık yapma '' diye seslice uyardı kendini çünkü biliyordu eğer eline ayağına hakim olmazsa bu işin hiç iyi bitmeyeceğini.
Küçükken doğum gününde aldı hediyelerden dolayı çok mutlu olduğu için yüzme bilmediği halde havuza atlayıp ölüm tehlikesi geçiren bir kişi olduğundan ve bu gibi bir sürü olay yaşadığından kendini her yönden uyarıyordu.
***
''Yönetici katında çalışacaksınız... buyrun sizi odanıza götüreyim. '' diyen kadına nazikçe gülümsedi ve onunla beraber asansöre binip en üst kata çıkmaya başladılar.
Ne yani onun için odamı hazırlamışlardı! Daha çok giriş katında pejmürde bir masada çalışacağını falan düşünmüştü sonuçta yeni bir çalışandı.
Asansörden indiklerinde de yine kadını takip ederek 'başkan Yağız Altındağ ' yazan kapının hemen yanındaki odaya gelince kadın kapıyı açtı ve eliyle içeriyi gösterek konuştu '' Burası odanız, çalışmak için her şey mevcut hiç bir sıkıntınız olmaz eğer isterseniz kendi eşyalarınızı da kullanabilirsiniz. '' diyen kadına genişce gülümsedi.
''Teşekkür ederim. Şimdi çalışacağım çizim ve konuları nereden öğreneceğim? '' dedi utangaç bir sesle . İnsanlara bir şey sormaktan nefret ediyordu ve böyle olduğu için de ufaktan kızarmaya başlamıştı.
'' Öncelikle başkanla ufak bir görüşmeniz olacak daha sonrasında o sizi bilgilendirecektir .''dedi ve hemen yan taraftaki kapıya gidip iki kez tıklattı ve arada kapı olduğu için boğuk gelen 'gir ' sesiyle kapıyı nazikçe açıp içeriye iki adım atan kadınla heyecanla yerinde kıpırdandı .
''Karan bey geldiler efendim .''dedi kadın nazikçe.
''Gelebilir '' diye içeriden gelen sesle dahda heyecanlandı ve birazda korktu çünkü ses keskin bir tınıya sahipti ve biraz tanıdık gelmişti hatta bayağı bir tanıdık.
''Peki ... buyrun Karan bey '' diyen kadınla titreyen ellerini bir birine bağlayıp başını salladıktan sonra içeriye doğru adımladı.
Gördüğü tanıdık yüzle sertçe yutkundu. Bu daha dün akşam rezil olduğu adamdı. Başından aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissederken kapının kapanma sesi gelince girdiği transtan çıkmaya çalıştı.
''Daha ne kadar orada dikileceksin. '' diye başını bile kaldırmadan konuşan ve yine aynı keskinlikle gelen sesle göğsünü zorlayan kalbini umursamamaya çalışarak masanın önünde bulunana deri tekli koltuğa oturdu .